De laatste tijd merk ik dat ik er graag wat vlotter uit wil zien, maar dat ik het moeilijk vind om te beseffen wat bij me past.
Als ik kijk naar programma's als "how to look good naked" of "what not to wear" herken ik mezelf aardig, doelend op dat ik niet goed weet hoe ik mijn figuur positief kan benadrukken.
Ik heb geen superslank figuur, dus zou moeten leren hoe ik me daar het beste op kan kleden. Alleen is dat lastig, vriendinnen waar ik mee zou willen shoppen heb ik niet omdat ik me gewoon vrij onzeker voel met winkelen.
Ik ga nu met mijn moeder, soms met mijn man, maar die hebben er ook weinig verstand van
Hetzelfde met make-up en haar. Er zijn genoeg make-up workshops, maar daar leer je leuke trucjes e.d. Ik zou graag advies willen wat het beste zou passen bij mijn gezicht en mogelijkheid om daar zelf mee te gaan oefenen, zodat ik het thuis ook kan. Ook filmpjes op youtube zijn leuk, maar al een paar stappen te ver, ik zou graag wat persoonlijk advies hebben...
Zijn hier mogelijkheden voor, zonder meteen een extreem dure personal shopper in te moeten huren (en ook die doen dit vaak niet op die manier...) of zoiets? Wie heeft tips voor mij?

). Jeetje, wat een verademing
deze man zag mij en wist gelijk al wat mij geweldig zou staan. Tegenwoordig hoef ik niets meer te zeggen en gaat hij gewoon zijn gang
Maarja, alles is toch goedkoop dus dan maar wat extra zoeken!