De mijne vind het maar niks
Ben tocht benieuwd hoeveel paardenngekken
Hier een vriend hebben die ook van paarden houden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Jildau schreef:Mijne rijdt niet en daar ben ik zo blij om! Hij toont interesse en wil af en toe best mee en daar blijft het bij. Prima! M'n paard is mijn hobby en het lijkt me vreselijk als je vriend jou aanwijzingen gaat geven over wat je beter kan doen. Blij dat mijn vriend er geen verstand van heeft.
Jildau schreef:Mijne rijdt niet en daar ben ik zo blij om! Hij toont interesse en wil af en toe best mee en daar blijft het bij. Prima! M'n paard is mijn hobby en het lijkt me vreselijk als je vriend jou aanwijzingen gaat geven over wat je beter kan doen. Blij dat mijn vriend er geen verstand van heeft.
Hij is geen topruiter zelf maar hij kan me wel helpen zodat het rijden wat beter gaat
Aansingelen zelf zit er helaas helemaal niet in, haha
. Omdat hij wist hoe erg ik het mistte! loez schreef:Vriendlief vindt paarden dood eng! Maar hij heeft mij juist aangemoedigd om weer te gaan rijden. Omdat hij wist hoe erg ik het mistte!
Super gezellig om samen te rijden hoor

KoudbloedKim schreef:Mijn vriend rijdt ook, hij heeft een leasepaard waar hij minstens 5x per week heen gaat.
Ben echt blij dat dat zo is en dat we ook echt ieder ons eigen paard hebben.
Wat Jildau zegt snap ik ook wel, maar wij gaan gewoon beide ons eigen gang en ik help alleen als hij daar om vraagt.