Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Voor extra bescherming kan je er ook een flipcase nemen, wel een voor het scherm, want anders beschermt die niet (ervaring). Verder gaat het er ook om hoe voorzichtig je ermee bent
Bizzybijtje schreef:S3 kan niet tegen een stootje. Beeldscherm is echt zo kapot. Heb dat nooit gehad en bij deze gebeurde dat al na enkele maanden na een kleine val van nog geen halve meter. Helaas nog enkele keren gebeurd (hij is immers onhandig groot) waardoor heel mijn beeldscherm naar de knoppen is. Alles werkt nog maar het zit gewoon vol barsten. Daarnaast zijn er ook veel batterijproblemen.
Arc_En_Ciel schreef:Bizzybijtje schreef:S3 kan niet tegen een stootje. Beeldscherm is echt zo kapot. Heb dat nooit gehad en bij deze gebeurde dat al na enkele maanden na een kleine val van nog geen halve meter. Helaas nog enkele keren gebeurd (hij is immers onhandig groot) waardoor heel mijn beeldscherm naar de knoppen is. Alles werkt nog maar het zit gewoon vol barsten. Daarnaast zijn er ook veel batterijproblemen.
Ik heb dezelfde ervaring met S3, ik ken 3 mensen met zo'n telefoon, allemaal 1x laten vallen, meteen een enorme barst erin.
Wou die zelf ook kopen (ik ben best wel zuinig op mijn mobiel) maar vond hem toch te duur...
Mijn S4 nu ook niet, alleen lakschade omdat hij zonder hoesje in mijn broekzak zit. De mini versies van deze telefoons zijn volgens mij wel een stuk steviger
Batterij problemen heb ik trouwens ook niet met mijn S4, mijn S3 wel (fabricagefout).
Dus die helpen helaas ook niet. HorseLove28 schreef:Je zou inderdaad de Samsung Galaxy S2 kunnen kopen. Neem alsjeblieft geen mobiel zoals de Galaxy Young, vreselijk, mijn vriendin heeft er een en het is zo'n klein schermpje en hij heeft niet echt een goede beeld kwaliteit. Ook best wel weinig geheugen... Je kan hem natuurlijk ook uitbreiden met een SD kaartje.
ik heb m eens van 2 meter ofzo laten vallen, batterij en achterkant lagen eraf maar die kon ik er zo weer op zetten, mobiel aan, en gewoon weer verder, er zitten nog wel deukjes in de hoeken, maar daar merk je niks van DearLove schreef:Huawei is een telefoonmerk waar ik liever niet aan wil beginnen, heb daar geen goed gevoel over. Vind ze niet lekker in de hand liggen en ook vind ik het besturings systeem niet prettig.
. Vriendin van mij heeft de advance en is er ook wel gewoon tevreden mee
.