Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

DGL schreef:Als je inlogt bij MyTmobile kun je de specificatie zien van je rekening. Dan zie je gelijk hoe het bedrag tot stand is gekomen. Ik heb ook Tmobile echt al 8 jaar, prima provider hoor. En ze kunnen echt niet zomaar de prijs van je abonnement omhoog doen...
Er vallen wel meerdere dingen buiten de bundel, zoals service nummers, bellen naar het buitenland... Die btw verhoging daarvoor moet je bij de overheid zijn, daar kan Tmobile niks aan doen. Dus je vaste kosten zijn nu gewoon €22,82, dan komen de 'extra kosten' nu op: €24,30 - €22,82 = €1,48.
Dus ergens op je rekingspecificatie moet die €1,48 terug komen.
annnepannne schreef:Hij kan mijn factuur uit oktober 2012 niet openen helaas, dus waarom het daar 22,82 is in plaats van 20 euro kan ik niet zien. Bij de factuur van januari 2014 staat het volgende:
Aanpassing tarieven als gevolg van inflatie:
T-Mobile past ieder jaar in januari het maandbedrag van uw abonnement aan de inflatie aan.
Het inflatiepercentage wordt bepaald door het CBS en is voor 2014 vastgesteld op 2,9%. Uw maandbedrag is
met dit percentage verhoogd. Kijk voor meer informatie op t-mobile.nl/inflatiecorrectie.
Amaris schreef:annnepannne schreef:Hij kan mijn factuur uit oktober 2012 niet openen helaas, dus waarom het daar 22,82 is in plaats van 20 euro kan ik niet zien. Bij de factuur van januari 2014 staat het volgende:
Aanpassing tarieven als gevolg van inflatie:
T-Mobile past ieder jaar in januari het maandbedrag van uw abonnement aan de inflatie aan.
Het inflatiepercentage wordt bepaald door het CBS en is voor 2014 vastgesteld op 2,9%. Uw maandbedrag is
met dit percentage verhoogd. Kijk voor meer informatie op t-mobile.nl/inflatiecorrectie.
Waarom kan dat niet? Wat geeft hij dan voor melding? Ik kan alle facturen ever gewoon openen. Heb je wel een account op My T-mobile gemaakt? Kijk je op de tmobile app of op de pc?