Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Verder vast bedankt dames!
Quad schreef:Als je al 7 jaar rijdt zal het pure onzin zijn om op 0 schadevrije jaren te beginnen.
Je leeftijd zal ook al meetellen in de kosten voor de auto.
Je moet gewoon WA verzekering hebben zonder poespas als WA+ of WA casco etc.
Je kan het beste ook het verzekeringskantoor bellen en sowieso eisen dat je niet op 0 schadevrije jaren begint, je hebt al 7 jaar rijbewijs / rijdt auto dus als je in die periode niks geen ongelukken of schade hebt veroorzaakt vraag je gewoon of ze je niet op 2 of 3 schadevrije jaren kunnen zetten.
RianneH schreef:Dat is ook een van de redenen waarom ik niet de auto op m'n vaders nam wil zetten, maar nu eindelijk eens zelf wil gaan opbouwen.
Helaas, ik studeer nog en bedrijf van mijn bijbaan heeft zoiets niet![]()
De dagelijkse opzegging spreekt mij erg aan. Ook omdat het kan zijn dat ik ervoor kan kiezen de auto eerder te dumpen bij de sloop dan evt te laten repareren.
Tabaluga12 schreef:Veel verzekeraars geven wel een instapkorting.
Ook heeft Klaverblad een heel interessant product als je nog geen schadevrijejaren op je naam hebt. Mocht je hier meer over willen weten kan ik je nog wat informatie sturen via pb.
Liselot schreef:Ik zit al jaren bij univé (heb haast al mijn verzekeringen daar lopen) en dat bevalt me heel erg goed. Ze zijn niet duur en leveren goede service