Ik heb het gehad, met die onbekende bellers.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sababber

Ik heb het gehad, met die onbekende bellers.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 19:37

Ik ben er klaar mee, echt volledig.
Ik word haast dagelijks gebeld, altijd onder werktijd (wat wil je als je 6 dagen per week werkt :+ )
en ik neem eigenlijk nooit op, want ik ben gewoon bezig. Als ik opneem wordt er soms opgehangen.

Maar nu dit, ik word zojuist anoniem gebeld. Door een of andere draak van de Lotto.
Of ze met mevrouw ****** spreken. Ja spreekt u mee. krijg ik een of andere stomme vraag over de favoriete vakantie bestemming van de Nederlanders. Waarop ik antwoord dat het me niet kan schelen en dat ik verder aan mijn werk wil. Vraagt ze wanneer ze terug kan bellen. Waarop ik zeg dat dat niet nodig is want ik ben in deze onzin niet geïnteresseerd. Waarop die brutale doos met vingers dus zegt dat ze zeker weet dat ik geïnteresseerd ben en dat ze me van de week nog wel even belt 8)7

en wat ik helemaal raar vind is hoe zij aan mijn naam komt?...

Wie zijn mijn lotgenoten? -O-

Ik ga me nu direct inschrijven bij het bel me niet register.

Yesterday

Re: Ik heb het gehad, met die onbekende bellers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 19:44

Ik heb hier ook een tijd lang last van gehad, ik werd bijna dagelijks 1 of 2 keer gebeld door een onbekend nummer, of ik nou opnam of niet, het bleef doorgaan.
Uit eindelijk vond ik het zo naar worden dat ik een nieuw telefoon nummer heb aangevraagd. Sindsdien nooit meer last van anonieme nummers gehad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 19:45

Ze halen je gegevens ergens anders vandaan. Ééntje heeft zich perongeluk verlinkt dat het van mijn telecombedrijf komt. Die kunnen mooi naar hun contract fluiten dus zogauw dat afgelopen is :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 19:47

Oh, hier een lotgenoot! Vreselijk...
Ik moet wel opnemen, want het ziekenhuis & dokter bellen ook onbekend...

Ik word op de een of andere manier spontaan chagrijnig als ik zo'n persoon aan de telefoon krijg. :o
Niet om de persoon zelf hoor, maar het feit dat ze mij 3x op een dag bellen, op de meest onlogische tijden..

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 19:48

belmenietregister?
Ik had het ook, vroegen ze naar mn pa. nee ken ik niet, doei.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 19:48

Er is een hele lucratieve handel in bestanden met namen en telefoonnummers. Callcenters betalen grof geld voor dergelijke bestanden. Het enige dat helpt is inderdaad "het bel me niet register", al gaat dit soms ook nog wel eens fout.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 19:49

Idd, je nummer is ergens doorverkocht waarna jij nu bij verschillende instanties ligt. Gewoon elke keer zeggen dat je er op staat dat zij je nummer verwijderen. Langzamerhand wordt het rustiger :j

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 19:49

Word ook al weken gebeld, om gek van te worden.
Hang meestal op als ik zo'n pipo aan de lijn krijg die me een gratis lot wil aansmeren. :o

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 19:49

Tja, ik heb geen abbo op mijn telefoon. Ik heb gewoon prepaid van Aldi talk (kpn)
Ik heb me nu ingeschreven bij bel me niet. Ik hoop dat het nu klaar is met bellen.. Ik was nu niet netjes aan de telefoon maar als die muts nog eens belt kan ik haar echt de huid wel vol schelden.. wat een bagger baan heeft dat mens.. ik wil alleen echt mijn nummer niet kwijt.. ik heb het bewust meegenomen toen ik van provider ben gewisseld... Maar als dit zo door gaat neem ik die tip zeker mee.

Bizzybijtje, mag ik weten welk bedrijf dat was? Mag via pb..

penelope444

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 19:50

Irritant he? Ik werd al een paar weken gebeld op mijn iphone door een onbekende, ik dacht dat het waarschijnlijk iemand ging zijn die mij niet mocht, zo van die prankcalls, maar ik was altijd te laat met opnemen. Toen belde ze nog eens en nam ik op en zei die vrouw mijn naam en ze zei dat ze van de postcodeloterij was enzo of ik daar geïnteresseerd in was etc. Ik ben 14 jaar? Ik geef mijn nummer ook niet aan zomaar iemand dus vond het raar dat ze aan mijn nummer kwamen...

EDIT: heb me ook aangemeld op bel me niet register! Geen gebel meer nu gelukkig
Laatst bijgewerkt door penelope444 op 09-04-14 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 19:50

Haha 'lot'genoten :')

Ik neem niet meer op. Tevens geregistreerd bij het bel me niet register maar als het belangrijk is doen ze het maar niet anoniem :)

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 19:52

[***] schreef:
Oh, hier een lotgenoot! Vreselijk...
Ik moet wel opnemen, want het ziekenhuis & dokter bellen ook onbekend...

Ik word op de een of andere manier spontaan chagrijnig als ik zo'n persoon aan de telefoon krijg. :o
Niet om de persoon zelf hoor, maar het feit dat ze mij 3x op een dag bellen, op de meest onlogische tijden..

Ik sla ook ineens om idd.. ik ben normaal werkzaam in een winkel en ben eigenlijk altijd vrolijk en vriendelijk... maar ik ben nu echt in alle staten tegen dat volk..

Haha Rubber duck. Onbewust woordgrapje :+ *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 19:53

Sababber schreef:
Tja, ik heb geen abbo op mijn telefoon. Ik heb gewoon prepaid van Aldi talk (kpn)
Ik heb me nu ingeschreven bij bel me niet. Ik hoop dat het nu klaar is met bellen.. Ik was nu niet netjes aan de telefoon maar als die muts nog eens belt kan ik haar echt de huid wel vol schelden.. wat een bagger baan heeft dat mens.. ik wil alleen echt mijn nummer niet kwijt.. ik heb het bewust meegenomen toen ik van provider ben gewisseld... Maar als dit zo door gaat neem ik die tip zeker mee.

Bizzybijtje, mag ik weten welk bedrijf dat was? Mag via pb..

Ik heb je een pb gestuurd :)

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 19:58

Poeltje schreef:
Word ook al weken gebeld, om gek van te worden.
Hang meestal op als ik zo'n pipo aan de lijn krijg die me een gratis lot wil aansmeren. :o

Aan de ene kant is dat hard om te doen, maar als ik blijf luisteren krijg ik echt de neiging om die mensen volledig de grond in te stampen..

Ik heb alleen wel een paar keer met Ja geantwoord op dingen.. waarvan ik achteraf dacht, dat zou wel eens tegen me gebruikt kunnen worden? := op dingen als "O, u bent nog aan het werk?" dan lekker kortaf Ja..

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 20:01

Of ik hang op zonder ze uit te laten praten, of leg m ergens in een hoek en laat ze banketstaaf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 20:04

Wat wel leuk is, is allerlei achterlijke antwoorden geven.
Bijv:
Zij: Mevrouw wilt u dan geen miljoen winnen?
Jij: Een miljoen? Man ik barst van het geld, weet nu al niet hoe ik het allemaal op moet krijgen voor ik doodga, wat heb ik nou aan nóg een miljoen?

Erg grappig om te doen. Dat staat nl niet in hun belscript en dan weten ze dus ook niet meer hoe ze moeten reageren.

tessaroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 20:05

pff hier ook een lot genood.
Ik word zelfs 's nachts gebeld en dan door ene mvr huppele pup.
ik druk dan meestal gewoon weg maar ik word er gek van!

gina2003

Ik ben daarin best makkelijk, ik neem nooit op en als het belangrijk is, spreken ze mijn voicemail maar in en bel ik wel terug.

Anoniem

tones schreef:
Of ik hang op zonder ze uit te laten praten, of leg m ergens in een hoek en laat ze banketstaaf.

_/-\o_ Geniaal!

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 20:06

Dikke faal van mij trouwens, ik heb gewoon net bij bel me niet eventjes de cijfertjes in mn telefoonnummer omgedraaid :') en dan over een week piepen dat het niet helpt :+)

tessaroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 20:07

[***] schreef:
Wat wel leuk is, is allerlei achterlijke antwoorden geven.
Bijv:
Zij: Mevrouw wilt u dan geen miljoen winnen?
Jij: Een miljoen? Man ik barst van het geld, weet nu al niet hoe ik het allemaal op moet krijgen voor ik doodga, wat heb ik nou aan nóg een miljoen?

Erg grappig om te doen. Dat staat nl niet in hun belscript en dan weten ze dus ook niet meer hoe ze moeten reageren.

die ga ik onthouden! :')

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 20:08

Ik werd een keer gebeld door een of andere vrouw die een keuken wilde verkopen ofzo?
Moest mijn naam herhalen, dus het werd 'mevrouw roodkapje' en opgehangen :')

Wij staan ook in het bmn register, maar ze bellen af en toe nog steeds.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 20:10

Ik ken het, heel irritant. En dan MOET ik aan de lijn blijven omeen bandje in te spreken.
Nou dacht het even niet, ik moet helemaal niks.

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 20:15

Sta je al in het 'bel me niet' register?

Sababber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-14 20:15

Heerlijke humor van de postcode loterij. krijg ik nu bij mijn mailtje van bel mij niet een banner van de postcode loterij :')

Ja nu wel ;)