Rare dingen die je als kind vond...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Rare dingen die je als kind vond...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 21:25

Ik moest er laatst aan denken, dat ik als kind best wel rare dingen dacht. :o :')

Zo dacht ik dat hier in ommen, in het landstede gebouw de het basketbal team van landstede woonde. :')

Ook at ik geen honing, want daar hadden bijen met de pootjes aangezeten!!! :')
Dat vond ik echt vies. :o

Zijn er meer bokkers met eigenaardigheden? :))

Captain

Re: Rare dingen die je als kind vond...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:30

Nou... Nog steeds.. En dat is een gekookt eitje.. Dat je gewoon gekookt vruchtwater eet.. Ieeuuuwwwhh!

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:31

Captain schreef:
Nou... Nog steeds.. En dat is een gekookt eitje.. Dat je gewoon gekookt vruchtwater eet.. Ieeuuuwwwhh!

Zo heb ik er nou nog NOOIT over nagedacht -O- nu hoef ik nooit meer een ei :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:32

Captain schreef:

Zo heb ik er nooit naar gekeken eigenlijk :'). Maar het is wel lekker...

Kan nu even zelf niets bedenken.

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:32

Ik dacht serieus dat je een banaan met zo groot mogelijke happen en dan smakkend moest opeten :') Heeeeel charmant

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:33

Captain schreef:

Oh yek, en dan komt t ook nog uit n kippenkont..... -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:35

Nog steeds: degene die aan de bermkant fietst, fietst aan de buitenkant van de weg.
Vorig jaar 2 dagen een discussie over gehad en ik vind nog steeds dat ik gelijk heb.

ElsRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:36

dat er een monster onder mijn bed zat en ik heb ook wel eens gedacht dat alle mensen die ik kende vreemde wezens waren die als ik sliep hun maskers etc afdeden :o behalve mijn vader moeder en familie en hele goede vrienden, die waren daar te lief voor

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:36

tones schreef:
Captain schreef:

Oh yek, en dan komt t ook nog uit n kippenkont..... -O-

Sssst, ik vind gekookte eitjes nu nog lekker! Als jullie zo door gaan niet meer :+

Ehm.. Ik weet zo niks -O-

Edit; ja! Nou: ik vroeg mij wel eens af.. Wat nou als wij er niet waren. Als niks er was.. Hoe was de 'wereld' dan.. Hoe bestaan wij..
'Ja door een stofje' kreeg ik altijd naar m'n hoofd. Dus ik: 'hoe instaat dat stofje!?'
Als ik er nu nog bij nadenk, vind ik het nog vreemd :+
Laatst bijgewerkt door Legoblokje op 27-03-14 21:39, in het totaal 1 keer bewerkt

meisje2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:39

Ik dacht vroeger altijd dat mensen met donker haar mensen uit het buitenland waren hahahah (mijn ouders hebben zelf donker haar maar bij hen had ik het dus niet)
En als de sinterklaas een jaar klein was (kleiner dan wat ik normaal gewend was) dat hij was gekrompen in de was.

Klijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:40

dees_daan schreef:
Nog steeds: degene die aan de bermkant fietst, fietst aan de buitenkant van de weg.
Vorig jaar 2 dagen een discussie over gehad en ik vind nog steeds dat ik gelijk heb.

Ik ben het met je eens! Heb er ook altijd discussies over.
Net als 'uit de kant!' roepen, dan ga je dus juist precies in de weg staan :')

soesita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:42

Ik ging vroeger als peuter altijd heel hard huilen als het regende omdat ik dacht dat iemand op mijn kop pieste. :')

En ik was als de dood om in het afvoerputje opgezogen te worden als ik in bad zat en de stop er uit getrokken werd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:47

Klijntje schreef:
dees_daan schreef:

Ik ben het met je eens! Heb er ook altijd discussies over.
Net als 'uit de kant!' roepen, dan ga je dus juist precies in de weg staan :')

Ja als je zegt uit de weg! (Dat zeggen wij) dan stap je ook weg van diegene.
En de berm is de buitenkant, dus dan fiets je aan de buitenkant, dat je aan de binnenkant tegenliggers tegenkomt veranderd dat voor mij niet.
Je hebt meer wegdek 'over' als je aan de binnenkant fietst, dus fiets je aan de binnenkant.
En dat allemaal omdat ik op Vlieland vroeg of hij aan de binnenkant of buitenkant ging fietsen..
We hebben er nu nog steeds opmerkingen over.. :')

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:47

soesita schreef:
En ik was als de dood om in het afvoerputje opgezogen te worden als ik in bad zat en de stop er uit getrokken werd.

Hahahaha!
Hadden mn kinderen ook.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:59

Ik at altijd hagel (die uit de lucht valt, niet van chocola) omdat ik vond dat het regendummy's waren :') Was alleen heel boos dat er geen leuk bakje om heen zat want dat is niet handig.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 22:02

Ik dacht heel vroeger altijd dat mijn moeder een heks was :o Vond ze (begrijpelijk) heel erg :')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 22:06

Mijn ouders hebben mijn zus en mij altijd wijsgemaakt dat een verkeersdrempel een huppakee heet. Ik kwam er in groep zes met verkeersles pas achter dat dit dus niet het geval was. Toch noem ik het nog steeds huppakee :')

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 22:08

dees_daan schreef:

Ben het met jou eens!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 22:09

__Sannne schreef:
Mijn ouders hebben mijn zus en mij altijd wijsgemaakt dat een verkeersdrempel een huppakee heet. Ik kwam er in groep zes met verkeersles pas achter dat dit dus niet het geval was. Toch noem ik het nog steeds huppakee :')

_O- Wat erg zeg.

Geniale dingen komen er voorbij!

Ik eet trouwens nog steeds geen honing, vind het nog steeds vies dat bijen er aan zitten. :+

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 22:11

Mijn tante wilde slim zijn en vroeg aan mij Hoe je het verschil kon zien tussen een jongen en een meisje. Ik was een jaar of drie. Ik antwoordde bloedserieus dat jongens een riem op de broek dragen en meisjes niet. :Y)

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 22:11

Aranel schreef:
Ik dacht heel vroeger altijd dat mijn moeder een heks was :o Vond ze (begrijpelijk) heel erg :')

ooh, dus regelmatig je moeder ervoor " uitgescholden" :') :') :') >;) >;) >;)

tyleysmiley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 22:12

EskeGirl schreef:
Captain schreef:

Zo heb ik er nooit naar gekeken eigenlijk :'). Maar het is wel lekker...

Kan nu even zelf niets bedenken.

En dáár ben ik dan 39 jaar voor moeten worden,nog noooooit bij nagedacht :+ ,wel het eigeel,maar dat witte,uhm tja :o :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 22:13

Ik kreeg eieren al met moeite naar binnen, ik moet dan echt even iets anders doen, tv kijken of iets lezen want als ik er bij na ga denken ga ik kokhalzen. :+
En ik moet af en toe een ei eten ivm B12. :+

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 22:14

Mijn vader had mij altijd wijs gemaakt dat hij een knopje had, en dat daardoor de verkeerslichten op groen zouden springen. (wat ik natuurlijk ook altijd geloofde) dus als we bij een stoplicht aankwamen en die op rood stond zei ik altijd: nou druk dat knopje maar in. En dan zei hij: oeps wat dom die ligt nog thuis :+

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 22:16

__Sannne schreef:

Zelfde probleem met rotonde.
Mijn moeder maakte net wijs dat het rondetonde heette.

Moet nu nog eerst 3x nadenken voordat ik weet hoe het echt heet.