Zoooo frustrerend.....

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Zoooo frustrerend.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 18:43

Heb hem even helemaal zitten.
Ik heb een halve week geleden op een advertentie gereageerd, er staat een telefoonnummer bij, guess what.... de persoon is volkomen onbereikbaar. Voicemail ingesproken, maar er wordt niet teruggebeld. Emailtje, geen reactie. Volgende dag nog maar eens geprobeerd te bellen en mailen. Zelfde verhaal.

Dan een stichting, die dieren opvangt en vrijwilligers zoekt plaatst een advertentie, ik heb tijd over, dus 1 +1 =......
Niet dus. Geen reactie. Niet op mails, niet op telefoonnummers (3 verschillende), voicemails ingesproken, berichtje via facebook...... whatsapp....... geen reactie.
En 't is niet een dag of zo. Nee, drie volle weken......

Wat kan ik daar ontzettend chagrijnig van worden, zeg.
Echt. kan er niet tegen. Mail dat je genoeg mensen hebt, dat je gevonden hebt wat je zocht, whatever. Maar gewoon stom níet reageren, oeh..... daar kan ik wóest om worden.

Anoniem

Re: Zoooo frustrerend.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 18:43

Dat is ook zeker een van mijn grootste ergernissen op het web :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 18:49

Ik vind het zó onbeschoft, gadverdamme.
Echt. Je doet moeite, ik reageer niet als ik niet denk wat ze zoeken, ik doe de moeite om contact te zoeken, ben gemotiveerd, enthousiast.... wees dan alleszins zo beleefd om me even af te wijzen, zeg. Ik ben ook beleefd.
Maar gewoon niet reageren vind ik echt iemand behandelen als oud vuil.

Ik heb ook wel advertenties staan, en bij een korte reactie geef ik geen lange reactie terug, maar ik reageer wel, ook al kost het mij tijd, dat hoort er nu eenmaal bij. Maar je er zo makkelijk af maken en gewoon helemaal niets doen vind ik echt onbeschoft.

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 19:01

Groot gelijk TS!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 19:35

Dit helpt :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 20:40

Uhm dan zal ik wel advocaat van de duivel zijn maar ik snap echt niet dat je je hier druk om kan maken. Ze zijn je helemaal niks verplicht...

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 20:43

Ik merk het ook en hoor het veel van andere mensen, vacatures die open staan waarop je reageert en gewoon géén reactie.. Is het zo lastig te melden dat je niemand zoekt of dat ik niet de juiste persoon bent?

Ik word er wel eens moedeloos van en ontzettend ongemotiveerd!

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 20:44

Ayasha schreef:
Uhm dan zal ik wel advocaat van de duivel zijn maar ik snap echt niet dat je je hier druk om kan maken. Ze zijn je helemaal niks verplicht...

Heeft niks met 'verplicht' te maken maar gewoon met normen en waarden.
Niet iedereen zit daar blijkbaar hetzelfde in.

Ik vind het ook not done. Zeker niet in dit geval dat mensen om hulp vragen, iemand wil helpen en ze reageren niet. Waardeloos.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 20:45

Ik heb het ook al zo vaak mee gemaakt.. Reageer je nota bene op een vacature die zij zelf hebben geplaatst en je krijgt gewoon 0,0 reactie. Ik vind dat ook echt onbeschoft. Laatst nog meegemaakt bij een foto winkel waar ik solliciteerde. Moet zeggen dat ik nu dus ook niet meer naar die winkel ga :+

Ayesha, als het bedrijf zelf een vacature online zet, vind ik dat je 'verplicht' bent dan ook op alle reacties te reageren.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 20:47

Marit schreef:
Ik heb het ook al zo vaak mee gemaakt.. Reageer je nota bene op een vacature die zij zelf hebben geplaatst en je krijgt gewoon 0,0 reactie. Ik vind dat ook echt onbeschoft. Laatst nog meegemaakt bij een foto winkel waar ik solliciteerde. Moet zeggen dat ik nu dus ook niet meer naar die winkel ga :+

Ayesha, als het bedrijf zelf een vacature online zet, vind ik dat je 'verplicht' bent dan ook op alle reacties te reageren.

Inderdaad, boeien of het een standaard mailtje is.. In ieder geval IETS..

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 20:47

heb je mij stiekem gebeld? word de laatste week al een paar keer gebeld door een onbekend nummer hihih :+

en ja net als jou heb ik er ook een godsgruwwelijke hekel aan!! |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 20:49

Ayasha schreef:

Hoeft ook niet hoor.

Dat jij het niet snapt, maak ik me dan weer helemáál niet druk om :D

Blijkbaar ben je daarin dan toch wat zeldzaam, de rest van de posters snapt het prima :) waarvoor mijn dank :)

imo is het gewoon een kwestie van beleefdheid, je zoekt iets, iemand biedt hulp aan, en dan reageer je niet, ik vind dat onbeschoft en ergerlijk.
BeauWertz schreef:
heb je mij stiekem gebeld? word de laatste week al een paar keer gebeld door een onbekend nummer hihih :+

Dan had ik ook een voicemail ingesproken hoor :) met de vraag of je me terug kunt bellen en zo, en een duidelijke boodschap :)

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 20:52

Yamcha schreef:
Ayasha schreef:

Hoeft ook niet hoor.

Blijkbaar ben je daarin dan toch wat zeldzaam, de rest van de posters snapt het prima :) waarvoor mijn dank :)

imo is het gewoon een kwestie van beleefdheid, je zoekt iets, iemand biedt hulp aan, en dan reageer je niet, ik vind dat onbeschoft en ergerlijk.
BeauWertz schreef:

Dan had ik ook een voicemail ingesproken hoor :) met de vraag of je me terug kunt bellen en zo, en een duidelijke boodschap :)

ik luister over algemeen mn voicemail ook niet :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 20:55

Ja, dat moet je wel doen joh :D anders mis je boodschappen van mensen die denken dat als je een voicemail hebt, je hem dan ook afluistert :j

Dimple

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 21:16

:')

BeauWertz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 21:42

TS je hebt mij niet gebelt! dus ik ben niet de Dader +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-14 22:39

De opluchting is onbeschrijflijk :j

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 08:32

Yamcha schreef:
Ayasha schreef:

Hoeft ook niet hoor.

Blijkbaar. Kan er enkel jaloers op zijn als dergelijke dingen frustratie kunnen wekken. :D

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 11:12

Tja, misschien is het niet helemaal netjes nee maar aan de andere kant: waar maak je je druk om?
Die mensen zijn je energie (en hier frustratie) niet waard, lekker laten leven.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 11:14

Omdat het mensen hoop geeft denk ik? Als ik iets ontzettend leuks zie waarvan ik denk Wauw daar zou ik zo graag willen werken.. En je moet vervolgens 2 weken wachten om dan de hoop maar op te geven! Ze hadden mij die twee weken kunnen besparen door gelijk iets terug te sturen met je past er niet in of een ander standaard zinnetje.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 11:16

Maar wil je dan deel uit maken van een vereniging die zo werkt?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 11:21

Kan me heel goed voorstellen dat je er van baalt!
Wordt er ook scheitziek van dat allerlei bedrijven beloven je terug te bellen en dat dan niet doen..... En dan niet 1x, niet 2x,...... Beloof dan niets!!!
Ik vind het letterlijk 'kleine moeite, groot plezier!'

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 11:28

Ik kan me er ook ongelooflijk aan ergeren! Vind het echt niet netjes, en zeker als bedrijf zijnde, dat er niet wordt gereageerd wanneer je een mailtje stuurt of belt. Iedereen leest nu toch bijna iedere dag zijn e-mail, en kijkt de hele dag op z'n telefoon, wat is dan de moeite om even terug te reageren....

Melisjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 11:30

ZusJacobs schreef:
Omdat het mensen hoop geeft denk ik? Als ik iets ontzettend leuks zie waarvan ik denk Wauw daar zou ik zo graag willen werken.. En je moet vervolgens 2 weken wachten om dan de hoop maar op te geven! Ze hadden mij die twee weken kunnen besparen door gelijk iets terug te sturen met je past er niet in of een ander standaard zinnetje.

Natuurlijk is het balen. Maar wat Ayasha eerder al zegt: wil je dan nog voor zo'n organisatie werken? Denk juist dat je dan de instelling moet hebben van: als zij niet reageren, zijn ze mijn tijd en energie ook niet waard. Zo zonde om je er druk over te maken.

ZusJacobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 12:27

Dat kun je toch niet door het beeldscherm heen zien??!