Ik heb gister een date gehad met een erg leuke jongen. Het was een blind date, ik heb zijn nummer via via gekregen en we hebben een aantal dagen leuk 'gekletst' via whatsapp.
Na de date heb ik niks van me laten horen en kreeg toen een whatsapp bericht van hem met: was leuk met je!
De volgende dag (vandaag dus) heb ik hem een berichtje gestuurd maar hij reageerde wat minder intensief dan de dagen voor de date. Het lijkt of zijn interesse minder geworden is.
Wel appte hij dat hij geen leuke dag heeft gehad omdat hij de hele dag in z'n auto heeft gezeten.
Misschien ligt het daar aan..?
Ik ben van plan om hem niks meer te gaan sturen, om te zien of het van zijn kant komt.
Voor de date was dat tenminste wel zo! Nu ben ik bang dat hij gewoon niet durft te zeggen.. Je bent mijn type niet!
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.. Hopelijk positief...
Willen jullie met mij meeduimen? Haha
next idd. Althans, dat denk ik.. Kunt het proberen maar als je het zelf al denkt moet je er boven staan
. Als ik zulke "wijsheden" moest geloven dan was mijn relatie ook al vier jaar lang ten dode opgeschreven maar ik ken niemand die zo gek van me is als mijn vriend. Alleen communiceren met een gsm en berichten, daar gaat hij nooit een sociale held in worden.

Misschien heeft hij juist het idee dat jij interesse bent verloren? Zeker gezien het je na de date best "lang" duurde wat terug te sturen.