Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Rowdine schreef:Ik zou het ook maar heel vlug weghalen. Wel heel makkelijk te traceren met je onderschrift en profiel.
Verder moet je met je vriend praten, iets wat je klaarblijkelijk niet doen aangezien sommige zaken die je beschrijft al langer voortduren.

Cyella schreef:Ik heb het niet over uitgaan, want ik ben zelf geen uitgaans type. Maar ik bedoel weggaan: op een terrasje zitten(hebben we bijvoorbeeld nog nooit gedaan omdat hij dat niet leuk vindt), wandelen, op een koopavond misschien in de stad rondlopen. En dan heb ik het niet over elke dag, maar een of twee keer per week. Ik heb zelf ook een tijd fulltime gewerkt, en ik weet wat het inhoudt. Verder sta ik iedere dag ook gewoon met hem op, smeer zijn boterhammen en help hem waar ik kan.
Ayasha schreef:Cyella schreef:Ik heb het niet over uitgaan, want ik ben zelf geen uitgaans type. Maar ik bedoel weggaan: op een terrasje zitten(hebben we bijvoorbeeld nog nooit gedaan omdat hij dat niet leuk vindt), wandelen, op een koopavond misschien in de stad rondlopen. En dan heb ik het niet over elke dag, maar een of twee keer per week. Ik heb zelf ook een tijd fulltime gewerkt, en ik weet wat het inhoudt. Verder sta ik iedere dag ook gewoon met hem op, smeer zijn boterhammen en help hem waar ik kan.
1 of 2 keer per week... Je staat met hem op maar je werkt niet. Je deelt je tijd in zoals jij het wil. Hij kan dat niet en dan nog gezeik ook dat ie geen terrasje wil doen na een werkdag, ik zou ook chagrijnig worden. En opnieuw: jij doet niets fout?