Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Ayasha schreef:Uhm dan zal ik wel advocaat van de duivel zijn maar ik snap echt niet dat je je hier druk om kan maken. Ze zijn je helemaal niks verplicht...

Marit schreef:Ik heb het ook al zo vaak mee gemaakt.. Reageer je nota bene op een vacature die zij zelf hebben geplaatst en je krijgt gewoon 0,0 reactie. Ik vind dat ook echt onbeschoft. Laatst nog meegemaakt bij een foto winkel waar ik solliciteerde. Moet zeggen dat ik nu dus ook niet meer naar die winkel ga
Ayesha, als het bedrijf zelf een vacature online zet, vind ik dat je 'verplicht' bent dan ook op alle reacties te reageren.
Ayasha schreef:Uhm dan zal ik wel advocaat van de duivel zijn maar ik snap echt niet dat je je hier druk om kan maken. Ze zijn je helemaal niks verplicht...

waarvoor mijn dank 
BeauWertz schreef:heb je mij stiekem gebeld? word de laatste week al een paar keer gebeld door een onbekend nummer hihih![]()
en ja net als jou heb ik er ook een godsgruwwelijke hekel aan!!
met de vraag of je me terug kunt bellen en zo, en een duidelijke boodschap
Yamcha schreef:Ayasha schreef:Uhm dan zal ik wel advocaat van de duivel zijn maar ik snap echt niet dat je je hier druk om kan maken. Ze zijn je helemaal niks verplicht...
Hoeft ook niet hoor.
Dat jij het niet snapt, maak ik me dan weer helemáál niet druk om
Blijkbaar ben je daarin dan toch wat zeldzaam, de rest van de posters snapt het primawaarvoor mijn dank
imo is het gewoon een kwestie van beleefdheid, je zoekt iets, iemand biedt hulp aan, en dan reageer je niet, ik vind dat onbeschoft en ergerlijk.BeauWertz schreef:heb je mij stiekem gebeld? word de laatste week al een paar keer gebeld door een onbekend nummer hihih![]()
en ja net als jou heb ik er ook een godsgruwwelijke hekel aan!!
Dan had ik ook een voicemail ingesproken hoormet de vraag of je me terug kunt bellen en zo, en een duidelijke boodschap
anders mis je boodschappen van mensen die denken dat als je een voicemail hebt, je hem dan ook afluistert
Yamcha schreef:Ayasha schreef:Uhm dan zal ik wel advocaat van de duivel zijn maar ik snap echt niet dat je je hier druk om kan maken. Ze zijn je helemaal niks verplicht...
Hoeft ook niet hoor.
Dat jij het niet snapt, maak ik me dan weer helemáál niet druk om
Blijkbaar ben je daarin dan toch wat zeldzaam, de rest van de posters snapt het primawaarvoor mijn dank
imo is het gewoon een kwestie van beleefdheid, je zoekt iets, iemand biedt hulp aan, en dan reageer je niet, ik vind dat onbeschoft en ergerlijk.
ZusJacobs schreef:Omdat het mensen hoop geeft denk ik? Als ik iets ontzettend leuks zie waarvan ik denk Wauw daar zou ik zo graag willen werken.. En je moet vervolgens 2 weken wachten om dan de hoop maar op te geven! Ze hadden mij die twee weken kunnen besparen door gelijk iets terug te sturen met je past er niet in of een ander standaard zinnetje.