Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
!
. 
Loveskary schreef:Een paard is je maatje net zoals je kinderen hebt.
Dat is een dier daar hecht je je aan.
Ga dus niet denken dat ik het straks niet meer kan betalen mijn paard weg doe.
Met mijn traumatische verleden is zij nog alles wat ik heb.
Dan maak ik er liever een eind aan over een eind gesproken veel mensen maken zich van kant omdat ze schulden niet meer kunnen betalen.
Laat Nl hier eens iets aan doen.
Ze maken behoorlijke winsten en het verhogen van de premies kwam mevrouw schippers mee.
Die uit Den haag.
moyra schreef:Ik denk dat TS vooral duidelijk wil maken dat we tegenwoordig nog werken om te overleven en niet meer om te leven.
Veel mensen kunnen niet sporten (op buiten hardlopen, wandelen ed na).
En de verhogingen komen er toch wel, ook als we ons er kwaad om maken.
Loveskary schreef:Het blijkt maar weer dat de zorgverzekering weer gaar stijgen eigen risico mogelijk naar 400 euro.
Loveskary schreef:Een paard van een bijstanduitkering heb ik niet ik beur helemaal nergens iets van.
En dat mensen zonder licht en gas zitten dat kinderen ook mee naar de voedselbank moeten daar mag zeker niks over gezegd worden.
Het is maar heel normaal dat er miljarden naar het buitenland gaan.
En dat eigen volk naar de voedsel bank moet we werken om te overleven want zo is het wel.
Heb een eigen stal dus daar maak ik me geen drukte om.
Wel om die torenhoge premies en dat die mannen er weer een hoop winst uit halen.
Want dat geld is bedoeld voor de zorg komt het er gaat het er naar toe ook nee.
Kinderen kunnen ook niet meer naar uitjes of bij een club.
Daar mag helemaal niks over gezegd worden maar de premie omhoog ach het is zo normaal.
En dan te bedenken dat er meer dan 300,000 mensen zijn die het nu al niet meer kunnen betalen.
Krijgen schulden worden overspannen gejaagd met zelfmoord aan toe.
Maar daar hoor je niemand over walgelijk.
Rebeccaa schreef:Loveskary schreef:Een paard is je maatje net zoals je kinderen hebt.
Dat is een dier daar hecht je je aan.
Ga dus niet denken dat ik het straks niet meer kan betalen mijn paard weg doe.
Met mijn traumatische verleden is zij nog alles wat ik heb.
Dan maak ik er liever een eind aan over een eind gesproken veel mensen maken zich van kant omdat ze schulden niet meer kunnen betalen.
Laat Nl hier eens iets aan doen.
Ze maken behoorlijke winsten en het verhogen van de premies kwam mevrouw schippers mee.
Die uit Den haag.
Kan heel goed je maatje zijn, het is ook pure luxe. Een maatje kan je ook vinden in een cavia. Als jij geen geld hebt om je paard te onderhouden is dat heel jammer, maar onaardig gezegd; wel jouw probleem, niet dat van de regering/de maatschappij.