Ik hoop dat mijn vraag hier goed staat. Ik open eigenlijk nooit een topic..
Morgen heb ik een tentamen waarvoor ik eigenlijk heel weinig, zeg maar gewoon bijna niet, heb geleerd.
Nu twijfel ik heel erg of ik het tentamen alsnog moet gaan maken, of dat ik thuis blijf en mezelf nuttig maak door alvast een goed begin te maken met leren voor de herkansing.
Aan de ene kant wil ik graag gaan omdat ik dan kan zien hoe het tentamen er uit ziet en hoe de vragen worden gesteld. Maar aan de andere kant vind ik het een beetje zonde van mijn tijd.. Wat denken jullie?
Ik heb speciaal vrij gekregen van mijn stage zodat ik het tentamen kan maken.
Even ter info, ik zit in het derde jaar van de studie HBO-Rechten en moet het gehele derde jaar, dus tien maanden, stage lopen. Op basis van 32 uur, dus maandag tm donderdag van 8.30-17.00. Voor mij komt daar helaas nog anderhalf uur reistijd bij. Ik woon zelf in Den Haag en mijn stage is in Utrecht.
Dat is meteen de reden dat ik me onvoldoende heb voorbereid op mijn tentamen. Ik ben in de avond vaak zo gesloopt dat ik na het eten om 20.00 meteen naar bed ga. Daar komt ook nog eens bij dat we vorige week verhuisd zijn (ben gaan samenwonen met mijn vriend) en dat heeft ook de nodige stress met zich meegebracht.
Ik ben de laatste tijd gewoon ontzettend moe en weet soms even niet meer hoe ik de eindjes aan elkaar vast moet knopen.
Hopelijk kunnen jullie me overtuigen om de juiste keuze te maken.

Het tentamen is trouwens Internal Market and free movement of goods. Soort van import recht maar dan Europees beleid en alles is in het engels.

)