Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
KimD schreef:quartel schreef:Ik vind dat je zelf dit een beetje aangehaald hebt hoor.
Een tip geven is iets anders dan je mening opdringen.
En dat laatste daar kweek je boze mensen mee
Precies dit.
Citaat:"het gaat mij ook om het welzijn van de kitten maar als iemand zo een advertentie plaats moet je eest eens netjes vragen naar de omstandigheden, en niet meteen beginnen te dreigen." (Ik heb natuurlijk nergens gedreigd...)
Citaat:Ze waren dus niet ontvlooit, ontwormt of geënt.
Caesar schreef:Echt ongelofelijk dit! Dat er hier nog bokkers zijn die vinden dat TS dit "verdiend" heeft doordat ze opkomt voor het leven van een kitten. Maar o wee als hier een bokker een kitten te vroeg weg doet, eerder dan 13 weken of zonder enting of ontvlooiing. Dan ben je een broodfokker en weet ik veel wat. Wat een hypocriete mensen zitten hier toch!
Wat de TS ook zegt; zij heeft NIET gescholden, geen dreigementen geuit. Alleen advies gegeven. Niet over een auto, fiets of caravan. Maar over een dier! Bah!

Caesar schreef:Ik zeg ook niet dat TS geen gelijk heeft, alleen de manier waarop daar kan je gewoon weerstand op verwachten.
Ik heb er ook een hekel aan als iemand zijn mening mij door de strot aan het duwen is.
Alleen om die reden al bereikt die persoon bij mij dan precies het tegenover gestelde.
Dus...TS...als je echt wat wilt doen zou ik beginnen met die mensen anders benaderen.
Nou zal dat voor dit verhaal gewoon geen optie meer zijn maar wellicht kan je daar voor een volgende keer iets mee.
Caesar schreef:Echt ongelofelijk dit! Dat er hier nog bokkers zijn die vinden dat TS dit "verdiend" heeft doordat ze opkomt voor het leven van een kitten. Maar o wee als hier een bokker een kitten te vroeg weg doet, eerder dan 13 weken of zonder enting of ontvlooiing. Dan ben je een broodfokker en weet ik veel wat. Wat een hypocriete mensen zitten hier toch!
Wat de TS ook zegt; zij heeft NIET gescholden, geen dreigementen geuit. Alleen advies gegeven. Niet over een auto, fiets of caravan. Maar over een dier! Bah!

Caesar schreef:Ik zeg ook niet dat TS geen gelijk heeft, alleen de manier waarop daar kan je gewoon weerstand op verwachten.
Ik heb er ook een hekel aan als iemand zijn mening mij door de strot aan het duwen is.
Alleen om die reden al bereikt die persoon bij mij dan precies het tegenover gestelde.
Dus...TS...als je echt wat wilt doen zou ik beginnen met die mensen anders benaderen.
Nou zal dat voor dit verhaal gewoon geen optie meer zijn maar wellicht kan je daar voor een volgende keer iets mee.
[/quote]
) maar die hebben we ook pas weggedaan toen ze 12 weken waren (en toen was het ook flink nodig, voor hun moeder werden ze erg lastig haha). Caesar schreef:Echt ongelofelijk dit! Dat er hier nog bokkers zijn die vinden dat TS dit "verdiend" heeft doordat ze opkomt voor het leven van een kitten. Maar o wee als hier een bokker een kitten te vroeg weg doet, eerder dan 13 weken of zonder enting of ontvlooiing. Dan ben je een broodfokker en weet ik veel wat. Wat een hypocriete mensen zitten hier toch!