Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
jillhorses schreef:Bespreek het met je mentor, die kan kijken of ze het met die docent(en) kan bespreken en anders heb je toch echt pech hoe hard het ook klinkt.
. Je zal maar net ongesteld worden ofzo, pffff.SheeNegro schreef:Dus je hebt 2 uur achter elkaar les zonder pauze? Zou toch ook niet mogen denk ik dan.. Zelfs op de hogeschool geven ze dan 15min pauze om bv naar het wc te gaan.
Ik zou proberen er een ritueel van te maken om naar de wc te gaan als je opstaat en vlak voor de eerste les begint.
muntdrop schreef:Ik vind het eerlijk gezegd best wel mensonterend dat je niet gewoon naar het toilet mag wanneer je nodig moet. Kom op zeg, je gaat naar een school, niet naar een gevangenis. Alsof je kan plannen wanneer je moet plassen. Je zal maar net ongesteld worden ofzo, pffff.
Ik zou proberen een gesprek met je mentor of iets te regelen, en kijken of er iets aan gedaan kan worden. Bij mijn middelbare school was het heel simpel, als je moet dan moet je, mocht wel maximaal 1 persoon per keer naar de wc.
vuurneon schreef:muntdrop schreef:Ik vind het eerlijk gezegd best wel mensonterend dat je niet gewoon naar het toilet mag wanneer je nodig moet. Kom op zeg, je gaat naar een school, niet naar een gevangenis. Alsof je kan plannen wanneer je moet plassen. Je zal maar net ongesteld worden ofzo, pffff.
Ik zou proberen een gesprek met je mentor of iets te regelen, en kijken of er iets aan gedaan kan worden. Bij mijn middelbare school was het heel simpel, als je moet dan moet je, mocht wel maximaal 1 persoon per keer naar de wc.
Nou ja, geef de gemiddelde klas vol pubers vrij spel en ze hebben allemaal spontaan last van een zwakke blaas.
. Als dat gewoon altijd mag is de lol er ook wel snel vanaf, naar de wc gaan is dan toch een stuk minder spannend
. vuurneon schreef:muntdrop schreef:Ik vind het eerlijk gezegd best wel mensonterend dat je niet gewoon naar het toilet mag wanneer je nodig moet. Kom op zeg, je gaat naar een school, niet naar een gevangenis. Alsof je kan plannen wanneer je moet plassen. Je zal maar net ongesteld worden ofzo, pffff.
Nou ja, geef de gemiddelde klas vol pubers vrij spel en ze hebben allemaal spontaan last van een zwakke blaas.