Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
doet me goed.
ik mis hem gewoon. Vooral de laatste jaren konden we eindelijk goed door een deur.
doet me goed. En iedereen die het nodig heeft zelf ook sterkte.. Dott schreef:Wat een lieve reacties van jullie allemaaldoet me goed.
Ik vind het heel lastig, omdat je momenteel geen normaal gesprek.meer met hem kunt voeren. Halve zinnen en vage antwoorden.. dat is hetik mis hem gewoon. Vooral de laatste jaren konden we eindelijk goed door een deur.
We krijgen idd een case manager, zo te horen is dat dus een goede stap. We willen ook gaan aankaarten/overleggen met die persoon of we hem moeten gaan aanmelden voor een verzorgingstehuis of dat hij zo ergens terecht kan mocht t onhoudbaar worden.
zo lastig ook, wat is de grens? Wanneer word het gevaarlijk? Of hebben we die grens al bereikt.
in ieder geval bedankt voor jullie antwoordendoet me goed. En iedereen die het nodig heeft zelf ook sterkte..
cam schreef:Dott schreef:Wat een lieve reacties van jullie allemaaldoet me goed.
Ik vind het heel lastig, omdat je momenteel geen normaal gesprek.meer met hem kunt voeren. Halve zinnen en vage antwoorden.. dat is hetik mis hem gewoon. Vooral de laatste jaren konden we eindelijk goed door een deur.
We krijgen idd een case manager, zo te horen is dat dus een goede stap. We willen ook gaan aankaarten/overleggen met die persoon of we hem moeten gaan aanmelden voor een verzorgingstehuis of dat hij zo ergens terecht kan mocht t onhoudbaar worden.
zo lastig ook, wat is de grens? Wanneer word het gevaarlijk? Of hebben we die grens al bereikt.
in ieder geval bedankt voor jullie antwoordendoet me goed. En iedereen die het nodig heeft zelf ook sterkte..
was het maar zo eenvoudig, om opgenomen te worden of zelf maar op een wachtlijst te kunnen staan moet de CIZ een indicatie afgeven.
Om in een bejaardentehuis te kunnen moet er een ZZP04 afgegeven worden.
Voor een tehuis waar een dementerende terecht komt een ZZP05
Dus zal je daar eerst op moeten wachten.