Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
WillemYntJee schreef:Als je een leuk team hebt om mee te werken is een dag als koninginnedag of 5 mei wanneer t dus bij ons altijd de hele dag druk was juist super om te werken. Als een geoliede machine keihard doorscheppen, mooie dagen zijn dat! Verder is t inderdaad uiteraard een seizoensbaan maar bijv op een regenachtige dag is er ook weinig te scheppen en dus veel schoon te maken.
Ik heb 5 jaar geschept en ook nog 2 jaar ijs gemaakt dus wat wil je nog meer weten?

Zelf vond ik het erg leuk werk. Heel hard aanpoten en soms lange dagen (wij deden ook taarten, gebak, en seizoensproducten zoals oliebollen). Maar ik verdiende dan ook wel weer erg leuk! Ik werkte twee dagen per week (ongeveer 14-16 uur per week denk ik). Na een jaar was ik ook dagverantwoordelijke dus toen moest ik ook af en toe bijspringen of helpen met sluiting als er problemen waren.
. Ik heb één keer meegemaakt dat iemand echt stampij ging maken, de winkel stond toen vol met klanten omdat het zo druk was. Mijn klanten hebben hem toen de winkel uitgewerkt...

Dat is de reden dat ik er al 6 jaar werk.
Een paar honderd liter zeker wel! Ons ijs is ook 'maar' -10, en niet diepgevroren. Beetje dezelfde substantie als softijs.
wij werkten met melkmix speciaal voor ons samengesteld.