26 januari gaan wij met school skien. Nou heeft school gevraagt of er mensen zijn met minimaal 5 jaar ski ervaring zodat wij de beginners les kunnen geven. Nou heb ik mij dus opgegeven omdat je er studiepunten voor krijgt en alles is gratis+ aan het einde van de dag 30 euro.
Nou ski ik al aardig lang en heb ik het natuurlijk ook vanaf het begin moeten leren. Ik weet oefeningen die ik gedaan heb en kan dat goed voor de geest halen maar ik ben zo slecht in het omzetten van beelden naar woorden. Ik moet dus goed gaan bedenken waarom je dit doet en waarom je dat doet.
Nou wil ik ze eerst wat uitleggen over de ski en hoe het werkt en wat je moet doen als je valt. En daarna verder werken naar stukjes kunnen skien.
Maar hoe moet je nou zoiets opbouwen?

Weten jullie nog leuke oefeningen die je moet doen als beginner?
Alvast harstikke bedankt!
om te zien wat het allemaal inhoud en wat de techniek daarin is.. dan zoek je bijv een heuveltje op waarbij je met 5 km/u desnoods naar beneden gaat, en dat bouw je dan steeds op (wel leren hoe ze naar boven moeten komen bij een laag stukje

das wel erg als dat niet is uitgelegt haha. Nee ik wil eigenlijk beginnen met vertellen hoe je de ski aan en uit moet doen en hoe je hem eventueel met je skistokken uitkrijgt als je valt en in een benarde positie komt