Op een rijtje:
- niet te duur, maximaal 120 euro ongeveer.
- goede kwaliteit
- niet te moeilijk! (mijn moeder is niet zo technisch)
- wat verder nog belangrijk is... kan zo niks bedenken. Suggesties?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xxelviraxx schreef:Ik zou dan net wat meer uitgeven en dan voor een samsung tab 3 7inch gaan. Die goedkopere gaan vaak toch sneller kapot. Mijn ervaring

Mioux schreef:Marktplaats is een groot risico,zeker met de mensen van tegenwoordig die er soms opzitten en je bedonderen,niet doen dus.
Tablet zou ik zelf rustig kijken wat wil ze er op doen,is het spelletjes en mail kijk dan naar een goede voor dat, etc.
Bij een nieuwe zit ook garantie,vele malen beter als een 2e hands die mogelijk problemen heeft en je je geld dus weggegooid hebt want garantie of terugbrengen kan dan vaak niet.
Zelf heb ik een Asus, wel duurder als jouw budget, 250 euro,maar perfect voor wat ik wil. spelletjes,mail en kleine andere dingen. Ook heb ik garantie op deze, komt goed uit de test,heel helder mooi scherp beeld en nooit problemen ermee. Ook snel in gebruik en laden etc. Misschien wel hoop meer geld,maar misschien kan je wel kijken naar wat er mee gedaan word en kijken of er iets in je budget is? De goedkopere is de Qware,niet een bekent merk maar die heb ik 7 inch voor mijn zoontje om puzzeltjes enzo op te doen. Niet de snelste of mooiste beeld,maar voldoet aan de eisen voor hem.