. Tenminste, ik denk dat het een muis is. Misschien is het ook wel een rat en in dat geval ga ik helemaal mijn bed niet meer in.
Ik lag er net in toen ik gepiep en gescharrel bij mijn raam hoorde. Schrok er wel een beetje van, dus even het licht aangezet en er was niets te zien. Maar ik hoor duidelijk tandjes onder de houten vensterbank en er zit daar iets keihard te piepen...
Ben niet echt bang voor muizen en ratten, maar alleen al het idee dat er eentje zich door de vensterbank heen vreet terwijl ik daar lig te slapen... brrr
.Nu zit ik dus in de woonkamer met al het licht aan en ik durf niet meer te gaan slapen. Morgen de woningbouw maar bellen, maar eerst die nacht maar eens doorkomen... Iemand enig idee wat je binnen nu en tien minuten aan een muis in de muur kan doen?

.
(geen grapje, trouwens) en ik ben een dag niet naar de wc geweest, ook al zat er geen rat.
klink een beetje hard, maar het is wel zo.. xD aan de andere kant zou ik niet een muis doodmaken.. x) dat vind ik erger dan een kakkerlak