Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jolienn schreef:Je rijschool heeft niet zo veel met je examen te maken toch? Examinator is toch niet gekoppeld aan je rijschool? Volgens mij heeft het niet zoveel nut om nu nog van rijschool te wisselen, het zit er bijna op! Nog even doorzetten en hopen op een leukere examinator volgende keer!
kleinvosje schreef:Ik lees een heleboel frustratie in je verhaal. Iets in mij zegt dat het niet allemaal zo negatief was zoals je nu omschrijft. Het verhaal heeft twee kanten, wij horen/lezen er nu maar 1.
Diep ademhalen, deze ervaring van je af laten glijden en gewoon weer een paar lessen nemen voor je opnieuw examen doet. Bespreek met je instructeur waar je mee zit en zoek een werkbare oplossing. De kans dat je bij een volgend examen dezelfde examinator krijgt is zeer klein, dat moet geen reden zijn om ergens anders te gaan lessen...
DPTomboy schreef:Klacht indienen bij het CBR over de examinator, als hij zo deed als je omschrijft mag het CBR daar ook wel eens van weten. Hij mag niet met zijn telefoon spelen en hoort ook niet aan je stuur te trekken om je maar die straat in te krijgen.
datje gezakt bent kan best terecht zijn, de manier waarop alleen alles behalve netjes..
Niet meer lessen en gewoon alleen je her nog doen een optie??kan je daarna altijd nog naar een ander..
kleinvosje schreef:En dat kunnen wij niet beamen want we waren er niet bij.
banditlove schreef:klopt ik wil het wel aangeven bij het CBR maar ik weet niet of dit handig is om te doen voor het herexamen ik weet niet in hoeverre examinators met elkaar praten maar anders ben ik straks het boontje

Rena100 schreef:Zou je bij die betreffende rijschool niet een andere instructeur kunnen krijgen? Je kan toch gewoon aangeven dat het niet jouw type persoon is? Natuurlijk mits je rijschool meerdere instructeurs heeft.
Heel vervelend, ik ben de eerste keer ook gezakt. Ik had inderdaad een verkeerde inschatting gemaakt met invoegen, was een beetje overdonderd. 2 dagen later kon ik weer op doordat er een was uitgevallen en met dezelfde examinator heb ik het wel gehaald. Gewoon even doorzetten. Mocht je nu weer zakken, dan kan je altijd nog wisselen van rijschool.
banditlove schreef:Rena100 schreef:Zou je bij die betreffende rijschool niet een andere instructeur kunnen krijgen? Je kan toch gewoon aangeven dat het niet jouw type persoon is? Natuurlijk mits je rijschool meerdere instructeurs heeft.
Heel vervelend, ik ben de eerste keer ook gezakt. Ik had inderdaad een verkeerde inschatting gemaakt met invoegen, was een beetje overdonderd. 2 dagen later kon ik weer op doordat er een was uitgevallen en met dezelfde examinator heb ik het wel gehaald. Gewoon even doorzetten. Mocht je nu weer zakken, dan kan je altijd nog wisselen van rijschool.
ja klopt, nee hij doet het in zijn 1tje en het is een buitenlandse man misschien gaat het zo in zijn cultuur, tegenover ze vrouw en dochters maarj, want ik heb het idee dat hij bij jongens normaal doet, heb overigens niks tegen buitenlanders hoor!
Jolienn schreef:Ik zou gewoon nog even doorzetten, je hebt al die lessen bij hem overleefd, dus deze 2 ook nog wel. En ik zou niet te hard roepen dat de kans heel klein is dat je dezelfde examinator krijgt. Mijn TTT en mijn 2e examen had ik dezelfde examinator, daar zat dus alleen mijn 1e praktijkexamen tussen. Kans is dus wel reëel. Volgens mij wordt dat gewoon random ingedeeld.
Zet je over je zenuwen heen en knal nog 2 lesjes en een examen. De beste man heeft je toch leren autorijden en vindt blijkbaar dat je klaar bent voor je examen, anders had hij je er niet heen gestuurd.
Kolere stad is het. 3 verschillende examinatoren. Pure ellende.