Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
xSlvna schreef:Friends with benefits doe je niet meer na zo een tijd, dat is gewoon veel te riskant.

BaileyMix schreef:Sammie schreef:Een prutsmuts is een 'Friends' with benefits. Alleen die krijgt er geld voor.
Wat heeft dit er mee te maken?
Maar met een dergelijke opmerking ga ik echt niet mijn mening veranderen
xTammyy schreef:Sammie schreef:Een prutsmuts is een 'Friends' with benefits. Alleen die krijgt er geld voor.
Dus dan zou dit een slet zijn?![]()
Fiffill schreef:Sammie heeft duidelijk geen flauw idee wat FWB inhoudt... hele vreemde reactie...
BaileyMix schreef:Sammie schreef:Een prutsmuts is een 'Friends' with benefits. Alleen die krijgt er geld voor.
Wat heeft dit er mee te maken?
Precies zoals het er staat.
Het is nog minder dan WOP'en. Je wordt gebruikt. Meisje wil dat blijkbaar niet, ga je er toch voor ben je gewoon een voorwerp.
Mag iemand best kansloos vinden, hoorMaar met een dergelijke opmerking ga ik echt niet mijn mening veranderen

xSlvna schreef:Prutsmuts slaat nergens op Sammie, waarom ben je dat meteen als je seks hebt zonder relatie?
Sammie schreef:xSlvna schreef:Prutsmuts slaat nergens op Sammie, waarom ben je dat meteen als je seks hebt zonder relatie?
Staat toch in de OP. Meisje wil eigenlijk meer. Hij niet, maar wel seks. En zij twijfelt daarover.
In mijn optiek ziet hij 'haar' of wie dan ook als een simpele wip en meer wil ie niet. Lekker makkelijk.
En ts heeft weer wat meningen voor haar vriendin om te bespreken.