Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Is er geen herkansing voor dit tentamen? En anders het jaar afmaken en een nieuwe studie kiezen. Het schooljaar is bijna voorbij. Heb je eigenlijk al een andere studie op het oog gezien de 1 mei voorwaarden (1 mei is overigens al geweest)? Domi_94 schreef:Ik zou optie A kiezen. Misschien kan je nog wat puntjes sprokkelenIs er geen herkansing voor dit tentamen? En anders het jaar afmaken en een nieuwe studie kiezen. Het schooljaar is bijna voorbij. Heb je eigenlijk al een andere studie op het oog gezien de 1 mei voorwaarden (1 mei is overigens al geweest)?
RuthenRoos schreef:Ik zou in ieder geval A proberen, want het jaar is bijna om. Overleg met studiebegeleider, of deze studie echt bij je past. Als deze studie niet lukt, betekent dat niet dat je andere studies ook niet kunt halen, dus ik ben het niet eens met je vader. Je bent toch niet voor niets toegelaten tot deze studie? Zeker niet stoppen met leren!! Zonde!! Mocht HBO niets voor jou zijn, dan kun je nog MBO doen. Niets doen is echt zonde.
Suzanne F. schreef:Of A of een andere opleiding gaan doen. Misschien dichterbij zodat je minder reistijd hebt?
Dus ik zou niet, omdat het nu wat moeilijker gaat, meteen de hele opleiding aan de kant schuiven. Nogmaals, het gras is altijd groener aan de overkant, zeker wanneer je even door een dal gaat.