Lijk jij veel (op een van) je ouders?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Animal

Lijk jij veel (op een van) je ouders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-14 23:15

Ik lijk gruwelijk veel op mijn moeder.. Echt heel veel! Soms zien ze ons zelfs aan voor zusjes..
Hier bijvoorbeeld een foto van ons in Schotland. Mijn moeder staat helemaal rechts, en ik ben de gek met
de koeienmuts }:0
http://nl.tinypic.com/r/2kezc0/8

Fotoshoot voor kalender vrouwelijke fans Normaal (ik boven):
Afbeelding

Nog een foto van de shoot (ik links voor de kijkers):
Afbeelding

Lijken jullie ook zo veel op (een van) je ouders?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 23:20

Mijn vader zou het helaas niet fijn vinden als ik de foto online zet _O-, maar ik lijkt echt enorm op mijn vader zegt iedereen. Vooral onze ogen, zelfde twinkeling als er een grapje uitgehaald wordt, de lach... Mijn moeder en ik lijken daarentegen vrijwel niet op elkaar! :)

Jij lijkt inderdaad wel erg op je moeder zeg!

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-14 23:22

Mijn foto's komen van facebook, die kon ik er dus wel opzetten :D . Mijn pa zou het ook niet leuk vinden wanneer ik een foto van hem zou plaatsen.. Dat doe ik dus ook maar niet.. Ik heb de mond van mijn vader, en ook de lengte van mijn gezicht. De rest van mijn moeder.

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 23:23

Ik heb geen foto van ons beide om mijn laptop, maar ik lijk ook erg veel op mijn moeder. Als ik ergens met haar ben krijg ik het vaak te horen. En mijn vrienden die mijn moeder voor het eerst zien zeggen het ook altijd haha. Het is zelfs zo erg dat mijn moeder van de week in de Appie werd aangesproken met de vraag of ze mijn moeder was en dat ze me maar de groeten moest doen! Dit heb ik zelf ook wel eens gehad trouwens

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 23:23

Ik lijk huist super erg op mijn oom, hoor ook vaak 'ja je ziet precies dat dit er een van Marc is' terwijl mijn vader toch echt niet Marc is haha

Dirndl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 23:24

Iedereen zegt altijd tegen mij en mijn moeder dat we zo ontzettend op elkaar lijken, maar we zien het zelf niet :=

Vooral sinds ik 19/20 ben horen we heel vaak de opmerking "Jeetje, je gaat steeds meer op je moeder lijken zeg.."
Vind het niet erg om te horen, mams is een ontzettend mooie vrouw en ik vind mezelf altijd lelijker dan zij is, dus de opmerking is altijd welkom :D

Qua persoonlijkheid ben ik een ontzettende mix tussen mijn ouders, met zowel hele fijne als hele ergerlijke trekjes van allebei.

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 23:26

Heel veel mensen zeggen dat ik op m'n vader lijk, maar ik vind van niet :=
Heb wel veel trekjes van m'n vader, 1 daarvan is: chagrijnig of vrolijk, kan zo 1 2 3 omgewisseld zijn -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 23:26

Afbeelding

Valt mee :P , mijn moeder is net zo gek als mij :') En mijn vader heb ik wel trekjes van maar uiterlijk niet echt

Edit : mijn moeder heeft er niet moeite mee dat ik foto plaats :)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-04-14 23:29, in het totaal 1 keer bewerkt

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 23:27

Helaas wel. Haha De gedachte van vroeger dat ik misschien wel geadopteerd was gaat niet op :+

Een foto plaatsen gaat mijn ma niet tof vinden.
Kwa karakter verschillen we dan weer wel heel veel.

Animal

Re: Lijk jij veel (op een van) je ouders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-14 23:32

Leuk dat er 'lotgenoten' zijn!
Ik vind het een compliment dat ik op mijn moeder lijk! Ze is op haar voor haar 48 jaar nog een hele mooie vrouw! Ik hoop dat ik er ook nog zo lang relatief jong uit blijf zien! Ik verschil ook heel veel in karakter met haar!

Foto's hoeven trouwens niet hoor! Ik was weer eens ontzettend enthousiast waardoor ik ineens bedacht om de OP vol te proppen met foto's. Het is leuk als je ze wilt/kunt plaatsen, maar zo niet is het ook geen probleem. Ik vind het gewoon leuk om eens te horen hoeveel anderen op hun ouders lijken! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 23:35

Klopt Animal je moeder is nog jong :P , mijne is al 57 :o

KimL86

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 23:37

Ik lijk sprekend op mijn moeder. Zelfde bouw, precies dezelfde lengte. Handig als ik een keer haar auto meeneem, dan staat alles al goed.
Zelfde dunne piekhaar, bobbel op de neus.
Hm volgens mij is alleen de oogkleur verschillend. Zij heeft bruin ik donkerblauw.

Ik heb helemaal geen foto's van ons samen. Als ik het niet vergeet zal ik er morgen 1 maken. Maar het beste zie je het als ik een foto van mijn moeder pak van toen ze een jaar of 16 was.

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 23:38

ik lijk totaal niet op ze haha

Kleine_Reijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 23:49

Ik schijn vet veel op mijn moeder te lijken... Tenminste, dat zeggen ze... XD

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
Always & Forever 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 07:15

Ik lijk ook heel veel op mijn moeder qua uiterlijk maar ben net zo koppig en eigenwijs als mijn vader. :')
Mijn liefde voor dieren heb ik van mijn moeder.

Heel jammer dat ik geen foto's heb van mij en mijn moeder samen. :\

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 07:25

Iedereen zegt dat ik heel veel op mijn moeder lijk. Valt best mee vind ik :')

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 07:28

Altijd als ik iemand de eerste keer zie hoor ik hoe erg ik op mijn moeder lijk, alleen zie ik het echt totaal niet :+

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 07:28

Wow, jullie lijken inderdaad veel op elkaar!
Ik lijk (vind ik) niet echt op één van mijn ouders, maar vooral heeel erg op mijn tante. :)

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 07:32

Ik lijk in alles op mijn vader! :+
Maar het meest rare is dat ik bijna 2 druppels water ben met mijn tante qua uiterlijk. Zij leek op mijn leeftijd en jonger iig echt heel erg op mij, qua karakter weet ik niet echt.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 07:38

Ik lijk op allebei m'n ouders niet eigenlijk := qua uiterlijk dan! Ik heb van beide wel wat karaktertrekken meegekregen. Van m'n moeder ben ik heel lief geworden en van m'n vader enorm explosief en dat gaat wel eens mis. Ik kan echt van poeslief naar laaiend gaan in 1 seconde _O- gelukkig heb ik het wat beter in de hand dan m'n vader.

Verder... Ik ben een stuk langer dan allebei m'n ouders. M'n vader heeft zwart haar, m'n moeder bruin en ik ben hartstikke blond. Vroeger hoorde ik nog wel eens dat ik op m'n moeder lijk maar de laatste paar jaar zegt niemand dat meer :+

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 08:16

Voordat ik ging afvallen kreeg ik heel vaak te horen dat ik op mijn vader leek, nu heb ik dat nog steeds wel eens. Maar nu krijg ik ook te horen dat ik steeds meer op mijn moeder begin te lijken! Iets wat ik erg leuk vind om te horen, mijn moeder was een knappe vrouw :j

Het gekke in mijn familie is, is dat ik een nichtje heb die bijna precies mijn moeder is op die leeftijd. Haar eigen moeder is echter een Mexicaanse, en mijn moeder een Hollandse blondine haha. (Gaf nog wel eens wat problemen als nichtje en haar moeder ieder jaar naar Mexico reisde. Moesten zich geregeld melden bij de douane voor controle, om na te gaan of het wel echt haar dochter was.. )

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 08:28

Ik ben volgens iedereen echt een dochter van mijn moeder. Ik heb gelukkig niet haar korte pootjes over genomen :') maar idd ik ben qua gezicht meer mijn moeder dan mijn vader. Wel met de vorm ogen van mijn vader en niet de puntneus van mijn moeder, maar ook niet de dikke neus van mijn vader, gelukkig was dat dus een geslaagde combi :)) Maar ik heb wel het zelfde slappe pruikje haar _O-

Mijn broer lijkt veel minder op mijn beider ouders en meer op mijn opa toen die jonger was :j Waar mijn lange stelten vandaan komen is mij nog steeds n raadsel, ik ben de enige in de hele familie :+ (sowieso ben ik ook nog eens aanzienlijk langer dan al mijn nichtjes)

Ik vind het wel leuk om te kijken welke kenmerken waar vandaan komen :j

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 08:33

Ik lijk eigenlijk totaal niet op mijn ouders. Dat hoor ik ook van meerdere mensen. Kan zo ook niet snel een ander in mijn familie aanwijzen waar ik dan wel op zou moeten lijken.
Qua karakter heb ik natuurlijk wel van beide ouders wat meegekregen. Zo ben ik bijvoorbeeld net zo koppig als mijn vader.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 08:35

Ik lijk op mijn vader.
Als ik neven en nichten zie van mijn vaderskant is het echt een gevoel van herkenning.

Mijn zoon lijkt sprekend op mij. Heeft wel trekken van mijn man.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 09:17

foto van mijn vader en ik toen ik 22 was of zo, mijn vader is overleden toen ik 24 was
Afbeelding

nu ben ik 34 en ga ik kwa vorm van het gezicht steeds meer op hem lijken
kwa karakter ben ik een kopie
Afbeelding