Hoe ellendig kun je je voelen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rampshellie

Hoe ellendig kun je je voelen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 15:48

Hee Bokkers..

Ik zit er een beetje doorheen.. Moet het even van me afschrijven!

Ik loop nu ruim 2 jaar met mijn vriend, hij zat bij een carnavalsgroep toen ik hem leerde kennen. Een van de 1e weken ben ik mee gegaan naar een verjaardag van die groep, waar ook zijn ex bij zat. Ter info; zij heeft het uitgemaakt.
Die avond hebben ze me straal genegeerd, kan ik op zich begrijpen, maar oke.. De avonden die daarna zijn gekomen ben ik bij ze aan tafel gestaan in de hoop me een beetje te kunnen mengen met zijn 'vrienden' .. Helaas liepen ze gewoon weg!
Mijn vriend heeft toen besloten uit de groep te gaan. Echter woont er een stel tegenover ons, wat mij nog steeds negeert.. Kijken me niet, of kijken me aan en draaien dan gauw weg!

Ik voel me daar ontzettend rot over, ik probeer zelf altijd vriendelijk te zijn en wil graag met iedereen door één deur kunnen! Zo hoor je niet met mensen om te gaan, in mijn ogen.
Mijn vriend woonde al in dit huis dus ik ben bij hem in getrokken, vorig jaar. Alleen voel ik me hier helemaal niet meer thuis, mede door die carnavalsgroep en omdat hun tegenover ons wonen..
Gelukkig hebben we besloten om te gaan verhuizen maar dit zal nog een jaar of 2 duren..
Wel ben ik blij met mijn baan en fijne vrienden, waar ik mijn vrije dagen ook te vinden ben.

Hebben jullie misschien tips of iets waardoor het misschien wat leuker wordt? Ik zit al bij een sportschool en rijdt een paardje van iemand in de buurt!

Thanks for reading!

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 15:53

Het leven is zo je kunt niet met iedereen door 1deur.
Hoe graag je dat ook wilt ik zou zeggen negeer hun.
Je vindt van eigens wel aardige mensen.
Met die nieuwe buren heb ik ook niks meer als je hallo zegt dan lopen ze je straal voorbij.
Dan denk ik ach laat ook maar ik loop nu ook straal naar binnen als ik hun zie. :)
Wat heerlijk dat je besloten hebt om te gaan verhuizen.
Hopelijk wordt het in de toekomst fijner voor jou.
Zodra ik de stal verkocht heb dan gaan wij ook hoor hier is hetzelfde net als bij jou.
Laatst bijgewerkt door Loveskary op 03-03-14 15:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 15:54

ook lekker negeren
waarom wil je daar energie insteken?

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 15:56

Snap heel goed dat je je er rot onder voelt. Genegeerd worden door mensen die niet eens de moeite hebben genomen om je te leren kennen is niet leuk natuurlijk.

Aan de andere kant; lekker hen negeren. Doen alsof ze lucht zijn en daar helemaal niet wonen.
Gewoon lekker je eigen leven en je eigen gang gaan zonder je wat van hen aan te trekken.

Zo te lezen is je vent een topper dat hij voor jou kiest omdat anderen zo vreemd zich gedragen, geniet van hem en van het leven en bouw dat lekker uit. Het leven is te kort om je door zulke types rot te voelen!

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 15:59

Inderdaad voel je er niet rot om want waarom zou je dat doen.
Laat ze toch zitten ga zelf leuke dingen doen.
Echt dan zul je zien dat alles wat makkelijker gaat.

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 16:00

Ben ook heel blij met vriendjelief!
Negeren doe ik inmiddels ook, ga geen moeite voor ze doen. Maar het geeft zo'n rotgevoel.. Heb gelukkig ook hele fijne vrienden waar ik mijn ei bij kwijt kan. Gelukkig gaan we terug naar mijn geboorteplaats als alles mee zit!

Leuke dingen doe ik ook zeker, heb een paard waar ik heen kan, fijne vrienden, een camera en een auto dus kan veel kanten op!

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:02

Persoonlijk vind ik de titel een beetje overdreven, maar oke..

Ik snap zeker dat het niet fijn is voor je.. Vooral als ze ook nog eens zo dichtbij wonen. Zijn deze 'vrienden' ook zo tegen je vriend? Negeren ze hem nu ook?
Ik zou, net zoals de anderen zeggen, hier proberen verder geen energie meer in te steken. Zo te horen heb jij je best gedaan en als zij jou niet willen leren kennen, dan niet toch!

Goudlokje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:05

Indd gewoon negeren. Niet iedereen is vriendelijk tegen elkaar en datgene wat mijn vriend altijd zegt is hartstikke waar: When you give the best, you get the best! Oftewel, karma is on it's way!
Verder, geniet van het leven, laat je niet wegpesten en ga gewoon om met mensen die je wel aardig vinden :)
Ik zou het overigens wel heel stom vinden als jullie zouden gaan verhuizen doordat je niet goed met een aantal mensen kan opschieten.. In principe HOEF je er niks mee te maken te hebben en kan je ook lekker je eigen ding doen..
Laatst bijgewerkt door Goudlokje1 op 03-03-14 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:05

Rampshellie schreef:
Ben ook heel blij met vriendjelief!
Negeren doe ik inmiddels ook, ga geen moeite voor ze doen. Maar het geeft zo'n rotgevoel.. Heb gelukkig ook hele fijne vrienden waar ik mijn ei bij kwijt kan. Gelukkig gaan we terug naar mijn geboorteplaats als alles mee zit!

Leuke dingen doe ik ook zeker, heb een paard waar ik heen kan, fijne vrienden, een camera en een auto dus kan veel kanten op!

Super toch wat let je dan nog laat die lui voor wat ze zijn. :D

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:06

Zou er echt totaal niet mee kunnen zitten. Zijn vrienden hoeven jou vrienden toch niet te zijn? Lekker allebei een beetje je eigen leven hebben en dus ook eigen vrienden.

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 16:06

Laatste feest waar we geweest zijn, zijn ze hem inderdaad ook straal voor bij gelopen.

Ik ben zelf best emotioneel, en ben zulke dingen echt niet gewend! Misschien dat ik er daarom meer moeite mee heb als een ander!

Ik doe echt mijn best om er het beste van te maken, focus me gewoon op de leuke dingen :).

minikatje

Re: Hoe ellendig kun je je voelen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:15

lekker je eigen ding doen, je hebt het geprobeert en ze hebben je vriend ook laten vallen.
lijkt me voor hem ook vervelend dat zn oude groep hem zo laat vallen.

vraag me af wat voor verschrikkelijks je vriend wel niet moet hebben gedaan dat ze hem zo laten vallen, of wat zn ex heeft gezegd iig. ;)

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 16:20

De vrouwen hadden schijnbaar moeite met mij, met 2 van de jongens gaat hij nog om.. Hij vond het ook zeker niet tof, vond het voor hem ook heel erg.. Mensen waar die al jaren mee om gaat!
Of zijn ex iets gezegd heeft?! Geen idee! Ze kent mij niet, hij is niet vreemd gegaan met mij dus wat het hele probleem is...?! Ik weet het nog steeds niet!

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:20

wat een super vriend heb je trouwens! die gaat voor 100% voor je!

en daarbij meteen mijn volgende ding... who cares! wat andere van je / jullie relatie vinden? jullie zijn gelukkig met elkaar, en er zijn mensen die dat waarderen en mensen die dat niet doen, lekker laten gaan, ze behandelen jou als lucht? en je vriend nu ook ?

hard om lachen meis , so be it en thats live! leven en laten leven..

wees gelukkig met elkaar, en jullie Echte vrienden , en niet dit stelletje kansloze zielen die ook ronddwarrelen op deze aardkloot :D

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:25

Met zo een sukkels wil je niet eens door 1 deur kunnen, geloof mij dat maar.

De vrienden van mijn vriend (nu ex) mochten en mogen mij ook totaal niet, maar gewoon uit respect voor mijn vriend (ex) deden ze normaal.
Laatst bijgewerkt door xSlvna op 03-03-14 16:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 16:26

You people make me smile! Zulke berichtjes doen wel goed! Moet maar gaan leren om meer bitchy te worden denk ik :P.

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 16:27

Ik heb hier ook niks in deze woonplaats, dus hoopte een beetje in de groep te kunnen gaan liggen. Had echt geen dikke vriendinnen willen worden maar zo hoop je toch een beetje met mensen in contact te kunnen komen..

Laurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:30

Rampshellie schreef:
You people make me smile! Zulke berichtjes doen wel goed! Moet maar gaan leren om meer bitchy te worden denk ik :P.

Haha en dat laatste is heel lastig!

Probeer vooral te onthouden dat er zoooveel verschillende mensen zijn... Je kunt het toch nooit voor iedereen goed doen en dat hoeft ook niet. :)

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:39

Rampshellie schreef:
Ik heb hier ook niks in deze woonplaats, dus hoopte een beetje in de groep te kunnen gaan liggen. Had echt geen dikke vriendinnen willen worden maar zo hoop je toch een beetje met mensen in contact te kunnen komen..

Maar dat wil je niet eens. Het type mensen dat anderen 'haat' zonder ze überhaupt te kennen is geen cent waard, raar volk.

Ga eens op stap, daar maar ik meestal wel leuke contacten mee. Het zal toch overigens niet zijn dat geen een van je vriend zijn vrienden je mag/wilt spreken?

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-14 16:40

Verder kunnen we heel goed met elkaars vrienden, gelukkig!
Stappen doe ik af en toe nog, moet financieel wel kunnen..

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:43

Nou ja zeg wat een onzin. Alsof jij de reden met dat het uit ging, ze heeft het nota bene zelf uitgemaakt. gelukkig steunt je vriend je wel! En je hebt nog andere vrienden, laat vooral die rotte appels je leven niet verpesten, ga hun ook gewoon lekker negeren, daar moet je gewoon bovenstaan en geen tijd meer aan vuil maken.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-14 16:48

Wat maken die paar trutten dan uit, niks toch? ;)

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 16:20

Rampshellie schreef:
De vrouwen hadden schijnbaar moeite met mij, met 2 van de jongens gaat hij nog om.. Hij vond het ook zeker niet tof, vond het voor hem ook heel erg.. Mensen waar die al jaren mee om gaat!
Of zijn ex iets gezegd heeft?! Geen idee! Ze kent mij niet, hij is niet vreemd gegaan met mij dus wat het hele probleem is...?! Ik weet het nog steeds niet!

Misschien moet je het ze gewoon eens op de man af vragen? Dan weet je tenminste waarom ze zo dom doen.

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-14 08:52

Heeft een jongen van de groep gedaan, ze deden zo omdat het zo 'zielig' was voor de ex..

Kwam ze van de week tegen, ben ze straal voor bij gelopen! Voelde goed :').

Zerena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-14 17:10

You go girl :D