niet weten wat je wenst voor je verjaardag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Corellaa

niet weten wat je wenst voor je verjaardag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 22:55

Hoihoi !

Hebben jullie er ook last van ?
je bent bijna jarig, super leuk en gezellig en dan.... de wel bekende vraag.. wat wens je voor je verjaardag ??

Ik weet het echt nooit.. ik heb nooit iets écht nodig en als ik het nodig heb koop ik het eigenlijk altijd ...
Áls ik dan iets weet is het meestal voor het paardenvriendje en dan krijg je als antwoord : dat beest heeft al genoeg rotzooi.. tja...
Als je dan uiteindelijk zegt ik hoef niets hoor dat je gezellig langskomt is voldoende.. maar dat is uiteraard ook niet goed..

Jarig zijn is moeilijk -O-

Roosch

Re: niet weten wat je wenst voor je verjaardag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 22:57

Oh ik zou het wel weten hoor, alleen rondom mijn verjaardag ben ik ook inspiratieloos. :')

Iets van Rituals is altijd welkom bij mij, cadeaubon van Ici Paris, Scent Chips, maskertjes, iets voor in het huis, iets met foto's, iets van m'n katten is ook altijd prima.. (ah, idee, ik heb nog een naambordje nodig, wilde er een met nagetekend m'n katten erop)..

Waarom weet ik nou rond mijn verjaardag ook nooit wat te verzinnen? :')

r_lolita

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 22:58

Jup ik ken het! Ik weet ook nooit wat, vraag elk jaar aan m'n ouders een piercing! Die rij moet ik afmaken.. Maar ik durf niet meer! haha dus krijg ik gewoon geld voor die piercing en dat gaat allemaal op aan mijn lieve paardjes..
Voorderest zeg ik altijd tegen mijn familie: Doe maar wat! Die komen altijd met geld aan..

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 23:02

Ik weet nooit iets te verzinnen voor mijn verjaardag, zelfs niet wanneer mijn familie samen zou leggen voor één groot cadeau.

Misschien heeft dat ook te maken met het feit dat ik een paar keer behoorlijk in mijn zak gescheten ben wat betreft mijn verjaardag. Ik vier het ook niet. Mijn achttiende verjaardag was de laatste keer dat ik visite heb ontvangen (mijn vriend) en dat ik samen met mijn familie en visite gedineerd heb.
Nu doe ik op mijn verjaardag altijd dat wat ík wil doen. En als dat inhoud dat ik stront wil rapen bij mijn pony, dan doe ik dat.

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-14 23:02

Dat is zo herkenbaar roosch.. het hele jaar oohh dat zou ik wel willen. Oohh dat komt van pas.
en nu... tja zeg het maar ....

FellowH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 23:09

Haha 't enige wat ik wil is 'n paard, weten ze hier ook maar daar kan 'k nog lang op wachten -O-
Maar idd ik weet het ook nooit, het hele jaar door wil ik vanalles maar tegen de tijd dat ik jarig ben is het een groot raadsel wat ik maar weer zal 'vragen'.
Bij mij is 't denk ik omdat ik wel iets weet maar het nèt niet speciaal genoeg vind voor mijn verjaardag :')

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 23:12

Idem hier, altijd kan ik wel wat verzinnen... :D Tot nu, als ik effectief de vraag te horen krijg wat ik wil hebben voor mijn verjaardag :\

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 23:16

Rituals is altijd leuk. Of een goed boek

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 23:17

Ik schrijf tegenwoordig alles op wat me in de andere maanden dan de maand van mijn verjaardag, me te binnen schiet haha. Vaak kan ik dan al een hoop wegstrepen omdat ik het al gekocht heb, maar er blijft altijd wel iets over :)

marachels

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-14 23:21

Ik schrijf inderdaad ook alles op! En dit jaar heeft m'n beste vriendinnetje een lijstje voor me gemaakt haha (oké, misschien niet het allerbeste idee, maar het kan leuk zijn!)

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 07:08

Ik heb een documentje in mijn computer. Telkens als ik iets bedenk wat nou echt een 'typisch verjaardagscadeau' is (van die dingen die je niet voor jezelf koopt maar eigenlijk wel zou willen hebben :') ) schrijf ik dat daarin op. En voor mijn verjaardag kan ik dat dan gewoon tevoorschijn toveren. :D

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 07:15

Haha jep ik ken het gevoel! Heb dat probleem ook altijd :+. Nou scheelt het dat ik altijd roep wat ik wil een half jaar van te voren, maar het zelf niet koop, en mn moeder vergeet dingen niet, dus krijg ik het vaak toch! Terwijl ik dus eigenlijk vergeten ben dat ik t wou hebben haha.
Cadeaus voor anderen heb ik het juist andersom. Voor vriendje zit ik al n half jaar na te denken, en kon maar niks bedenken, en nu een maand van te voren weet ik zoveel dat ik niet kan kiezen wat ik voor hem zal kopen :+.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 08:24

Oh hier zijn bol.com en Intratuin kadobonnen altijd welkom hoor! :j

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 08:48

Ik weet ook nooit wat ik wil voor mn verjaardag. Meestal wil ik wat geld zodat ik zelf iets kan halen maar dat vind ik een beetje vreemd om te vragen, daarom zeg ik altijd kies zelf maar.

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 08:51

Niemand weet het, zelfs mijn ouders weten niet wat ze voor mij moeten halen. Ik vraag eigenlijk altijd geld :+

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 09:28

Ik weet het ook echt nooit. Nu ook weer, kreeg heel vaak van mijn ouders en oma de vraag wat ik wilde, maar heb echt geeeen idee. Dus meestal wordt het dan gewoon geld ofzo :')

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 09:50

Heel herkenbaar het hele jaar kom je dingen tegen dat je denkt "Ohh dat zou ik wel willen!" en dan koop je het of zelf of je bent het vergeten rondom je verjaardag. :')

Mijn moeder raad daarom aan om gewoon een lijstje bij te houden, het hele jaar. Zo gauw je iets ziet of te binnen schiet schrijf je het op. En ik moet zeggen, het werkt echt! :D

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 10:30

Misschien moet ik ook maar eens met een lijstje starten dan, maar voor dit jaar is dat al te laat :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 11:18

Ik meld me ook :')
Over precies 1 maand min 1 dag jarig ( :') )

Mijn broer en 2 zussen willen wel samen iets kopen. maar heb echt geen idee wat ik wil :')

En ik vind geld zo'n 'saai' cadeau :')

Nadine_Fabi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 11:28

Ik ben as. Zondag jarig.. En ik weet het ook echt niet.. Help? -O-

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 11:33

Wat herkenbaar!! En íeder jaar weer neem ik me voor om inderdaad ver van te voren op te schrijven als me iets te binnen schiet, maar íeder jaar weer gebeurd dat niet :')
Wat zijn we toch eigenlijk gelukkige mensen, als we niets te wensen weten! :+ :D

(roosch, ik heb een bordje met onze honden laten maken door Anita hier van bokt! Super mooi geworden!)

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 11:49

Ik vind jarig zijn vreselijk. Geen idee waarom maar al die aandacht en 'oeh wat leuk'...
Neuh :')

Voordeel van geen feestje; ik hoef geen cadeautjes te vragen/bedenken :D

mzara

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 11:52

heb ik ook, het hele jaar door weet ik vanalles, maar dan duurt het nog te lang voordat ik jarig ben.
en als ik bijna jarig ben weet ik niks....(en als ik iets weet is het onmogelijk of veeeel te duur :P )
op dit moment weet ik weet zat, en veel dingen zijn dan voor mijn paard (en mij)

en mijn ouders zijn niet heel creatief met cadeaus dus ik krijg vaak van die dingen... yes... bedankt.. :x
mijn vader had wel iets creatief de laatste keer! misschien ook voor anderen een leuk idee.
papa had een nummerbord laten maken met het naam van mijn paard voor op de trailer. (ik had er al een van mn pony maar omdat ik daarmee nog amper met de trailer weg ga, had ie een nieuwe laten maken met de naam van het andere ponypaard :) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 12:24

Ik vraag niks dit jaar , zus en vriend hebben genoeg voor me gedaan en ouders ook :) . Van de rest hoef ik ook niet echt een cadeau

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-14 12:26

Het enige wat ik altijd vraag is dat mijn schoonloeder weg blijft.......maar helaas wil niemand me tegemoet komen hier in -O-