Boys

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

AmandaG

Boys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-14 12:00

Hebben jullie een vriend die paard rijd ?
De mijne vind het maar niks

Ben tocht benieuwd hoeveel paardenngekken
Hier een vriend hebben die ook van paarden houden :)

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 12:01

Mijn man rijd :)
Via de paarden hebben wij elkaar ook ontmoet :D

Nickeltje

Re: Boys

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 11:23

VVDD > LZP.
Naar LZP omdat dit meer met ralaties te maken heeft dan met paardenzaken an sich.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 11:24

Hier een vriend die lest op de manege, helpt m'n pony te verzorgen en z'n 'lievelingspaard op stal' (niet mijn pony >;) ) voorziet van stiekeme wortels :+
En hij heeft een paar keer op m'n pony gereden toen hij nog wat lichter was :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 11:25

Nope die van mij rijd niet.
Maar hij vindt ze wel leuk.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 11:26

Mijne rijdt niet en daar ben ik zo blij om! Hij toont interesse en wil af en toe best mee en daar blijft het bij. Prima! M'n paard is mijn hobby en het lijkt me vreselijk als je vriend jou aanwijzingen gaat geven over wat je beter kan doen. Blij dat mijn vriend er geen verstand van heeft. :D

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 11:29

Jildau schreef:
Mijne rijdt niet en daar ben ik zo blij om! Hij toont interesse en wil af en toe best mee en daar blijft het bij. Prima! M'n paard is mijn hobby en het lijkt me vreselijk als je vriend jou aanwijzingen gaat geven over wat je beter kan doen. Blij dat mijn vriend er geen verstand van heeft. :D

Jup jup same here _/-\o_

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 11:35

Mijn vriend rijdt ook. Toen hij mij ontmoette wou hij wel eens op mijn paard en ondertussen crossen we samen met mijn paardjes door het bos :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 11:36

Jildau schreef:

Vind ik juist altijd erg fijn, ik hoor altijd vanaf de zijkant 'ga eens naar achteren zitten! tis geen crossmotor waar je op zit!' en dan ga ik weer naar achteren zitten :+ Hij is geen topruiter zelf maar hij kan me wel helpen zodat het rijden wat beter gaat :j

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 11:46

Mijne niet gezien hoor, als ik vraag oftie m even vast wil houden met aansingelen issie al gepeerd :') Aansingelen zelf zit er helaas helemaal niet in, haha

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 11:51

Mijn vriend kan gelukkig rijden en helpt vaak mee op de wei/stal. We kennen elkaar ook via bokt, dat scheelt, dan weet hij waar hij aan begint, haha.

Quir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 13:05

Mijne rijd ook niet en heeft ook niets met paarden, maar heb hem wel via Bokt leren kennen... Haha
We hebben nu wel een bedrijf in de bemiddeling van paarden, wat hij ook erg leuk vind! Dus in die zin heeft ie wel wat met paarden, misschien dat ie nog wel eens wil gaan mennen. :)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 13:41

Vriendlief vindt paarden dood eng! Maar hij heeft mij juist aangemoedigd om weer te gaan rijden :). Omdat hij wist hoe erg ik het mistte!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 14:17

loez schreef:
Vriendlief vindt paarden dood eng! Maar hij heeft mij juist aangemoedigd om weer te gaan rijden :). Omdat hij wist hoe erg ik het mistte!

Ah dat is echt lief! Deed mijn vriend inderdaad ook. Stond er ook volledig achter dat ik de pony ging kopen waar ik zo gek op was. Maar ben blij dat hij ook zijn eigen ding heeft.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 14:22

Dat is hier inderdaad ook! Hij sleutelt Savonds altijd aan auto's. Als ik me echt verveel ben ik ook daar, maar niet heel vaak!

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 14:58

die van mij heeft vroeger nog gereden en had ook altijd paarden.
Net voor we samen waren zijn we dan eens samen gaan wandelen en ik zag het al helemaal voor me..helaas van het moment dat de liefde officieel was heeft die nooit meer paardgereden behalve 1x 5 minuutjes op mijn pas ingereden paard en toen was hij 5 dagen stram. :')
We hebben nu mini's en dat is wel een gezamelijke passie,maar het rijden zegt hem niks (meer)

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 15:14

Mijn vriendin rijdt ook :) Super gezellig om samen te rijden hoor :D

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 15:15

Mijn vriend heeft wel een paard, kan rijden, maar vind het poetsen veel leuker.
Hij is meer van t knuffelen, het wandelen en het poetsen enzo :).

IrishCold

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-14 17:57

Jildau schreef:

Yup zo een heb ik ook! Mijne stap wel mijn paard vaak uit. Borsteld hem of voert hem. Als ik ooit een bij koop is het een mak beest waar hij op gaat rijden alleen voor in de bossen. Rest is mijn taak mijn hobby mijn paarden :')
Maar is wel gek op mijn paard. En ik vind het zo prima. Wil geen vent in de paarden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:37

Mijn vriend rijdt ook, hij heeft een leasepaard waar hij minstens 5x per week heen gaat.
Ben echt blij dat dat zo is en dat we ook echt ieder ons eigen paard hebben.

Wat Jildau zegt snap ik ook wel, maar wij gaan gewoon beide ons eigen gang en ik help alleen als hij daar om vraagt.

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:42

Mijn man is bang voor paarden. No way dat hij dicht bij een paard komt.

Mutsie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:48

Mijn vriend rijdt ook! En dat vind ik echt erg leuk! Lekker samen boscrossen en als ik aan het rijden ben let hij goed op mijn houding, want dat wil ik zelf nogal eens vergeten

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 11:49

Die van mij vind aaien leuk, poetsen leuk maar toen hij er 1x op zat scheet hij toch we even 7 kleuren :')
Eigenlijk mest hij mijn paard graag vet, hij neemt altijd een appel mee of een wortel of hij steelt snoepjes uit de bak in mijn kast :')
Hij wil alles voor hem doen en met hem doen zolang hij er maar niet op hoeft te zitten.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:08

Nope en zou ik ook niet willen :)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 12:19

KoudbloedKim schreef:
Mijn vriend rijdt ook, hij heeft een leasepaard waar hij minstens 5x per week heen gaat.
Ben echt blij dat dat zo is en dat we ook echt ieder ons eigen paard hebben.

Wat Jildau zegt snap ik ook wel, maar wij gaan gewoon beide ons eigen gang en ik help alleen als hij daar om vraagt.

Ja dat is al anders. Maar ik vind het nu gewoon leuk dat ook al gaat het superslecht.. Hij zegt altijd: zag er mooi uit vond ik! En dat vind ik wel fijn haha. Zou het niet kunnen hebben als m'n vriend erbij staat: hakken naar beneden!! :D