Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Rampshellie schreef:Ben ook heel blij met vriendjelief!
Negeren doe ik inmiddels ook, ga geen moeite voor ze doen. Maar het geeft zo'n rotgevoel.. Heb gelukkig ook hele fijne vrienden waar ik mijn ei bij kwijt kan. Gelukkig gaan we terug naar mijn geboorteplaats als alles mee zit!
Leuke dingen doe ik ook zeker, heb een paard waar ik heen kan, fijne vrienden, een camera en een auto dus kan veel kanten op!
.
Rampshellie schreef:You people make me smile! Zulke berichtjes doen wel goed! Moet maar gaan leren om meer bitchy te worden denk ik.
Rampshellie schreef:Ik heb hier ook niks in deze woonplaats, dus hoopte een beetje in de groep te kunnen gaan liggen. Had echt geen dikke vriendinnen willen worden maar zo hoop je toch een beetje met mensen in contact te kunnen komen..
Rampshellie schreef:De vrouwen hadden schijnbaar moeite met mij, met 2 van de jongens gaat hij nog om.. Hij vond het ook zeker niet tof, vond het voor hem ook heel erg.. Mensen waar die al jaren mee om gaat!
Of zijn ex iets gezegd heeft?! Geen idee! Ze kent mij niet, hij is niet vreemd gegaan met mij dus wat het hele probleem is...?! Ik weet het nog steeds niet!
.