Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
haffiecesaer schreef:@dungen
Maatschappelijk werk ga ik maandag bellen.
Weet wel dat ik geen recht heb op een uitkering zolang ik hier woon.
Heb ik nl al geprobeerd, die werd afgewezen omdat vriend een normaal inkomen heeft.
haffiecesaer schreef:@carrotcake
Ik solliciteer ook in andere regio's, alleen ben ik zonder rijbewijs afhankelijk van het ov.
Dat is bij het uitzendbureau bv ook het probleem, als je te ver weg woont kun je de baan vergeten.
Wil best aan de ander kant van het land solliciteren, maar dan moet je daar eerst wonen.
Molfre schreef:Maar aan elk verhaal zitten twee kanten/ waar er twee kijven hebben twee schuld, ik kan me dus moeilijk voorstellen dat jij geen aandeel in het verhaal hebt.
opisop_shop schreef:Molfre schreef:Maar aan elk verhaal zitten twee kanten/ waar er twee kijven hebben twee schuld, ik kan me dus moeilijk voorstellen dat jij geen aandeel in het verhaal hebt.
Niets rechtvaardigd het uitschelden enz. van je partner, ook al zou zij iets doen om te ruzie te veroorzaken.
Goed dat je inziet dat het een doodlopende weg is TS, ik zou inderdaad contact opnemen met de gemeente om daar te vragen hoe het zit met een uitkering, maar ook huisvesting. Aanvragen van de bijstand gaat via UWV op werk.nl trouwens en op de site van je gemeente staat vaak ook al veel informatie.
haffiecesaer schreef:Lieve bokkers,
Ik zit intussen muurvast in mijn relatie. Bijna 7 jaar ben ik met deze man samen.
Het laatste jaar zijn we een steeds dieper dal ingegaan, met als gevolg dat er alleen nog maar ruzie is.
Hij is zeer licht ontvlambaar en wordt overal boos om. Dan maakt hij mij uit voor alles wat mooi en lelijk is.
Ook is hij actief op div internetsites, heeft een vroegere vriendin bestookt met sexueel getinte smsjes.
Ik ben helemaal klaar met hem en heb besloten voor mijzelf te kiezen.
Alleen heb ik geen ouders of vrienden om naartoe te kunnen.
Mijn grootste probleem is dat ik al lange tijd werkeloos ben, mijn ww inmiddels is gestopt.
Ik solliciteer overal op maar dat is erg moeilijk hier in de regio.
En geen geld is geen huis, en eigelijk verplicht hier blijven.
Zo ben blij mijn hart even te kunnen luchten.
Hebben jullie nog ideeen, of er nog instanties zijn tot wie ik me kan wenden.
Liefs
haffiecesaer schreef:Dank je wel voor je reactie kipje39
Nee zolang we samen zijn heb ik nergens recht op helaas.
En zelf hier blijven wonen is ook geen optie. Huurcontract staat op zijn naam + de huur is voor mij te hoog.
Brainless schreef:TS
Ik weet er alles van dat banen niet voor het oprapen liggen
Persoonlijk kan ik je ook niet helpen, maar als je er een x uit wilt; wil ik je best eens ophalen om ergens (of bij jouw/mij thuis) een bakje te doen.