Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

, maar als hij dat wel krijgt op een gegeven moment zouden we nog groter kunnen wonen. Aan de andere kant is het toch het veiligst om op een salaris te kopen. En over 4 jaar ga ik alweer richting de 30
Ik was 27 toen ik de sleutel kreeg. Ik het nog een en ander geklust en omdat ik nog thuis woonde bij mijn ouders kon ik daar ook de tijd voor nemen. Ik heb dus nog bijna een jaar bijna thuis gewoond terwijl ik al een grote-mensen-baan had. Ik kon gelukkig zelf mijn eigen hypotheek rond krijgen zonder allerlei financiele injecties of complexe instructies. Ik heb wel een heel groot deel van mijn spaargeld in mijn hypotheek gestopt als eerste inleg om zo mijn maandlasten te verlagen. Inmiddels zijn we een paar jaar verder en zo hou ik steeds meer geld per maand over. Alleen merk ik dat eigenlijk niet zo.
Waar zou dat nou toch aan liggen? 
. We willen wel kopen op den duur, maar dan wel gelijk een huis voor de komende jaaaaaren. En dat betekent dat ik ook meer vastigheid moet hebben (of gewoon een baan eigenlijk, maar dat is niet zo makkelijk). Tot die tijd zitten we prima hier en kunnen we leuk sparen waardoor we dat weer kunnen gebruiken voor inleg of verbouwing
. Cassidy schreef:Niet. Waarom zou je perse moeten kopen?
zap schreef:Wij zijn 27 en 32 en we huren nog. We zitten goedkoop en goed. We willen wel kopen op den duur, maar dan wel gelijk een huis voor de komende jaaaaaren. En dat betekent dat ik ook meer vastigheid moet hebben (of gewoon een baan eigenlijk, maar dat is niet zo makkelijk). Tot die tijd zitten we prima hier en kunnen we leuk sparen waardoor we dat weer kunnen gebruiken voor inleg of verbouwing
.