waar vind ik een keting met naam (maar niet te duur)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jumerenik

waar vind ik een keting met naam (maar niet te duur)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 20:39

hallo, allereest soory als het verkeerd staat.

ik heb de 29 een feestje van een vriending en was opzoek naar een leuk en orgineel ceadeau. (haar pony is net overleden en dat kwam als een zware klap voor haar. nou kwam ik dus op het idee om een keting met naam erop of ingergrafeerd te zoeken (met de naam van de pony). ik ben eventjes op internet wezen kijken en ik vind wel leuke dingen, maar dat is allemaal van goud of zilfer en dan loopt de prijs natuurlijk hoog op. mijn buget is ongeveer 10 euro inclusie verzending.

weten jullie waar ik voor de 29 een keting of armband of ring of iets anders kan kopen voor ongeveer 10 euro???

surgestie voor andere leuke cadeaus voor iemand die 15 is geworden zijn natuurlijk ook welkom

alvast heel erg bedankt?

japielover

Re: waar vind ik een keting met naam (maar niet te duur)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 20:43

Ga gewoon langs een juwelier of de V&D

Dan koop je alleen het tekst plaatje en laat je die graveren..
Ben je mis 5 euro meer kwijt..

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 20:47

Ik zou verder zoeken naar een ander cadeau, niet om bot te doen. Verzendkosten zijn over het algemeen 6,75, dan houd je 3,25 over voor de ketting...

Eight

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 20:49

Meestal zijn de verzendkosten voor een sieraad niet zo hoog hoor RusselNuwell, maar ik denk dat je voor tien euro geen ketting gaat vinden die je kan laten graferen.. Meestal zijn die redelijk aan de prijs wegens het materiaal waar het van gemaakt is. :) Ik heb ook geen idee of je ergens gewoon metalen kettingen hebt die je kunt laten graferen..
Laatst bijgewerkt door Eight op 16-03-14 20:50, in het totaal 1 keer bewerkt

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 20:49

Ik had mijn ketting met naam uit zuid frankrijk voor 10 euro maar tsja daar woon je vast niet..

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 20:51

had de pony een redelijk gebruikelijke naam of een naam die je niet zo snel ziet? met een ongebruikelijke naam ga je het sws niet redden met een tientje, kijk anders eens of je het cadeau samen met iemand kan doen

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 20:52

nee in zuid frankrijk woon ik niet :)

ik was er al bang voor dat het waarschijlijk te duur zou worden. helaas mischien toch maarr even langs je juwelier om te kijken wat het daar kost. in ieder geval alsvat bankt voor de hulp. m

meer tips voor een ander cadeau of een andere goede plek waar ik een leuk ketingkje kan laten graferen zijn zeer welkom :)

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 20:53

laraxXxemma schreef:
had de pony een redelijk gebruikelijke naam of een naam die je niet zo snel ziet? met een ongebruikelijke naam ga je het sws niet redden met een tientje, kijk anders eens of je het cadeau samen met iemand kan doen

pony heeft een zeer ongebruikte naam maar niet lang.....

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 20:54

Bij lucardi

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 20:55

Ik maak houten kettinghangers. In de vorm van een hartje heb ik ze. Een simpele versie met tekst en simpel koord is 10 euro. Verzendkosten zijn nog wel 1,50 (postzegel en verpakking). Dus als dat interessant is, mag je mij pb-en. ;)

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 20:55

Weet je zeker dat ze zo'n sieraad wil hebben?
Ik moest namelijk echt niks weten van een sieraad met de naam van mijn paard erop toen hij een half jaar geleden stierf.

Wij hadden een vriendin die jarig was en onze juwelier ging failliet.. We hebben een leuk gewoon kettinkje gekocht. Misschien is zoiets leuk? Bij een faillissement zijn leuke dingetjes voor een zacht prijsje te krijgen.

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 20:58

Duke schreef:
Ik maak houten kettinghangers. In de vorm van een hartje heb ik ze. Een simpele versie met tekst en simpel koord is 10 euro. Verzendkosten zijn nog wel 1,50 (postzegel en verpakking). Dus als dat interessant is, mag je mij pb-en. ;)

beetje domme vraag :o maar wat bedoel je precie met een ketinghanger :)

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 21:00

JoopC schreef:
Weet je zeker dat ze zo'n sieraad wil hebben?
Ik moest namelijk echt niks weten van een sieraad met de naam van mijn paard erop toen hij een half jaar geleden stierf.

Wij hadden een vriendin die jarig was en onze juwelier ging failliet.. We hebben een leuk gewoon kettinkje gekocht. Misschien is zoiets leuk? Bij een faillissement zijn leuke dingetjes voor een zacht prijsje te krijgen.

ik denk en hoop dat ze het heel leuk zou vinden?! het bijgaande is dat haar pony op haar verjaardag is overleden. daarom ook die link. ik zal anders zoiezo het haar moeder eventjes vragen. wel bedankt dat je het me bewust maakt :)

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 21:01

Je kan bij Lucardi van die hartjes kopen waar je iets in kan laten graveren. Misschien een optie om alleen het hartje te kopen en haar zelf de keus geven of ze er wel iets in wilt laten graveren (graveren is 7 euro bij Lucardi).

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 21:03

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 21:09

Natasja__ schreef:
Je kan bij Lucardi van die hartjes kopen waar je iets in kan laten graveren. Misschien een optie om alleen het hartje te kopen en haar zelf de keus geven of ze er wel iets in wilt laten graveren (graveren is 7 euro bij Lucardi).

kan je voor een bepaald bedrag een hartje kopen en daarna nog laten graferen? of is die 7 all in. (denk van niet) wel badankt zal wel eventjes in de stad kijken. :)

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 21:10

RusselNuwell schreef:
http://www.etsy.com/nl/listing/12004030 ... pe=gallery

Het is geen gegraveerd iets, maar zulke armbandjes vind ik persoonlijk nog wel leuk, ze kosten geen drol, je moet alleen wel hopen dat 'ie nog op tijd zou zijn.

heb even naar de link gekeken. vond ze zeker leuk. maar die moet verzonden worden uit de vs. dat gaat ie niet redden denk ik ;)

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 21:11

jumerenik schreef:
Duke schreef:

beetje domme vraag :o maar wat bedoel je precie met een ketinghanger :)

Deze dus:
Ze zijn van hout met een oogje eraan:
Afbeelding
Er zit tegenwoordig een andere, steviger oogje aan dan op deze foto.

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 21:16

jumerenik schreef:
Natasja__ schreef:

kan je voor een bepaald bedrag een hartje kopen en daarna nog laten graferen? of is die 7 all in. (denk van niet) wel badankt zal wel eventjes in de stad kijken. :)

Het hartje zelf is 15 euro… graveren is dan nog 7 euro.
Als ik jou was zou ik even langs de lucardi gaan :).

http://www.lucardi.nl/horloges-sieraden ... laat-hart/
http://www.lucardi.nl/horloges-sieraden ... laat-hart/
http://www.lucardi.nl/horloges-sieraden ... -hart-mat/
http://www.lucardi.nl/horloges-sieraden ... -zirkonia/

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-14 21:17

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-14 21:20

wow wat een boel goede reactie al! persoonlijk vind die van @duke wel heel leuk je hebt de pb

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 08:52

En je hebt antwoord. ;)

Dispar_Vulgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 09:00

jumerenik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-14 18:37

naamplaajes vind ik dan minder leuk! een beetje grof..... wel bedankt voor het meedenken. mischien dat ik beter toch wat anders kan kopen....... beging toch een beetje te twijfelen of het niet te kort erop is..... verdriet is nog vers, en het is mischien niet leuk om daar op je feestje aan herinert te worden

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-14 22:10

Mocht je toch nog overwegen om iets dergelijks te willen geven, is dit misschien ook een idee?

Het is een leren armband met een fotobedel in het midden en het kost 9,50 euro

Afbeelding

Voor 50 cent extra kan er dan bijv. ook nog een letterbedeltje bijaan (bijv. eerste letter van de naam van de pony).

Uiteraard zijn er ook verschillende fotobedeltjes die aan een ketting kunnen. Er is al een fotobedeltje vanaf 1,50 euro en er zijn ook dubbelzijdige mogelijk (kun je er bijv. voor kiezen om de naam aan de andere kant te doen)

Of misschien een kristallen flesje met daarin een enkele rijstkorrel in vergrotende vloeistof waarop de naam geschreven wordt? Dit kost 7,50 euro.