Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Heb er een poosje elke dag van gedronken, nu nog heel af en toe.. Vind het erg lekker en het is echt een voordeel dat je even een energieboost krijgt
(Kan niet zo goed plannen..)
(flauw sorry) zonder die dingen kreeg hij hoofdpijn en hij dronk ook bijna niets anders.. (Conclusie: het is verslavend, het sloopt je lichaam en ik ben pubers zat
)
) VivaByoux schreef:Een vrouw hier op stal gaf het haar dochtertje van 4/5 altijd .. ikzelf vind het persoonlijk smerig..

Maar ik drink het ook gewoon omdat ik het lekker vind. En inderdaad zoals hierboven, het is heel verslavend...
LauraM schreef:Ik zou het mijn kinderen niet geven voordat ze 16 zijn.
Ik drink alleen energydrank als ik op stap ga en soms na het werk, als ik doodop ben en geen tijd heb om te slapen :p. Ik lust ook geen koffie anders zou ik dat liever drinken.
Ik heb een tijd achter de kassa gezeten, vond het te gek voor woorden dat jongetjes van de basisschool energydrank kwamen kopen. Veel te veel caffeine en veel te veel suikers.
Zit zelfs minder in dan in koffie.xD Suiker natuurlijk wel, maar daarvoor bestaat er light.

) maar de dag erna lag ik al trillend op de bank en had ik het 'ijskoud'.x)

helena299 schreef:Ik ben geen moeder![]()
Maar ik vind het wel slecht en vind het lekker maar drink het nooit!
Van mij mag het verboden worden, bij ons op school drinken ze het gewoon als water