schrikken dit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Pandameisje

schrikken dit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-14 14:12

rond 12.30 raakte me pa kortademig dit heeft die wel vaker maar hij heeft ook hartklachten maar na 10 min ging het beter rond 13.00 kwam de visboer en ik vragen wil je visje hij zo ja lekker dus mama het halen ze kwam binnen met de vis en riep me vader of die ook visje kwam eten bij ons hij zei ja ik kom er ik kwam beneden en papa zei zeg tegen mama dat ik in de stoel zit dus ik mam wat is er met pap ze zei hij is kortademig en voelt zich niet lekker dus ik hup in de kamer zitten ik zag dat papa moeilijk had met ademen dus mama geroepen van bel nu met spoed de huisarts die zei al snel dat hij snel moest dus ik als een gek naar overburen gerend van papa moet nu met spoed naar de huisarts breng hem nu. al snel zat die in de auto en werd die snel weg gereden naar de huisarts.

oke dat is echt schrikken want je weet niet wat je moet doen als het mis gaat net 5 min geleden werden we gebeld door de huisarts hij word zo snel afgevoerd naar het ziekenhuis. ik moet me broertje opvangen en ik weet niet hoe ik hem dit moet zeggen. hopelijk komt snel alles goed met hem ik hou jullie op de hoogte. xx

Miesemuisje

Re: schrikken dit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:13

Sterkte met je vader!

spicegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:14

je zal best geschrokken zijn,maar dit is niet echt leesbaar..

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:15

Oei dat is schrikken, gelukkig hebben jullie snel gehandeld. Veel beterschap met je vader.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:20

spicegirl schreef:

nou jij zegt wat ik denk

ik denk haast met typen of zo?

Maaike162

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:21

alltimapanda schreef:
Rond 12.30 raakte me pa kortademig. Dit heeft hij wel vaker, hij heeft ook hartklachten, maar na 10 min ging het beter. Rond 13.00 kwam de visboer en ik vroeg:''wil je visje? Hij zei: 'ja lekker'. Dus mama ging het halen, ze kwam binnen met de vis en riep me vader of die ook visje kwam eten bij ons. Hij zei: 'Ja ik kom eraan'.

Ik kwam beneden en papa zei:'' zeg tegen mama dat ik in de stoel zit.'' Dus ik vroeg aan mama wat er met pap was. Ze zei dat hij kortademig is en hij voelt zich niet lekker. Dus ik hup in de kamer zitten, ik zag dat papa moeilijk had met ademen dus mama geroepen van bel nu met spoed de huisarts. De huisarts zei al snel dat hij snel moest komen, dus ik als een gek naar overburen gerend en heb gezegd dat papa nu met spoed naar de huisarts moet. al snel zat die in de auto en werd die snel weg gereden naar de huisarts.

Oke dat is echt schrikken want je weet niet wat je moet doen als het mis gaat... Net 5 min geleden werden we gebeld door de huisarts hij word zo snel afgevoerd naar het ziekenhuis. Ik moet me broertje opvangen en ik weet niet hoe ik hem dit moet zeggen. Hopelijk komt snel alles goed met hem, ik hou jullie op de hoogte. xx

Voor degene die het niet kunnen lezen, heb het even aangepast. Kan me voorstellen dat Ts er nu geen zin in heeft om dat nog aan te gaan passen. Sterkte TS!

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-14 14:41

dankje voor alle lieve reacties het is wachten tot me broertje thuis is en dan gelijk naar het ziekenhuis zit er nog steeds van te beven van de schrik

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:41

alltimapanda schreef:
dankje voor alle lieve reacties het is wachten tot me broertje thuis is en dan gelijk naar het ziekenhuis zit er nog steeds van te beven van de schrik

Heel begrijpelijk. Sterkte en hou je haaks.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:42

Heel veel sterkte voor je paps en jullie.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:45

Zo is mijn opmerking helemaal niet bedoeld hoor... Ik kan me best voorstellen dat hij zo opgevat word, maar dat was helemaal niet mijn bedoeling! Stom van mij! Excuses :o

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-14 14:46

iirrssjjee schreef:
Zo is mijn opmerking helemaal niet bedoeld hoor... Ik kan me best voorstellen dat hij zo opgevat word, maar dat was helemaal niet mijn bedoeling! Stom van mij! Excuses :o

maakt niet uit ik dacht al dat zou ze zo niet bedoelen hoor

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:49

alltimapanda schreef:
iirrssjjee schreef:

maakt niet uit ik dacht al dat zou ze zo niet bedoelen hoor

Gelukkig maar! Echt sorry! Sterkte!!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:50

Ojajoh schreef:
spicegirl schreef:

nou jij zegt wat ik denk

ik denk haast met typen of zo?

Nope, in andere topics typt ze ook zo..

TS, vervelend van je vader, maar probeer in je volgende berichten even aan hoofdletters en leestekens te denken. Ik snap uit je verhaal dat hij kortademig is, en nu in t ziekenhuis ligt, maar verder...
Rustig aan TS, hoe oud is je broertje?
Sterkte met je paps.

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:51

Sterkte TS!

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:55

Sterkte TS, wat zullen jullie allemaal geschrokken zijn! Gelukkig mag je vader meteen door naar het ziekenhuis, beterschap voor je vader!

Ik kan me niet voorstellen dat mensen bij zoiets ernstigs gaan klagen over leestekens en zo...

uniekhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:56

LoveUggs schreef:
TS, vervelend van je vader, maar probeer in je volgende berichten even aan hoofdletters en leestekens te denken. Ik snap uit je verhaal dat hij kortademig is, en nu in t ziekenhuis ligt, maar verder...
Sterkte met je paps.

Kom nou daar hoef je niet in dit topic over te zeuren. Als je je best doet kom je er heus wel uit. Als je een ander topic ziet van haar kun je dat soort commentaar geven. Hier is het ongepast.

Heel veel sterkte ts hoop dat het snel goed komt!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:57

uniekhorse schreef:
LoveUggs schreef:
Sterkte met je paps.

Kom nou daar hoef je niet in dit topic over te zeuren. Als je je best doet kom je er heus wel uit. Als je een ander topic ziet van haar kun je dat soort commentaar geven. Hier is het ongepast.

Wat is er ongepast aan. Het is gewoon niet leesbaar. Ik zeur verder niet, zeg alleen in de volgende berichten. Vraag niet of TS iets aan past of wat dan ook, maar voor de volgende berichten is het wel prettiger lezen. Mag heus gezegd worden. :j

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 14:59

Jeetje meis, wat kan ik het me voorstellen dat jullie geschrokken zijn??
Heeft je vader niet zo'n spray voor onder zijn tong als hij bekend is met hartproblemen?
Hoop dat het allemaal reuze mee valt!!!

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-14 15:01

@LoveUggs me broertje is 14 en hij zit nog op school nu kan zijn school niet bereiken en is dus wachten maar tot die thuis is

@kentaro me vader heeft 11 maart een hartschok gekregen het leek goed te gaan tot nu. hopelijk vinden ze wat er aan de hand is.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:04

** oke geloof dat ts nu wel snapt dat jullie het niet kunnen lezen.... hoeft niet steeds herhaalt te worden, gok in zo'n situatie dat niemand helder kan denken**

Ts jeetje wat spannend allemaal. Ik denk dat je gewoon eerlijk moet zijn tegen je broertje wat er is gebeurd en dat je niet weet hoe het afloopt!

Laat je het wel even weten hoe het is gegaan

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:05

Bah! Hoop zeker dat ze wat vinden en daarop medicatie kunnen geven!!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:05

alltimapanda schreef:
@LoveUggs me broertje is 14 en hij zit nog op school nu kan zijn school niet bereiken en is dus wachten maar tot die thuis is

@kentaro me vader heeft 11 maart een hartschok gekregen het leek goed te gaan tot nu. hopelijk vinden ze wat er aan de hand is.

Mijn broertje is ook 14. Ik denk dat als je hem gewoon rustig en duidelijk verteld hoe of wat er aan de hand is, en samen met hem naar het ziekenhuis gaat, dat het helemaal goed komt wat dat betreft. Hoop dat het snel goed komt!

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-14 15:10

dito schreef:
** oke geloof dat ts nu wel snapt dat jullie het niet kunnen lezen.... hoeft niet steeds herhaalt te worden, gok in zo'n situatie dat niemand helder kan denken**

Ts jeetje wat spannend allemaal. Ik denk dat je gewoon eerlijk moet zijn tegen je broertje wat er is gebeurd en dat je niet weet hoe het afloopt!

Laat je het wel even weten hoe het is gegaan

komt goed ik zit als afleiding nu gewoon een armband te knopen me vriend al gebeld die verbaast was dat ik belde maar die schrok en die wil morgen naar me huis komen ik heb me meeting voor morgen al afgezegd en me nicht al geappt die komt zo wss even langs. en het is nu maar wachten tot ik meer hoor.

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-14 15:13

gelukkig is je moeder mee...ze zal je vast snel bellen zodra ze iets weet. Totdat ken je (helaas) niet zo veel nu..behalve stressen pfff

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-14 15:29

dito schreef:
gelukkig is je moeder mee...ze zal je vast snel bellen zodra ze iets weet. Totdat ken je (helaas) niet zo veel nu..behalve stressen pfff

ik stress me ook de pletter. zucht nu lijken de minuten uren. en me overbuurman die me vader had weg gebracht zei ik heb nog nooit zo hard gereden op deze wegen. ik begin het me nu steeds meer te beseffen dat het best erg was. zucht