Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

ilaan schreef:Niks gehackt. Had ik ook. Mail werd naar mijn zusje gestuurd gelukkig. Het onbekende mailadres is het mailadres wat je ooit ter controle bij vergeten van je wachtwoord heb ingevuld. Weet je niet welke dit is? Gewoon wachten. Op een andere pc kun je er wellicht wel in, kon ik wel.
maar je bent niet gehackt! Ik kan zonder problemen mijn mail gewoon gebruiken en kon dat tussentijds ook gewoon
edit
het versturen van die code duurt even dus je hebt deze niet direct. Vervelend en doelloos maar helaas moet het even doorlopen worden.

Amy77 schreef:Het gekke is wel..ik krijg mailtjes van een 'vader', die lieve mails naar zijn dochter stuurt ..en ik hem nu al 3 keer heb terug gemaild dat ik zijn dochter niet ben, dat hij het verkeerde mailadres heeft en hem gevraagd bij de 3e keer wat haar mailadres dan is, want dat het voor zijn dochter veel leuker zou zijn als zij ze zou ontvangen en ik het wel met haar zou oplossen... Bleek hetzelfde? Ik kon haar dan ook niet mailen, want die kwam weer in mn eigen inbox terecht haha (terwijl ik dit schrijf bedenk ik mij opeens, er bestaat nu toch ook een punt nl hotmail ipv een punt com hotmailadres? ga ik dat eens proberen)
Ik kan er inmiddels wel in, wel telkens met een waarschuwing en dat ik op volgende moet klikken. Helaas moet het maar even zo..vraag me niet hoe het gelukt is, want heb echt van alles geprobeerd
Abeltje1990 schreef:Ik heb het zelfde geintje, kan nog wel in mijn mail. Heb net als jou een alternatief email adres ingevuld. Schijn ik een code te moeten hebben met 9 cijfers en ik krijg er 1 met 4 en dat is dan niet juist oid. Dus ik heb ook erg mijn vraagtekens.
Amy77 schreef:Oh wat erg Lizanne! Het idee he dat iemand in je spullen zit. Kan idd gebeuren..normaliter haal ik gelijk gevoelige info weg uit de mail, juist wegens die gekken..heb alleen net 5 dagen achter elkaar examens gehad en hoop binnengekomen aan belangrijke dingen en sja, dat had ik toch erg vervelend gevonden als iemand anders dat in handen had gehad.
Gelukkig heeft hotmail het bij jou kunnen oplossen. Ik heb geen enkel contact adres kunnen vinden bij ze. Heb dan ook maa via feedback een klacht ingediend. Krijg dan wel geen antwoord, maar dan zijn zij wel op de hoogte.
LoveUggs schreef:Oke dan is het een ander verhaal.
Bij 'het openen van mijn mail' ging ik uit van een mailtje

Amy77 schreef:Wow Lizanne, dat is echt onbeschoft zeg! Ben je erachter wie dat gedaan heeft?
Ik heb zulke moeilijke wachtwoorden en verander ze elke maand overal..een hacker kan daar natuurlijk achterkomen..maar zieke vruchten die je willen zieken, ja die hbben een moeilijke klus aan me![]()
Maak je ww zo verwarrend mogelijk, haha.