Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

(Drenthe) zerline1997 schreef:Zelfde probleem hier!! Ik ben 16 woon in Zoetermeer en helaas bijna niemand die ik ken die gezellig wat Wilt drinken :-(
Loetie84 schreef:zerline1997 schreef:Zelfde probleem hier!! Ik ben 16 woon in Zoetermeer en helaas bijna niemand die ik ken die gezellig wat Wilt drinken :-(
Niet om te oordelen hoor, maar op jouw leeftijd moeten er toch genoeg mensen zijn die lekker uit gaan?
Mijn vriendinnen hebben allemaal al een partner en/of kinderen. Ze willen wel, maar ze hebben er gewoon geen tijd voor.
Danique_G schreef:Heb je wel veel bekenden die dan uitgaan? Geen leuke collega's ofzo?
Als mijn goede vrienden niet uitgaan (waar ik dus echt mee naar de stad ga) maar er wel veel vrienden of bekenden zijn ga ik gewoon alleen. Lekker boeiend, ik klets met iedereen een eind weg. Nooit rare blikken ofzo.
Maar zelfs al ben ik mrt vrienden ben ik 70% van de tijd alsnog niet met hun omdat iedereen wat anders wilt
Loetie84 schreef:Mijn ervaring met alleen uit gaan is dat het wel heel erg afhankelijk is waar je uit gaat of dat een succes is of niet. Er is toch echt wel een verschil in sfeer in de verschillende steden. En er zijn heel veel plekken waar je wel degelijk raar aan word gekeken als je alleen binnenkomt en al doe je nog zo je best, er niet veel mensen zijn die met je praten hoor... Op andere plekken staan ze dan juist weer wel open, en kun je de hele avond gezellig met iedereen aan de klets!
chanjelte schreef:Loetie84 schreef:Mijn ervaring met alleen uit gaan is dat het wel heel erg afhankelijk is waar je uit gaat of dat een succes is of niet. Er is toch echt wel een verschil in sfeer in de verschillende steden. En er zijn heel veel plekken waar je wel degelijk raar aan word gekeken als je alleen binnenkomt en al doe je nog zo je best, er niet veel mensen zijn die met je praten hoor... Op andere plekken staan ze dan juist weer wel open, en kun je de hele avond gezellig met iedereen aan de klets!
Ja klopt vorige keer was ik alleen gegaan en toen vond ik het lastig omdat veel mensen in een groepje zijn en dan niet zo snel tegen iemand praten die alleen is.

Loetie84 schreef:zerline1997 schreef:Zelfde probleem hier!! Ik ben 16 woon in Zoetermeer en helaas bijna niemand die ik ken die gezellig wat Wilt drinken :-(
Niet om te oordelen hoor, maar op jouw leeftijd moeten er toch genoeg mensen zijn die lekker uit gaan?
Mijn vriendinnen hebben allemaal al een partner en/of kinderen. Ze willen wel, maar ze hebben er gewoon geen tijd voor.
Als er in ons meidengroepje iemand niet lekker in zijn vel zit zijn we er voor elkaar en nemen we elkaar mee op sleeptouw desnoods.