Ongeveer 2 maanden terug kwam ik zonder werk te zitten en ben ik aan het solliciteren gegaan. Echt fanatiek elke dag 3 tot 5 brieven. Omdat het mij niet snel genoeg ging ben ik ook uitgeweken naar steden naast mijn stad. Inmiddels ben ik ergens aangenomen. Ik heb t best naar mn zin en het bevalt goed. Het enige is dat ik elke dag ruim anderhalf uur reistijd kwijt ben. Dat wist ik natuurlijk vantevoren..
Ik heb nu heel weinig tijd voor mn paard, en uberhaupt een leven, maargoed mij hoor je niet zeuren want ik heb iets

Nu was ik alle verder sollicitaties natuurlijk alweer een beetje vergeten. Ik heb nog wel wat telefoontjes gehad (krijg je als je er nog 70 hebt lopen
) en heb dus ook gezegd dat ik voorzien ben 
Maarrrrr..... zojuist kreeg ik een voicemail binnen van een bedrijf, dat ze me graag willen uitnodigen voor een gesprek. Ik twijfel nuheel erg want... dit is 5 minuten bij mij vandaan.. dit is een functie die ik echt echt heel leuk vind. Enn dit is een dag minder. Dus meer tijd over.
Help wat moet ik doen
ik werk nu gewoon dus kan moeilijk een dagje vrijnemen out of the bleu voor dit gesprek. En geloof niet dat mijn huidige werkgever het erg leuk gaat vinden als ik zeg "joh ik ga even naar een gesprek" 
Daarbij het is maar een gesprek. Dat zegt niks natuurlijk. En ik heb nu wel iets.
pfff lastig. Terug bellen of niet?!