Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
verder wel alleen, werkte wel, naar de paarden en daarna de hort op.. 's nachts alleen zijn was wel spannend. Scheelt dat ik op m'n 12e al 's avonds en 's nachts moest oppassen op m'n broertje en zusje dus ik was wel wat gewend. Maar om later dan helemaal alleen te zijn 's nachts (dus ook zonder broertje en zusje) was toch wel ff wat anders

Cassidy schreef:Als je bijna 16 bent, dan ben je nog 15, en in mijn ogen nog te jong om belangrijke beslissingen te nemen. Je hebt ook geen vervoer als er iets met de honden is en je snel naar een DA zou moeten bijv.
Cassidy schreef:Ik was 17 toen ik op kamers ging wonen, echter was ik wel de oudste. En mijn ouders zijn weleens met zijn tweetjes weg geweest en toen kwamen er toch echt een tante en een oom oppassen.
Vergis je niet, er kan van alles gebeuren waardoor je ineens heel goed dient te weten wat je moet doen. Denk aan een gebroken waterleiding, of brand. Wat zou je dan doen?
Als je bijna 16 bent, dan ben je nog 15, en in mijn ogen nog te jong om belangrijke beslissingen te nemen. Je hebt ook geen vervoer als er iets met de honden is en je snel naar een DA zou moeten bijv.

Roosch schreef:h
Dat vervoer vind ik bullshit, ik heb zelf ook nog geen rijbewijs wat mij met m'n 24 jaar even afhankelijk zou maken als TS.