Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Citaat:Anyway, ze zegt vaak geen gedag als ik thuis kom (volgens papa doet ze dat ook bij anderen niet), maar dat doet mij pijn.. Want dat geeft mij het gevoel dat ik slecht voor haar ben plus dat ik het er zelf sowieso heel moeilijk mee heb..
Brainless schreef:Citaat:Anyway, ze zegt vaak geen gedag als ik thuis kom (volgens papa doet ze dat ook bij anderen niet), maar dat doet mij pijn.. Want dat geeft mij het gevoel dat ik slecht voor haar ben plus dat ik het er zelf sowieso heel moeilijk mee heb..
Dat doen 2 van mijn kinderen ook niet uit zichzelf.
Je kan het zelf wel motiveren (als je dat graag wil) door als je binnen-/thuis komt haar gelijk (als eerste) gedag te zeggen.
Hoi "anna", wat fijn/gezellig dat er ook bent.
Wat heb je vandaag een leuke jurk/broek aan of als ze bv aan het tekenen is: wat ben je leuk aan het kleuren.
Dan: ik ga nu papa gedag zeggen en dan kom ik bij je kijken wat je aan het maken bent/wil ik je mooie jurk eens goed bekijken.
Door dit te doen wordt ze er meer attent op het feit als je binnen komt en zal ze na een tijdje uit zichzelf naar je toe komen om je te begroeten en te vertellen wat ze aan het doen is/gelijk haar mooie kleren/haren te laten zien.
Cowgirltjuh schreef:Maar ik houd wel van hem.. Ik heb ook ergens gelezen dat ik niet genoeg van hem zou houden, omdat ik het er dan wel moeiteloos bij nam.