Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
marianne1980 schreef:Persoonlijk zou ik er niet te lang over nadenken, in je auto stappen en erheen rijden..
Waarschijnlijk heb je geen idee wat je tegen hem gaat of wilt zeggen, maar geloof me, die woorden komen vanzelf wel als je er bent.. Of niet, en is jouw aanwezigheid voor hem en jou voldoende..
Heel veel sterkte..

xMathilde schreef:Heftig Iris.. Wist niet dat je op bokt zat, maar om je in zo'n topic tegen te komen is helemaal niet leuk
Kan je misschien iets regelen met je broers of vriend?
Veel sterkte!
iirrssjjee schreef:marianne1980 schreef:Persoonlijk zou ik er niet te lang over nadenken, in je auto stappen en erheen rijden..
Waarschijnlijk heb je geen idee wat je tegen hem gaat of wilt zeggen, maar geloof me, die woorden komen vanzelf wel als je er bent.. Of niet, en is jouw aanwezigheid voor hem en jou voldoende..
Heel veel sterkte..
Zomaar in de auto stappen is lastig als je geen eigen auto hebt.
Daarbij heb ik natuurlijk gewoon mijn plannen en mijn moeder (van wie ik dan dus de auto zou moeten gebruiken) ook.

StalNollie schreef:heel veel sterkte
maar wil wel even iets zeggen hierop. je verzint excuses waarbij ik denk tjaa dus? is geen excuus bij zo iets.
ipv op verjaardag naar je oom toe heel simpel, sorry maar wat wil je nu horen.
sorry dat ik even bot ben nu maar wat is belangrijker?
je oom komt nooit meer terug dus grijp die kans, je gaat gruwelijk veel spijt krijgen als je niet gaat.