Ik twijfel over iets wat ik eigenlijk ook niet onuitgesproken kan laten. Het gaat om het volgende:
Mijn buren wonen sinds een half jaar in het appartement naast mij. Het zijn oude appartementen, dus best gehorig. Het is een leuk stel, jong (25 á 26 jaar) en het meisje is zwanger. Laatst hadden ze een baby-shower en ik werd netjes gewaarschuwd voor eventueel lawaai. Verder hoor ik ze eigenlijk nooit
Dikke prima.Tot vier dagen geleden.. Een hoop gerommel. Alsof spullen werden omgegooid.
Drie dagen geleden, weer een hoop gerommel. En een flinke woordenwisseling.
Twee dagen geleden was ik s'avonds niet thuis.
Maar gisterenavond..
Geschreeuw. Heel veel spullen vielen. Ook zware, want het dreunde door in mijn eigen appartement. Het meisje schreeuwde en riep "auw" en "hou op". Dat was rond 11 uur s'avonds. Om vier uur snachts werd ik wakker van opnieuw lawaai. Slaan met deuren en weer riep het meisje "auw" en "hou op".
Nu weet ik niet zo goed wat ik moet doen. Wetende dat het meisje zwanger is maakt het mij eigenlijk best ongerust. Dus mijn vraag is: Wat zouden jullie doen in deze situatie? Wat kún je (het beste) doen als 'buitenstaander' in zo'n situatie?
Alvast bedankt
.
).