Begin april ben ik verhuisd naar een nieuw adres, op dezelfde dag ben ik op vakantie gegaan naar China.
Planning was om na de vakantie mijn verhuizing door te geven bij de bank.
In China bankpas kwijtgeraakt.
Teruggekomen thuis gelijk naar mijn nieuwe Rabo gegaan om dit op te lossen. Dit was op 22 april.
Daar aangekomen heel veel gedoe, want ik moet eerst naar de plaatselijke bank overgezet worden en dan pas kan de pas aangevraagd worden etc.
Afijn, Dat dus geregeld op 22 april, zij zouden de verhuizing in orde maken, 3 a 4 dagenen dan zou de pas aangevraagd worden.
Nu een week later ga ik er zelf achteraan bellen en blijkt dat er nog NIKS gebeurd is.
Punt is dat ik op 6 mei voor langere tijd naar Zuid Afrika vertrek en ik dan dus een bankpas nodig heb. Dit heb ik aangegeven bij de bank, ze wisten dus van de deadline af.
Nu is er nog NIKS gebeurd, geen verhuizing, geen passen aanvraag en zit ik dus met een groot probleem. Bij de Rabo kunnen ze niks doen want ja, procedures zus en systeem zo. Ik bankier inmiddels mijn hele leven bij deze bank maar fatsoenlijke service kunnen ze me niet verlenen.
Zelf heb ik klantenservice ervaring en ik weet dat sommige dingen soms gewoon echt niet mogelijk zijn. Maar hiervoor op zijn minst je excuses aanbieden en meedenken met het zoeken naar een oplossing voor iets dat jullie fout is, dat zou toch het minste moeten zijn? Een manager kon ik niet spreken, dat was niet mogelijk.
Klachten indienen kan alleen schriftelijk en dan gaan er 5 werkdagen over heen voor je reactie hebt.
Ik heb nu een rekening geopend bij een andere bank maar heb nog steeds mijn bankpas nodig voor ik over een week vertrek. Ik kan echt wel janken van frustratie