Ik word mooi bruin in de zomer, dus mag wel mooi kleuren bij mn huid..
Had een hele mooie blauwe bikini, maar die is enorm verkleurd helaas.. Hij zat wel als gegoten..Oke, even ter info; Ik heb dus een behoorlijke cupmaat, en ben zelf niet dik ofzo. Gaat me ook meer om het topje, en daar vind ik wel een broekje bij..
Mijn probleem is voornamelijk dat ik een stevige bikini moet hebben. Leuke stevige bikini's hebben ze vaak helaas niet in mijn maat, en als ze een leuke bikini in mijn maat hebben, dan is hij weer niet stevig genoeg..
Wat bedoel ik met stevig? Heel simpel, als ik loop, wil ik niet dat mijn borsten alle kanten op vliegen. Een strepless topje kan ik niet aan. Staat totaal niet bij mijn figuur, dus moeten echt bandjes aan zitten. Het liefst bandjes van een cm of 2, omdat het anders weer niet stevig genoeg is... Het tussenstukje (dat tussen je borsten komt te zitten) moet dus ook niet te smal zijn, want dan krijg je weer zo'n wiebel vlieg effect met lopen..
Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Waar kopen jullie bikini's? Bij de V&D, Hunkemöller en Livera heb ik ieder jaar weer geen geluk..
Ook bij winkels als New Yorker geen passende bikini's.. Ik ga ieder jaar elke winkel in de buurt met bikini's langs en kom uiteindelijk thuis met 1 bikini, terwijl ik er graag 2 wil hebben voor afwisseling en om te wassen. Het moet dan ook nog eens een bikini met vorm zijn, en ook nog eens met een beugel, want het is gewoon anders niet te doen..Heeft er iemand toevallig een website, of een bepaalde winkel waar je eigenlijk altijd wel slaagt... Of dé oplossing... Want ieder jaar is het weer een probleem... Leuke bikini? Flubberd alles er uit. Flubberd het er niet uit aan de zijkanten, wiebelt het alle kanten op.....
Edit; Ik zoek iets als dit: http://www.hm.com/nl/product/17610?article=17610-D
Maar dan met bandjes die op de achterkant weer aansluiten.
Even als extra toevoeging: Ik wil geen pb'tjes of vragen over topless gaan.. Ik ben 19, vind dat te persoonlijk. Het zal niet de eerste keer zijn dat ik daar berichten over krijg.. (via bokt!)
Em geloof me. ... ik weet helaas wat groot is
Soms moet je je ook over een bepaald principe zetten.
Online bestellen durf ik dan ook echt niet aan met mijn maat, omdat ik nooit weet of iets goed zit.. Ik moet altijd passen.. Dit geld niet alleen voor BH's of bikini's maar ook voor truitjes.. Soms zie ik iets leuks en daar pas ik dan niet in.. Niet omdat het te klein is of omdat ik te dik ben, maar mn cup is er te groot voor...
Koop al jaren niets anders meer! 
En ze hebben echt van piepklein tot heel groot.