whatsapp verloopt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Dimphyl

whatsapp verloopt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-14 09:54

Hallo!
sory als het niet goed staat

ik kreeg zojuist een melding te zien (toen ik op bokt zat) dat mijn whatsapp binnen 30 dagen verloopt en dat ik hem dus moest updaten.
toen ik op de link klikte om hem te updaten kwam ik echter op een site om whatsapp wallpapers te downloaden..

Heb mn internet afgesloten en toen eerst een paar andere pagina's geopend voor ik weer op bokt ging, en opnieuw deze melding. ligt het nu aan mij(n telefoon), of hebben anderen hier ook last van?

Anoniem

Re: whatsapp verloopt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 09:58

Niet via bokt..
Wel op whatsapp dat ie binnen ..dagen verloopt :')
Hij doet t nog steeds :')

Gewoon manier van reclame..

Zeepsop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 09:59

Als je het via Bokt krijgt is het sowieso geen echte melding, Bokt en WhatsApp zijn (voor zover ik weet :') ) niet gelinkt met elkaar. Inderdaad gewoon reclame.

Emerelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 10:00

Ik heb hem gewoon weer geupdate en doet het weer prima:)

Lailaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 10:01

Ik kreeg de melding vandaag dat het binnrn 14 dagen verloopt. Toen opende hij playstore met whatsapp en met paar seconde was het weer weg.

stoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 10:03

bij mij is het pas gratis verlengd naar 2015 dus ik zou me niet al te druk maken :))

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 10:04

Ik had de melding ook vanmorgen, maar voor ik erop kon klikken was ie weg. :P

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-14 10:05

Heb net gecontroleerd, maar via whatsapp zelf staat er dat hij verloopt in juni 2015. dus het lijkt me inderdaad sterk dat het echt was.
de reclame kwam zojuist ook terwijl ik op facebook zat (via de app, dus dat is geen internet reclame dan?)

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 10:06

Dat is reclame :') Ik krijg m continu op mn mp4 speler en daar zit/kan niet eens what's app op :')

Gydja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 10:07

Oh ik denk dat ik weet wat je bedoeld. Toen ik op internet ging op mijn mobiel kreeg ik een whatsapp melding ( wat ik best vreemd vond ). Over dat je whatsapp moest updaten. Miss was je toevallig meteen op de bokt site? Maar ik heb toen op 'niet nu' ( of hoe dat knopje ook mag heten ) geklikt omdat ik er toen nog geen zin in had. Je kan het ook gewoon updaten via de play of app store. Je hoeft er niets voor te betalen, als je hem gewoon laat aflopen krijg je een soort berichtje van whatsapp dat je een trouwe gebruiker bent en dat ze je nog ene jaar lang gratis whatsapp geven xD

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-14 10:16

klopt dat updaten van whatsapp heb ik al vaker gedaan dus was niet van plan te gaan betalen nu.
Hij is nu even weggebleven. hoop dat het geen 'virus' of iets dergelijks is, aangezien het daarnet dus ook via facebook binnen kwam zetten.
en waarschijnlijk gewoon toeval dta het via bokt kwam, zit er ook zo vaak op haha.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 10:23

Het is geen virus, maar gewoon reclame. Net als al die banners die hier op bokt staan. En die krijg je door je cookies. Gewoon negeren. Als je een update nodig hebt van what's app geeft ie dat zelf wel aan.

Valerie_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 13:20

Lailaa schreef:
Ik kreeg de melding vandaag dat het binnrn 14 dagen verloopt. Toen opende hij playstore met whatsapp en met paar seconde was het weer weg.

Ik had hetzelfde heel raar. Zie wel wat er gebeurt na 14 dagen :')

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 13:50

Banners over whatsapp zouden niet via Bokt moeten verschijnen. Behoorlijke kans dat er software op je computer staat die er niet hoort.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 13:53

Lailaa schreef:

Hier precies het zelfde.

kleinvosjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 13:53

Ik kreeg vanmorgen wel de melding van Whats app zelf dat er een update nodig was, heb dat getaan en daarmee was het weer klaar. Ging niet via Bokt of zo.

ElSalvador

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:02

Hier ook. Heb net op annuleren gedrukt en hoop dat hij een hele tijd weg blijft. Heb whatsapp pas sinds 9 januari dus lijkt mij vreemd dat hij zo snel al zou verlopen.

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-14 14:20

BartVB schreef:
Banners over whatsapp zouden niet via Bokt moeten verschijnen. Behoorlijke kans dat er software op je computer staat die er niet hoort.

telefoon dus. de banner schiet als pop-up in het scherm met opties 'nu kopen/verlengen' en 'later' .
de eerste keer drukte ik dus op 'nu' en toen kwam ik op een download voor whatsapp achtergronden uit. die weggeklikt en nog geen 5 minuten later dus weer de pop up. toen op 'later' geklikt. bleef even weg maar vervolgens nu dus ook tijdens het gebruiken van apps (ook zonder internet!!) komt de pop-up in beeld.

erg vervelend.. ik snap dat het niks met bokt te maken heeft nu, zat die eerste keren gewoon toevallig op Bokt toen de advertentie kwam..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:23

Kan een gevalletje malware zijn. :)

Dimphyl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-14 14:27

Bizzybijtje schreef:

wat houdt dat in, en misschien enig idee hoe ik er dan vanaf kom?

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:29

dat bericht krijg ik al weken,lekker laten gaan. Ze proberen je whatsapp te laten updaten of betalen of dergelijke. Gewoon annuleren drukken lijkt mij.

http://www.whatsapp.com/faq/nl/android/23006692

hier staat ook dat ze dus eigenlijk willen dat je betaald. Nou doe ik mooi niet,ik gebruik ook telegram,als whatsapp me te irritant gaat worden heel jammer,gaat het eraf en telegram er op los.

Creatas

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:32

Ik kreeg gisteren een whatsappmelding dat ie is verlengt naar 2015.
Daarna een melding dat ik binnen 14 dagen moest updaten.
Niet direct geupdate en ik kan er gewoon op.. Ik zie de komende 14 dagen wel wat ie zegt. Laat me niet zo snel van de waps brengen door whatsapp :+

kleinvosjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:33

Dimphyl schreef:
Bizzybijtje schreef:

wat houdt dat in, en misschien enig idee hoe ik er dan vanaf kom?

Dit vraag ik mij dan dus ook af...

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:35

Ik denk dat het gewoon een manier is om te zorgen dat je eigenlijk zou schrikken en gaat betalen. Denk dat het gewoon in whatsapp zelf zit en spam geeft om geld binnen te halen...

kleinvosjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 14:36

Maar hoe verklaar je dan dat ik wel het geüpdatet maar gee betaling heb hoeven doen?