Ik zit al een tijdje erover te denken om op Martial Arts te gaan, maar zou het nou helemaal iets voor mij zijn? (En wie kan me er een beetje meer over vertellen?)
Ik ben heel lenig, heel sterk voor een meisje (Ik versla mijn vader, broer, en nog heel veel andere mensen met armpje drukken, met gemak), heel snel, en dat soort dingen. Ook ben ik niet bang om te vallen.
Ik heb mezelf door de jaren heen ook dingen aangeleerd, zoals op handen staan en lopen, overslagen en salto's, en dat soort dingen.
Het lijkt me echt een hele gave sport. De reden dat ik er op wil, is dat ik mijn ei een beetje kwijt moet. Bij gym doen we alleen maar saaie sporten zoals honkbal enzo, maar ik wil iets met het "talent" waar ik mee geboren ben. Ik ben heel handig, heb ongelofelijk veel controle over mijn lichaam, en wil daar iets mee doen. Een gewone vechtsport zoals boksen ofzo lijkt me saai, maar omdat er bij Martial Arts zoveel "salto's" enzo worden gemaakt, spreekt me dat meer aan.
Is het voor mij een goed idee om op deze sport te gaan, of zou een andere beter zijn (in ieder geval een vechtsport)? En zoja, welke?
)