Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:INTP - The Thinker
Logical, original, creative thinkers. Can become very excited about theories and ideas. Exceptionally capable and driven to turn theories into clear understandings. Highly value knowledge, competence and logic. Quiet and reserved, hard to get to know well. Individualistic, having no interest in leading or following others.

even ergens alleen zitten ofzo. Kan mezelf prima vermaken maar ook met andere mensen. Ben wat dat betreft erg onafhankelijk. Mij zou je ook zo op een hutje op de heide kunnen zetten of midden in de stad
i don't care at all. Zolang ik maar bezigheid heb en een doel.
Kan heel stil zijn, maar ook weer heel aanwezig. Ben een beetje een vaag persoon

).
ZarcoTje schreef:INFJ, grotendeels komt dit heel goed overeen met mijn karakter, enkele puntjes zijn echter niet aan de orde voor mij maar moet zeggen dat ik sommige vragen niet helemaal begreep omdat het Engels is dus soms neutraal ben gebleven
Vind het wel grappig dat er staat dat dit type zeldzaam is en niet vaak voorkomt, terwijl ik net denk dat er vast wel meerdere mensen zoals mij zullen zijn![]()
Eens je me kent stel ik me open en ben ik meer ontspannen, maar nieuwe mensen ontmoeten is heel moeilijk voor me omdat ik dan erg gesloten en verlegen ben en dan wordt ik vaak bestempeld met 'saai' en 'stil' terwijl ik echt heel sociaal ben van zodra ik mij goed voel bij bepaalde personen![]()
Het klopt wel dat ik mij regelmatig even moet afzonderen van alles, 'alone time' is dan ook heel belangrijk voor me en heb ik ook gewoon nodig, als ik een hele dag op school heb gezeten vind ik het gewoon heerlijk om in de zetel te zitten in m'n 1tje en dan gewoon wat tv te kijken. Ik heb niet echt de behoefte om 24/24 sociaal contact te hebben (en wordt daardoor dus ook weer bestempeld als 'asociaal').
Ik ben inderdaad dus heel introvert maar lijk extrovert in een vertrouwde vriendengroep.
Heel interessant om te lezen, je komt dingen van jezelf te weten die je nog niet wist of besefte
ben ook INFJ!
ENFP - The Inspirer

Staat ontzettend veel toelichting bij ieder type in.Szan schreef:Heb laatst een vergelijkbare test gemaakt, maar daar hoorde bij ieder persoonlijkheidstype ruim 2 A4'tjes uitleg.
Krijg je die hier ook?
Anders kan ik wel kijken of ik dat document en bijbehorende test kan uploadenStaat ontzettend veel toelichting bij ieder type in.