Valentijns blunders

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

missRosanne

Valentijns blunders

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-14 15:51

Valentijns blunders, wie kent ze niet? Om even van onze roze wolk af te gaan en gewoon heel hard te lachen.

Ik zal even het spits afbijten.

Vorig jaar heeft mijn moeder een prachtige bos rozen ontvangen met een kaartje '' Liefs, Johan''.
Dus wij ''Johan, Wie is Johan ?? '' De hele middag zijn er allerlei theorieën voorbij gekomen, want wij kennen toch echt allebei geen Johan. We hebben zelfs de bloemist nog gebeld om te vragen of ze echt op het juiste adres bezorgd waren.

Tot s' avonds mijn vader thuis kwam, mijn moeder een kus gaf en vroeg wat ze van zijn bloemen vond. Dus wij ''huh, we hebben alleen bloemen ontvangen van Johan'' Had de bloemist een foutje gemaakt en moest het ''Liefs, je man'' zijn. :+

Brand los!
Laatst bijgewerkt door missRosanne op 14-02-14 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Re: Valentijns blunders

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 15:53

:') Johan... so close. :')

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 15:53

Whahahaha geweldig _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 15:54

_O-
Geweldig!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 15:56

Oh geweldig _O-

Ik kan eigenlijk geen blunders verzinnen maar hoop wel dat er nog meer voorbij komen.
Dan kom ik net wat makkelijker mijn vrijdagmiddag door :+

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 15:57

Hahaha ts :')

ElfiL92

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:02

HAHA TS. geweldig. _O-

Mijn blunder:
6 jaar geleden werd er met Valentijn een bos met 50 rode rozen afgeleverd bij ons thuis. Mama nam de bloemen in ontvangst en was helemaal blij. Ze dacht dat ze de bloemen van papa had gekregen. Ik had een vriend waarvan wij wisten dat hij Valentijn echt de grootste onzin vond, dus daarom konden ze eigenlijk echt alleen maar voor haar bestemd zijn.
Helaas zat er toch echt een kaartje bij waar mijn naam opstond.

Tot de dag van vandaag weet ik nog steeds niet van wie ik die bloemen heb gekregen. Mijn vriend heeft gezworen dat ze echt niet van hem waren.... Tja.. :roll:

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:03

Oooh wat een heerlijke blunder :P

Ik doe eigenlijk nooit aan Valentijn, maar toen ik een jaar of 7 was heb ik het wel eens gedaan.
Toen was ik verliefd op een klasgenootje (zijn moeder had een paard en twee shetlanders, en ik mocht wel eens rijden en verzorgen. Volgens mij was dat de enige reden voor mijn liefde :+ ).

Voor hem had ik een mooie kaart gemaakt en een zak snoepjes erbij gedaan. Op 13 februari ging ik dat 's avonds in de brievenbus gooien. Echter was de brievenbus te klein, dus besloot ik aan te bellen 8)7 Zijn moeder deed open en riep 'mijn valentijn' naar beneden omdat ik aan de deur stond. Ik durfde het toen niet meer te geven, en ben toen maar de pony's gaan verzorgen.

De kaart verstopte ik in de struiken en de zak snoep heb ik zelf opgegeten :')

Zomer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:07

Animal schreef:
Oooh wat een heerlijke blunder :P

Ik doe eigenlijk nooit aan Valentijn, maar toen ik een jaar of 7 was heb ik het wel eens gedaan.
Toen was ik verliefd op een klasgenootje (zijn moeder had een paard en twee shetlanders, en ik mocht wel eens rijden en verzorgen. Volgens mij was dat de enige reden voor mijn liefde :+ ).

Voor hem had ik een mooie kaart gemaakt en een zak snoepjes erbij gedaan. Op 13 februari ging ik dat 's avonds in de brievenbus gooien. Echter was de brievenbus te klein, dus besloot ik aan te bellen 8)7 Zijn moeder deed open en riep 'mijn valentijn' naar beneden omdat ik aan de deur stond. Ik durfde het toen niet meer te geven, en ben toen maar de pony's gaan verzorgen.

De kaart verstopte ik in de struiken en de zak snoep heb ik zelf opgegeten :')

_O-

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:11

Haha heerlijk :')

Ik heb wel vroeger op de middelbare school eens een paar dagen na valentijn een briefje in mijn kluisje gevonden, van een geheime aanbidder voor valentijn, dat 'ie me in de pauze wilde ontmoeten. Oeps, ja sorry dat ik nooit in mijn kluisje keek. Weet ook nog steeds niet van wie 'ie afkomstig was.

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-14 16:14

RusselNuwell schreef:
Haha heerlijk :')

Ik heb wel vroeger op de middelbare school eens een paar dagen na valentijn een briefje in mijn kluisje gevonden, van een geheime aanbidder voor valentijn, dat 'ie me in de pauze wilde ontmoeten. Oeps, ja sorry dat ik nooit in mijn kluisje keek. Weet ook nog steeds niet van wie 'ie afkomstig was.

Ziet een jongetje heel hoopvol met een bos rode rozen in de aula staan terwijl er niemand naar hem toe komt. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:26

Haha geweldig topic! Vooral liefs johan! :')

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:30

Ik vind dit topic nu al geweldig _O-

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 21:43

Waarom omhoog schoppen? :?

Maar goed, ik was op de basisschool enorm verliefd op Michiel. Hij blijkbaar ook op mij, want op valentijnsdag kreeg ik een roos van hem en vroeg hij of ik verkering wilde. Helaas was ik nog zo groen als gras en dacht dat verkering een ziekte was, dus zei ik nee. Pas thuis kwam ik erachter wat het nou werkelijk betekende maar ik durfde het niet zelf aan hem te vragen. Het is nooit meer wat geworden :=

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 21:49

pfoeeee. wat ben ik blij dat ik niet aan Valentijnsdag doe.

mis er gelukkig niets aan. :D

geniaal die "foutjes" op valentijnsdag :)) :)) :))

goldyloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 22:03

hahaha geweldig topic _/-\o_

zo heb ik ook een keer gehad dat toen ik in de onderbouw zat wij als vriendinnen altijd rozen voor elkaar kochten. nou kwam mijn crush dus in de pauze naar me toe, met een roos en een kaartje. dus ik dacht o.m.g. hij gaat me verkering vragen *\o/* ! Dus nog voordat hij bij mij was, sprong ik op en riep keihard 'jaaaa ik wil!! (beetje té hard en té verkeerd, want de hele kantine ging stuk :') )
iedereen keek natuurlijk en die arme jongen stond daar heel ongemakkelijk voor me. hij gaf snel de roos en weg was ie :P
las ik op het kaartje: 'allerliefste kim, wij zijn heel erg bij met jou als vriendin en daarom deze roos! sorry dat we er vandaag niet zijn, maar het is wel heel leuk in Limburg! liefs je friends x' (ze waren op werkweek)

tsja, wist ik veel dat ze hem alleen als koerier hadden gebruikt :+
Laatst bijgewerkt door goldyloveyou op 14-02-14 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 22:04

goldyloveyou schreef:

zo heb ik ook een keer gehad dat toen ik in de onderbouw zat wij als vriendinnen altijd rozen voor elkaar kochten. nou kwam mijn crush dus in de pauze naar me toe, met een roos en een kaartje. dus ik dacht o.m.g. hij gaat me verkering vragen *\o/* ! Dus nog voordat hij bij mij was, sprong ik op en riep keihard 'jaaaa ik wil!! (beetje té hard en té verkeerd, want de hele kantine ging stuk :') )
iedereen keek natuurlijk en die arme jongen stond daar heel ongemakkelijk voor me. hij gaf snel de roos en weg was ie :P
las ik op het kaartje: 'allerliefste kim, wij zijn heel erg bij met jou als vriendin en daarom deze roos! sorry dat we er vandaag niet zijn, maar het is wel heel leuk in Spanje! liefs je friends x'

OMG, ik ga stuk hier _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :)) :)) :)) :)) :Y) :Y)

goldyloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 22:09

Ketaki schreef:
goldyloveyou schreef:

las ik op het kaartje: 'allerliefste kim, wij zijn heel erg bij met jou als vriendin en daarom deze roos! sorry dat we er vandaag niet zijn, maar het is wel heel leuk in Spanje! liefs je friends x'

OMG, ik ga stuk hier _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :)) :)) :)) :)) :Y) :Y)

precies dat, krijg het nu nog steeds te horen maar kan er zelf ook wel erg om lachen XD :') :') :+

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 22:10

geweldig topic _/-\o_ ! ik heb jammer genoeg nog niks meegemaakt :')

maartje97

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 22:14

Geweldig topic! _O-

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 22:21

Nou niet echt van mij, maar werd gister gevraagd om iemands valentijn te zijn, hij maakte 2 blunders, hij noemde de naam van zijn ex en hij vroeg het toen het geen vakentijnsdag was, dus dat was een not done, ik heb gezegd dat hij faalde en hem daarna heel hard uitgelachen, hij schaamde zich rot volgensmij, maar ik vind hem wel leuk hoor :=

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 16:03

4 jaar geleden werd er een mooie bos rozen bezorgd, jawel voor mij. Dus ik helemaal verbaasd en benieuwd van wie ze nou waren. Waren ze van een jongen die ik absoluut niet leuk vond.. := Heb nooit tegen me ouders verteld van wie ze nou waren. :+

Op de basisschool had ik verkering met een jongen, we zouden naar de bioscoop gaan. Ik daar wachten, is hij niet gekomen. := De dag daarna op school wel een kettinkje gekregen. Kettinkje mocht hij houden. :+

Mila11

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 16:08

Cayenne schreef:
Waarom omhoog schoppen? :?

Maar goed, ik was op de basisschool enorm verliefd op Michiel. Hij blijkbaar ook op mij, want op valentijnsdag kreeg ik een roos van hem en vroeg hij of ik verkering wilde. Helaas was ik nog zo groen als gras en dacht dat verkering een ziekte was, dus zei ik nee. Pas thuis kwam ik erachter wat het nou werkelijk betekende maar ik durfde het niet zelf aan hem te vragen. Het is nooit meer wat geworden :=

_/-\o_

Juist ja... Je klasgenoot gaat op Valentijnsdag vragen of je een ziekte wilt hebben :')

sannerody

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 16:15

geniaal topic dit!
ik zelf heb niks mee gemaakt maar
vind het erg grappig wat mensen allemaal meegemaakt hebben _O-

Firelover96

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 16:38

Geweldig al die blunders!

Ik kreeg een valentijnshart op dinsdag opgestuurd, beetje vroeg. Ik heb geen idee van wie hij is, maar hij is wel lekker :9

En gisteren weer een kaart..

Maar zonder afzender :?