welke 1 aprilgrap ga jij uithalen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

welke 1 aprilgrap ga jij uithalen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 12:07

Er wordt al een paar weken flink gespeculeerd: wat gaat er dit jaar gebeuren?
Nog in nachtje slapen en dan is het 1 april.
Welke grappen hebben jullie in petto?
Wat is jouw beste/mooiste/grappigste/leukste 1 april grap?
Of ben je zelf een keer flink in de maling genomen?

Als juf heb ik al meermaals mijn thee met zout genuttigd maar gelukkig ben ik nog nooit aan mijn stoel vastgelijmd ;)
Mijn alltime favourite is toch de bokt-grap van vorig jaar. Deze heeft mij een prachtige toekomst met mijn lieve vriend opgeleverd.

Anoniem

Re: welke 1 aprilgrap ga jij uithalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:21

Ja die van vorig jaar was wel echt een hele goede :+
mijn zus is 1 april jarig maar zit in suriname, ik denk niet dat hier veel gaat gebeuren :') ben wel benieuwd of er nog wat leuks met bokt gebeurt deze 1 april! :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:23

Ik ga het denk ik glad vergeten.. Maar eigenlijk wil ik wel iets bij m'n vriend doen.. Hij woont alleen 150km verderop dus even iets bedenken wat ik dan kan gaan doen.. :+

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 13:56

Voor mijn vriend is zijn auto heilig. Ik ga ´s ochtends een briefje achter de voorruit doen met: Sorry voor de schade, ik zal alles vergoeden.
Geen naam erbij, geen telefoonnummer en natuurlijk is er ook geen schade :D (of kan ik dat faken op een of andere manier?)
Omdat ik de hele dag moet werken, plak ik een briefje op zijn stuur met 1 APRIL!! Anders is hij de ganse dag ziek ervan :(:)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 14:49

Ik woon in een projekt, en wij zijn in de maling genomen. Helaas had ik hem door en verklapte het al:

Op dit moment worden de laatste huizen (kozijnen) geverfd. Nu kregen we een mail dat ze de verkeerde verf hadden gebruikt, en om ons tegemoet te komen mochten we zelf een kleuren combinatie kiezen. A.s. dinsdag zou er overleg zijn in de gemeenschappelijke ruimte.

Nu werd hier natuurlijk over gepraat op het plein, want het was toch ook wel een beetje vreemd dat de schilders nog steeds aan het schilderen waren.. Maargoed, wat vonden we een mooie kleuren combinatie?

Tot ik gisteravond dus ineens bedacht: 'wat staat er in de mail?' Er staat dus geen datum bij, maar echt 'A.s. dinsdag om 19.30 overleg'.. Dus toen kreeg ik wel een vermoeden: die datum is er natuurlijk expres niet bij gezet, want dan was het wel heel duidelijk dat het om een 1 april grap ging.. Ik stuurde dus naar iedereen: Goh, zou wel heel jammer zijn als het nu een 1 april grap blijkt te zijn!".

Vandaag kreeg ik dus wat mailtjes, en werd het duidelijk dat iedereen er dus ingetrapt was, en dat er (minstens 2) mensen zijn die het niet konden waarderen..

Ach, ik vond het wel een goede (gelukte) grap, alleen had ik de mail dus niet moeten versturen achteraf. Beetje dom: misschien hadden er anders dinsdag een aantal mensen daar gezeten, dan was de grap dus helemaal gelukt (nouja, of ie geslaagd was dan vraag ik me inmiddels af :+ )

ElsRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 14:53

ik weet t nog niet echt, en ik heb op school ook toetsweek dus verwacht ook niet zo veel eerlijk gezegd.

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:06

Ik kreeg vandaag mail zoals vaker van de school van m'n zoontje, in eerste instantie dacht ik nog heel serieus na dat ik het maar belachelijk vond. Tot ik hem door had, helaas in m'n zoontje ziek en gaat ie morgen niet naar school.

Dit is de mail:

Beste ouder(s)/verzorger(s),

Met ‘schaamrood op de kaken’ moeten wij uw medewerking vragen voor het volgende:

Vanmiddag kwamen we erachter, dat we geen voorraad wc-papier meer hebben.
Door de drukte van de afgelopen weken hebben we dit niet goed bijgehouden en is men vergeten op tijd door te geven dat het toiletpapier bijna op is.

Vanmiddag hebben we meteen gebeld met onze leverancier, maar die kan pas op zijn vroegst eind deze week (donderdag of vrijdag) leveren.

Daarom vragen we u om ons te helpen. Als ieder kind morgenochtend een rol wc-papier meeneemt,
zijn we er zeker van dat de kinderen niet zonder toiletpapier komen te zitten.

We willen u alvast bedanken voor uw hulp.

Vriendelijke groet, namens het team.

Nikki_Haya

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:07

Onze klas (1HVB) en 1HVA, gaan morgen van klas wisselen :')

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:07

Ik heb er geen tijd voor.
In de vroege ochtend al paardje verzorgen als er toch nog niemand op stal is en vervolgens werken van 1 tot half 7..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-14 22:09

Haha die van het wc- papier is best geniaal. :')
Die van het briefje over de autoschade is ook wel grappig.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:24

Ik ga tegen mijn moeder zeggen dat ik een vriend heb :')
Verder zit ik nog te bedenken wat ik in huis allemaal kan saboteren _O-

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-14 22:24

De zwanenhals onder de wasbak wegdraaien vind ik altijd wel een leuke :))
Of van dat doorzichtige folie over de wc plakken O:)
Tandpasta onder de deurklink...
Sowieso verstuur ik smsjes met: je veter zit los (voor de mensen die verder weg wonen)

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 08:36

Bokt grap van vorig jaar heeft mij ook een hele fijne toekomst gegeven met mijn vriend!

Vandaag sollicitatie gesprek, waar in de brief stond dat het ongeveer 45 uur zal duren... Misschien dat ik mn slaap zak mee neem :p
Verder zelf nooit echt wat met 1 april gedaan.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 08:40

Ik doe normaal ook zelf geen 1 aprilgrappen maar heb er wel altijd lol in wat er wereldwijd uitgevreten wordt. Zolang er geen schade door ontstaat tenminste. En op bokt natuurlijk. :))

En vorig jaar was natuurlijk geniaal bedacht, vooral omdat er best wat mensen hun partner ermee hebben gevonden. :+:

Die wcrol grap is leuk. :D

Edit typefouten

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 08:52

Quir schreef:
Bokt grap van vorig jaar heeft mij ook een hele fijne toekomst gegeven met mijn vriend!

Vandaag sollicitatie gesprek, waar in de brief stond dat het ongeveer 45 uur zal duren... Misschien dat ik mn slaap zak mee neem :p
Verder zelf nooit echt wat met 1 april gedaan.

doen! zien zij ook meteen dat je de brief grondig hebt gelezen en wel tegen een grapje kan wel:+

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 08:59

Mijn dochter is volgende week jarig en wordt 16, ze dacht dat ze naar de film ging en daar na uit eten. Opa en oma zouden ook mee gaan, wat ze niet wist dat dit alles niet waar is. Ze gaat van donderdag tot en met zondag naar het Efteling hotel. Dus dat heb ik haar vanmorgen verteld, dat geloofde ze natuurlijk niet. Dus belde ze oma met de vraag waar ga ik heen als ik jarig ben? Oma zei naar het Efteling hotel. Toen geloofde ze het wel.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-14 09:03

Goeie timing. Ik kan me voorstellen dat ze zo haar twijfels had. Maar wat een gaaf cadeau!

Die brief Quir :')
Je kunt op z'n minst een thermoskan koffie meenemen.

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 09:27

Hahaha die sollicitatie brief!!

Briefje onder de voorruit vind ik ook wel gaaf. Misschien dat ik dat ook wel kan doen. Mijn ouders hebben net een nieuwe auto en zijn er zuinig op haha

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 09:29

Weet nog dat de staleigenaar van een stal waar ik vorig jaar reed mijn vriendin had wijsgemaakt dat ie d'r auto met de tracktor half platgewalst had, dus zij jankend naar dr auto rennen, staat die zo droog achter dr; '1 April' :+

Verder ben ik niet bepaald erg origineel dus ik sla dit jaar maar weer over x'D

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 09:38

Ik ga dalijk een briefje op de koffieautomaat plakken: "Defect"... verder ben ik niet echt creatief... alle grappen heb ik al een keer uitgehaald :D

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 09:39

Ik heb een extra muis op de pc van collega aangesloten, die ik eens in de zoveel tijd heen en weer beweeg, ze is nu van mening dat haar muis spookt.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 09:43

Wat was de bokt grap vorig jaar dan?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 09:44

Wat was de 1 april grap van bokt vorig jaar? :+

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 09:46

biks en bytes

NoorWJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 09:47

Mijn basisschool van vroeger heeft ooit ook eens zo'n soort wc-rollengrap uitgehaald, toen hadden ze een brief gestuurd dat de waterleiding kapot was en iedereen maar een enorme fles water met zich mee moest brengen om de wc door te spoelen. En ja hoor, op 1 april toch wel de helft van de leerlingen met een colafles water naar school. :')