Heb hem meteen in een bak rijst op de verwarming gelegd en hij gaat inmiddels weer aan. Echter is het scherm heel donker en hij reageert nergens op (alleen aan en uit met de knop aan de zijkant)Nu heb je met die lease 2 opties: Laten repareren op eigen kosten (omdat het mijn eigen schuld is) of ze nemen hem in en je betaalt een boete van 25 euro. Mijn abonnement loopt dan nog door tot het einde (december bij mij)
Nu heeft Samsung een leuke actie, waardoor je 100 euro terugkrijgt bij een S4 en ik zit eraan te denken om deze telefoon morgen op te halen, hier gewoon mijn sim in en ik kan gewoon op mijn Hi abonnement blijven bellen. Ik kan alleen nergens vinden wat de kosten zijn als ik mijn huidige telefoon aan het eind inlever terwijl deze kapot is. Ik bewaar hem dan dus tot einde abonnement (ga mijn huidige abonnement dan sowieso opzeggen en wil dan over op een simonly) en lever hem dan weer in.
Betaal je hier dan ook die 25 euro boete?
) en precies tzelfde als jij. De volgende dag deed ie t weer.. de binnenkant is waarschijnlijk nog niet helemaal droog.
Verzekering zit er niet bij, staat duidelijk dat bij eigen schuld de kosten voor eigen rekening zijn. Je kon wel extra verzekeren, maar dat heb ik niet gedaan. Kan het eventueel wel via de inboedel proberen.
zou me er niet te ddruk over maken
Maar als je de S4 zou halen en daar je SIM-kaart in zou doen, waarom zou je de S3 dan nog aanhouden? Dan zou ik ervoor kiezen om de S3 in te leveren en die 25 euro boete te betalen. Dan kan je ook nog je S4 met je simkaartje gebruiken toch? Je abonnement loopt immers gewoon door.