Weinig vriendinnen die uitgaan, wie kent dat?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

chanjelte

Weinig vriendinnen die uitgaan, wie kent dat?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-14 14:03

Hallo allemaal,

Zijn er hier nog meer mensen die misschien het zelfde probleem als mij hebben? Ik ben 18 jaar en doordat ik een tijdje een relatie heb gehad en dat nu uit is wil ik graag uitgaan en plezier hebben. Maar een hoop vriendinnen van mij hebben een vriend en gaan niet meer veel uit en andere willen niet uit. Maar ik wil wel graag uit en vind het dan ook erg vervelend dat ik maar weinig mensen ken die het gezellig vinden om mee te gaan. Zijn er hier mensen die het nog meer kennen? Of die het misschien leuk vinden om een keertje gezellig ergens heen te gaan? Ik woon in Den Haag maar als ik uit ga vaak naar Rotterdam.

Loetie84

Re: Weinig vriendinnen die uitgaan, wie kent dat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:07

Zelfde probleem hier, al ben ik een stukje ouder en woon ik niet bij jou in de buurt!

Maar wellicht komen we hier gezellige stap-maatjes tegen?

Zerline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:13

Zelfde probleem hier!! Ik ben 16 woon in Zoetermeer en helaas bijna niemand die ik ken die gezellig wat Wilt drinken :-( ( al mag ik dat toch niet meer)
Laatst bijgewerkt door Zerline op 19-02-14 14:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:14

Herkenbaar :)

Hier inmiddels 25 en ook weer vrijgezel. Een enkeling wil nog wel uit, de rest zit knus en gezellig met hubbie op de bank... :+ (Drenthe)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:16

zerline1997 schreef:
Zelfde probleem hier!! Ik ben 16 woon in Zoetermeer en helaas bijna niemand die ik ken die gezellig wat Wilt drinken :-(

Niet om te oordelen hoor, maar op jouw leeftijd moeten er toch genoeg mensen zijn die lekker uit gaan?

Mijn vriendinnen hebben allemaal al een partner en/of kinderen. Ze willen wel, maar ze hebben er gewoon geen tijd voor.

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:20

Ik heb het "probleem" ook gehad.
Zoek 1 iemand die wel mee wil, en zorg dat je met uitgaan nieuwe mensen leert kennen die wel vaak gaan.
Zo kom je er vanzelf een beetje bij.
Deze mensen hoeven niet echt je vrienden te worden waar je door de week ook veel mee doet.

Moonlight17

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:21

Hier nog erger, een vriend die nooit is een keer mee uit wil. Moet altijd met mijn vrienden uit, terwijl ik hem graag is een keertje meeneem.

Zerline

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:26

Loetie84 schreef:
zerline1997 schreef:
Zelfde probleem hier!! Ik ben 16 woon in Zoetermeer en helaas bijna niemand die ik ken die gezellig wat Wilt drinken :-(

Niet om te oordelen hoor, maar op jouw leeftijd moeten er toch genoeg mensen zijn die lekker uit gaan?

Mijn vriendinnen hebben allemaal al een partner en/of kinderen. Ze willen wel, maar ze hebben er gewoon geen tijd voor.

tsja was dat maar zo,of niemand heeft geld of werken of school
Ik ga 1x in het jaar uit,maar nodig soms thuis wat vrienden uit.

chanjelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-14 14:29

Ja ben ook al een paar keer alleen gegaan maar dat is toch niet zo gezellig, dan kom je ergens alleen binnen en kijken sommige je vreemd aan als je alleen staat..

chanjelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-14 14:29

zerline1997 schreef:
Zelfde probleem hier!! Ik ben 16 woon in Zoetermeer en helaas bijna niemand die ik ken die gezellig wat Wilt drinken :-( ( al mag ik dat toch niet meer)

Hoezo mag je dat niet meer?

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:30

Hier 19 jaar en jullie mogen mijn vrienden wel lenen :') my god ik krijg iedere week de vraag of ik vrijdag en zaterdag mee uit ga. Dat trek ik financieel niet :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:34

Heb je wel veel bekenden die dan uitgaan? Geen leuke collega's ofzo?

Als mijn goede vrienden niet uitgaan (waar ik dus echt mee naar de stad ga) maar er wel veel vrienden of bekenden zijn ga ik gewoon alleen. Lekker boeiend, ik klets met iedereen een eind weg. Nooit rare blikken ofzo.
Maar zelfs al ben ik mrt vrienden ben ik 70% van de tijd alsnog niet met hun omdat iedereen wat anders wilt :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:35

chanjelte schreef:
zerline1997 schreef:

Hoezo mag je dat niet meer?

Alcohol drinken gok ik zo ;)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 14:56

Mijn ervaring met alleen uit gaan is dat het wel heel erg afhankelijk is waar je uit gaat of dat een succes is of niet. Er is toch echt wel een verschil in sfeer in de verschillende steden. En er zijn heel veel plekken waar je wel degelijk raar aan word gekeken als je alleen binnenkomt en al doe je nog zo je best, er niet veel mensen zijn die met je praten hoor... Op andere plekken staan ze dan juist weer wel open, en kun je de hele avond gezellig met iedereen aan de klets!

chanjelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-14 15:18

Danique_G schreef:
Heb je wel veel bekenden die dan uitgaan? Geen leuke collega's ofzo?

Als mijn goede vrienden niet uitgaan (waar ik dus echt mee naar de stad ga) maar er wel veel vrienden of bekenden zijn ga ik gewoon alleen. Lekker boeiend, ik klets met iedereen een eind weg. Nooit rare blikken ofzo.
Maar zelfs al ben ik mrt vrienden ben ik 70% van de tijd alsnog niet met hun omdat iedereen wat anders wilt :+

Nee ik werk met het merendeel jongens en die gaan allemaal met der eigen vriendengroepje uit helaas. Ik zit iedere keer weer te bedenken wie er uit zou gaan, maar de meeste mensen die ik nu ken die gaan helaas niet veel uit doordat ze een relatie hebben of geen tijd of geld..

chanjelte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-14 15:19

Loetie84 schreef:
Mijn ervaring met alleen uit gaan is dat het wel heel erg afhankelijk is waar je uit gaat of dat een succes is of niet. Er is toch echt wel een verschil in sfeer in de verschillende steden. En er zijn heel veel plekken waar je wel degelijk raar aan word gekeken als je alleen binnenkomt en al doe je nog zo je best, er niet veel mensen zijn die met je praten hoor... Op andere plekken staan ze dan juist weer wel open, en kun je de hele avond gezellig met iedereen aan de klets!

Ja klopt vorige keer was ik alleen gegaan en toen vond ik het lastig omdat veel mensen in een groepje zijn en dan niet zo snel tegen iemand praten die alleen is.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 15:20

Ik wil ook uitgaan, maar de andere willen me niet meenemen :')

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 15:22

chanjelte schreef:
Loetie84 schreef:

Ja klopt vorige keer was ik alleen gegaan en toen vond ik het lastig omdat veel mensen in een groepje zijn en dan niet zo snel tegen iemand praten die alleen is.

Huh? Je gaat toch niet in je eentje naar een discotheek? :P

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 15:23

@Mies, je moet toch wát als je wel uit wilt, maar je vriendinnen niet willen...

@eclair98: ben je zo vervelend dan? :+

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 15:28

Schijnbaar :+

Al mijn vriendinnen gaan uit, vraag ik of ik mee mag, ''ja later''. Ik zit niet lekker in mijn vel en er was ook een periode dat ik dit liet merken op school, ''ja dan ben je ook niet leuk om mee te gaan.''

dauphine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 15:29

Hier precies hetzelfde.. Liever op de bank filmpje kijken met een drankje...
Ook wel eens leuk.. maar ga toch ook wel graag de stad in voor een drankje en nieuwe mensen ontmoeten.. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 15:30

Loetie84 schreef:
zerline1997 schreef:

Ik ben ook 16 en heb totaaaal geen behoefte om uit te gaan. Merendeels van de mensen die ik ken gaan ook amper nog uit..

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 15:32

Hmm vervelend. Zelf zit ik ook op een opleiding met meerendeel jongens en ik ga wel eens met hun uit. Ben jongens wel gewend opzich dus het is niet heel awkward zeg maar haha en ze weten dat ik verder echt niets in hun zie. 1 van hen is zelfs een goede vriend van me.

Maarja, als je niet echt 1 of the guys bent is het al een stuk moeilijker ja...

eclair98, misschien een beetje offtopic maar dan heb je best wel slechte vriendinnen... -O- Als er in ons meidengroepje iemand niet lekker in zijn vel zit zijn we er voor elkaar en nemen we elkaar mee op sleeptouw desnoods.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 15:34

dauphine schreef:
Hier precies hetzelfde.. Liever op de bank filmpje kijken met een drankje...
Ook wel eens leuk.. maar ga toch ook wel graag de stad in voor een drankje en nieuwe mensen ontmoeten.. ;)

Mireille: Ik ben als het goed is zaterdag in Groningen ;)

Loetie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 15:36

Herkenbaar Danique_G

Ik ben 29 en mijn vaste club vriendinnen is allemaal gesettled (was ik voorheen ook) Daarnaast maak je op die leeftijd nou ook niet meer zo veel nieuwe vrienden in het dagelijkse leven. Alles is al 'vast': je werk, je hobby's, je sporten. Je ontmoet gewoon niet zo veel nieuws. Dus moet je op stap!
Komt nog eens bij dat ik niet met collega's op stap wil. Dat is niet zo handig met mijn baan (alleen maar mannen om mij heen en hiërarchische verhoudingen, niet handig en bovendien wordt van mij verwacht dat mijn collega's collega's zijn en geen vriendjes...) en bovendien zitten mijn collega's echt in alle uithoeken van Nederland.

@Eclair98: sluit me bij de post hierboven aan... Zijn niet echt fijne vriendinnen dan! Gaan ze buiten het stappen wel leuk met je om dan? Anders maar eens op zoek naar een clubje die het wél gezellig vind als jij er bij bent!