Gisteravond heb ik model gezeten voor een (goede!) kapper/hairstylist omdat ze zondag een modeshow hadden waarbij gave kapsels moeten. Op mij gingen ze oefenen dus, omdat ik erg veel en blijkbaar erg 'gewillig' haar heb. De kapsels waren super gaaf, torenhoge knotten en vlechten en van alles!
Om dit te bereiken hebben ze echter wel mijn haar flink bewerkt: Gestijld, gekruld, gewafelt(?) en het ergste van al: getoupeerd! Het eruit kammen was al echt een hel, ontzettend veel klitten. Maar nu... Echt al m'n haar is kapot, het is echt verschrikkelijk... Heb er erg lang over gedaan om mijn haar weer gezond te maken en dat was het nu eindelijk, nu is het echt helemaal kapot!
Alle punten zijn zowat gespleten, afgebroken, hele haren gesplitst halverwege en het is gort en gortdroog...
Wat oh wat oh wat moet ik nu doen om het zo snel mogelijk weer gezond te krijgen
Help!Alvast bedankt!

Dan heb ik geen haar meer over! De betreffende kapper heeft nu echt geen tijd weet ik, dus die laat ik wel een beetje met rust... Die heeft trouwens wel gister voor in naar huis ging nog met olie behandeld hoor!

je haar compleet nat maken met bier.