Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
ilaan schreef:Het feit dat je niet eerlijk bent over je relatie zegt imo genoeg over je relatie.
ilaan schreef:Vind het heel raar dat je dit op deze manier doet.. zou toch eens bij jezelf te rade gaan waarom je dit doet en of je wel achter je relatie staat. Liever nu over nadenken als 'bart' pijn doen omdat je uiteindelijk toch met die tinderknul aankomt.
zou zeggen de een of de ander. Maar wie ben ik..
wes2009 schreef:Van twee walletjes eten kan zowieso niet..je kan niet van je huidige vriend verwachten dat hij alleen maar fungeert als soort opvang en misschien blijkt de nieuwe een leuk uiterlijk te hebben, maar is het een kwal![]()
Vaak weet je diep van binnen best of je huidige relatie het is of niet, maar is dat moeilijk te accepteren. Nu heb je zekerheid, straks misschien niet meer.
Je zin: ik zit ze alleen maar te fokken komt wel wat raar over, misshien even wat netter neerzetten en zowieso vind ik andere mensen fokken niet zo netjes.
Tja advies vragen???
) Xjosee schreef:Mijn gedachte is dat als je echt gek bent op je vriend en happy bent in en met je relatie je nooit op tinder gaat. Dat is dan gewoon onrespectvol tegenover de jongers vanuit tinder maar ook zeker voor je vriend (tenminste zo is dat wel in mijn ogen). Dus ik zeg denk eens na of de relatie met je vriend echt vanuit liefde is of dat je gewoon graag een vriend wil en hij wel ok is.
Superhaf schreef:Nee, dat sowieso niet! Ik zie hem ook zeker niet als opvang. En om die reden wil ik het risico eigenlijk niet eens nemen. Ik weet precies wat ik aan hem heb, maar de gedachte 'wat als' blijft...
Dungen schreef:Tinder van telefoon af gooien en die jongen uit je telefoon gooien.
En daarna tijd nemen voor jezelf om jezelf heel goed af te vragen of je nog wel een relatie kan hebben met je huidige vriend! Na 2 maanden jezelf af gaan vragen wat als.. imo voorspelt dat weinig goeds..