Cadeau verjaardag vriend... maar wat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sissi87

Cadeau verjaardag vriend... maar wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 15:18

Mijn vriend is in de zomer jarig maar ben nu alvast aan het bedenken wat ik hem voor zijn verjaardag wil geven.
Heb laatst al gekeken naar weekendjes weg, maarja dat kost ook vrije dagen.
Zou fijn zijn als ik iets op zaterdag of zondag of allebei kan doen.

Wil wel wat leuks gaan doen, maarja ik ben zoooo inspiratieloos -O- TE erg..
Elk jaar geven we elkaar al sieraden of een geurtje of uit eten... maarja na zoveel jaar word ik dat ook een beetje zat en vind het zo afgezaagt (alsof ik niks beters kan verzinnen...naja dat kan ik ook niet vandaar jullie hulp gevraagd ) _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:18

Sissi87 schreef:
Mijn vriend is in de zomer jarig maar ben nu alvast aan het bedenken wat ik hem voor zijn verjaardag wil geven.
Heb laatst al gekeken naar weekendjes weg, maarja dat kost ook vrije dagen.
Zou fijn zijn als ik iets op zaterdag of zondag of allebei kan doen.

Wil wel wat leuks gaan doen, maarja ik ben zoooo inspiratieloos -O- TE erg..
Elk jaar geven we elkaar al sieraden of een geurtje of uit eten... maarja na zoveel jaar word ik dat ook een beetje zat en vind het zo afgezaagt (alsof ik niks beters kan verzinnen...naja dat kan ik ook niet vandaar jullie hulp gevraagd ) _/-\o_

Een dagje naar een festival?

Sissi87

Re: Cadeau verjaardag vriend... maar wat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 15:19

Haha, hij is niet zo'n feestbeest,, dat word super moeilijk

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:20

Ik lees ook even mee had een onwijs idee maar gaat niet door omdat we die dag al wat anders hebben.

weet niet waar je vriend van houd, wat zijn hobbys zijn

Ka_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:24

En iets wat hij echt kan gebruiken? bv Mijn vriend heeft geen deftige (stads)fiets en heb hem dit jaar (omdat het een speciale verjaardag is) dus een fiets beloofd :+

In ieder geval veel succes (ik zit normaal ieder jaar ook met dat probleem :D )

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 15:25

Hij fietst NOOIT, denk dat ie niet eens meer kan fietsen (grapje :') Hij heeft niet veel hobby's, ja luieren en auto's rijden haah

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:26

Sissi87 schreef:
Hij fietst NOOIT, denk dat ie niet eens meer kan fietsen (grapje :') Hij heeft niet veel hobby's, ja luieren en auto's rijden haah

slipcursus?

Ka_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:26

was ook maar een vb ;) en iets voor z'n auto?

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 15:26

Saaams schreef:
Sissi87 schreef:

slipcursus?

Das wel lachen ja, d8 ook al aan racen op het circuit, maarja wil zelf ook wel iets "gezelligs" doen

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:27

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 15:27

Is er niet iets waar je kan logeren van zaterdag tot zondag en dan rijden op het strand ofzo,,,?

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 15:27

Met Knol

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:28

Misschien een radio bestuurbare auto? Heeft die van mij ook gehad vind hij helemaal geweldig. Hij heeft ook een keer een vliegles cadeau gehad.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:30

Een echt mooi kledingstuk, zoals een paar toffe schoenen of een overhemd. Een abonnement op een tijdschrift wat hij graag leest (als hij van auto's houdt, Top Gear Magazine?). Iets leuks voor zijn hobby (kan dus alles zijn, van voetbalschoenen tot een mooi schaakbord, of een auto-onderdeel - noem maar op). Uit eten in een gek restaurant (blind eten, of alles met chocolade, of met insecten op het menu). Een workshop van iets wat hij tof vindt, of een cadeaubon voor iets als kitesurfen of zo. Iets gaafs voor in huis (ik heb vorig jaar een supertoffe vloerlamp gekregen die we anders nooit gekocht zouden hebben want te duur voor 'zomaar').

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:32

Rijden in een ferrari ofzo staat ook wel eens op vakantieveilingen :)

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:33

Maar hoezo is weekendje weg geen optie dan? Je zegt het kost vrije dagen, liefst op zaterdag en/of zondag. Je kan toch van vrijdag tot zondag in een leuk hotelletje, op hotelaanbieding.nl heb je leuke acties voor weinig! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:36

Sissi87 schreef:
Haha, hij is niet zo'n feestbeest,, dat word super moeilijk

Maar houdt ie wel van muziek? North sea yazz is bijv een echt luisterfestival. Kun je wel feesten hoor maar is geen ikzuipmeverrotenslaap3dagenniet-festival :')
Als beetje muziekliefhebber en voor mensen die open staan voor nieuwe muziek is het echt fantastisch!

_Zoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:37

Dagje parijs of londen? Staat ook op vakantieveilingen :P

x_Quinta_x

Ik heb hem eens een collage op een canvas gegeven. Meneer is grondwerker en ik had dus allerlei fotootjes van zijn machines genomen. Nou fier dat ie was!
Ondertussen heeft hij geen elke machine meer die op die prent staat maar weggooien, no way! :)

RelarDevi

Sissi87 schreef:
Is er niet iets waar je kan logeren van zaterdag tot zondag en dan rijden op het strand ofzo,,,?

Is paardrijden ook zijn hobby?

Zo niet, geef hem dan gewoon een rondje op een circuit. Veel leuker, het is verdorie zijn verjaardag.

Anoniem

_Zoe schreef:
Dagje parijs of londen? Staat ook op vakantieveilingen :P

Oh ja, met de boot een weekendje Londen is echt leuk! En dan slapen op de boot :D

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 15:45

[/quote]slipcursus
Das wel lachen ja, d8 ook al aan racen op het circuit, maarja wil zelf ook wel iets "gezelligs" doen[/quote]

Mijn eerste vriend was ook autogek en had een keer een dagje op het circuit in zandvoort gewonnen. Ik ben geen automens, maar ik moet zeggen dat de sfeer op zo'n circuit echt heel gezellig is en ik toen ook een hele leuke dag gehad heb. En dan gaan jullie daarna toch lekker samen uit eten of zo? Of een film?

Dit zijn natuurlijk wel het soort cadeaus dat ie nooit meer vergeet en dat alleen is al super leuk natuurlijk.

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 15:45

MoonChloe schreef:
Sissi87 schreef:

Is paardrijden ook zijn hobby?

Zo niet, geef hem dan gewoon een rondje op een circuit. Veel leuker, het is verdorie zijn verjaardag.

Is niet zijn hobby, maar we zijn eerder in Belgie een rit gaan maken dat vond ie me toch geweldig!

Sissi87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 15:48

xkimmx schreef:
Maar hoezo is weekendje weg geen optie dan? Je zegt het kost vrije dagen, liefst op zaterdag en/of zondag. Je kan toch van vrijdag tot zondag in een leuk hotelletje, op hotelaanbieding.nl heb je leuke acties voor weinig! :)

Hij heeft lang zonderr werk gezeten, dus er moet eerst weer een beetje wat binnenkomen...

maj0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 16:05

Maar het moet dus iets zijn wat jij ook leuk vind en iets wat hij ook leuk vind.

Ik zou hem ook rondje circuit geven als hij dat nou mooi vind! Hier gebeurd dat ook nog wel keer meneer heeft al een auto staan waar hij geheid nog keer circuit mee op wil als hij klaar is.