Mijn mentor heeft een Chinese leerling in de ochtendgroep en die heeft iets verteld
In China eten ze baby's, ja baby's??? In China is een wet, dat niemand een derde kind mag hebben, als je dan toch zwanger wordt van je derde kind, dan wordt ie weg gehaald, wanneer die nog in de buik zit, doormiddel van een spul dat in de moeder wordt ingebracht. Het kind valt er dan bij wijze van 'uit'. Dat kind wordt in de soep gedaan of het wordt in de prullenbak gegooid en iedereen die dat ziet rent zo snel mogelijk naar de prullenbak om die baby eruit te halen en zelf op te eten. Een fabeltje zou je denken, maar dit is gewoon helemaal bevestigd door een Chinese leerling (18+) op de taalcursus. Op Youtube staan ook filmpjes, waarbij je de LEVENSECHTE baby ziet en het staat ook een aantal keren op internet. Mijn ouders zeiden dit ook al, maar dit is nu bevestigd door een volwassen Chinese leerling.
Hoe zit dit? En wat vinden jullie hiervan.
IK WAARSCHUW JE, WIL JE GAAN GOOGLE/YOUTUBEN, HET IS GEEN PRETTIG BEELD EN GA HET ALSJEBLIEFT NIET GOOGLE WANNEER JE NIET TEGEH DIT SOORT DINGEN KAN