Is hier vraag naar? Op maat gemaakte hondenjasjes!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bellarose

Is hier vraag naar? Op maat gemaakte hondenjasjes!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-02-14 22:06

Hallo Bokkers!

Ik heb sinds afgelopen zaterdag een Chihuahua puppy, en toen ik bij mijn moeder liet vallen dat hij het zo koud had op stal zei ze: 'Daar weet ik wel wat op!'. :D
Ik heb een ontzettend creatieve moeder en nu, 5 dagen later, heeft mijn hondje het niet meer koud op stal! *D

Jasje 1:
Afbeelding

En zelfs een jasje 2:
Afbeelding
Afbeelding

Jasje 3 is in progress 8-)

Mijn moeder vond het zo verschrikkelijk leuk om te doen dat ze in gekheid zei: 'Misschien kan ik die wel op bestelling gaan maken.' Mijn vraag aan jullie, zouden jullie zoiets kopen? En zo ja, wat zouden jullie zelf een redelijke prijs vinden voor deze jasjes?
De jasjes zijn gemaakt van acryl draad, dit prikt niet en kan gewoon in de wasmachine. De jasjes kunnen in principe in iedere maat gemaakt worden, maar de grotere jasjes zit natuurlijk meer werk en materiaal in en worden dus duurder.

Brand los!!

PaardjesFan1

Re: Is hier vraag naar? Op maat gemaakte hondenjasjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:07

vet leuk!!!
misschien 15 tot 25 euries?

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 22:56

Wat super tof! Idd 15-25 euro voor n kleinere hond zou wel n redelijke prijs zijn. Helaas heb ik alleen maar n kat haha

emilyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:26

Echt heel leuk, mijn hond (korthals griffon) heeft het altijd koud! Voor hem zou zoiets perfect zijn. :)

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:27

:D ach wat schattig bij zo'n minihondje! Mijn moeder maakt ze ook, maar dan voor windhonden ;)
Die met die hartjes erop is wel super schattig zeg!

Chantalla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:28

Wat ontzettend leuk!
Het is dat niemand anders hier in huis nog wil lopen met de honden als ze een jasje hebben...anders had ik het wel geweten :j

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:29

Ah wat leuk! Al zie ik m'n rottweiler reu er nog niet mee rondparaderen :D

Alhoewel <<)

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:30

Zou wel voor de reutjes de buik korter maken dan de rug. Anders plassen ze het truitje nat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:31

Dit zijn truitjes, geen jasjes.
Ze zijn wel leuk maar als je iets voor de verkoop wil dan zou ik kiezen voor waterdichte jasjes, er zijn al ontzettend veel truitjes maar leuke waterdichte jasjes zijn er niet zoveel voor kleine hondjes

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:35

Daar is best wel vraag naar hoor! De vriendin van iemand die ik een beetje ken (Bokker én Drummer) heeft een webshop in Mode-artikelen voor honden. Ik vind het zelf 3x niks om mijn hond kleding aan te trekken, maar er zijn relatief veel mensen die het wel leuk vinden. Wel vond ik het leuk om eens op de website te kijken. Dit is de webshop die ik bedoelde. Volgens mij is hij nog niet helemaal af aangezien sommige pagina's geen artikelen bevatten. http://www.modehondje.nl/

Op de voorpagina zie je al een hond met een wollen (of gehaakte) trui aan. Je kunt er zelfs een stropdas voor je hond kopen :+

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:36

Wat zijn ze leuk!
Ik heb ook een paar van die truitjes.
Het rugpand langer maken is idd aan te bevelen.
Dees_daan:bij de paardendrogist(dursy) hebben ze huttra:geweldige jasjes.
Duur,maar al het geld waard.
Ook voor de kleinste.

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:39

Super leuk!! Als ik later een teckel heb wil ik ook wel zo een mooi truitje!!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:40

Ja wollen truitjes zeker! Je hebt wel dekjes en jasjes in allerlei kleuren, maar wol is toch wel fijner hoor! :)

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:41

Teckel kost extra natuurlijk,das een lengtemaat.

Lynaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:48

kleine kanttekening; Chihuahua hondjes trillen omdat dat erin gefokt wordt, vaak omdat hun hersenen te groot zijn voor hun schedel (wordt zo gefokt). Niet omdat ze het koud hebben.

Maar wel mega schattig :D Als m'n kat het zou willen dragen was ik wel geïnteresseerd :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:48

ambre schreef:
Wat zijn ze leuk!
Ik heb ook een paar van die truitjes.
Het rugpand langer maken is idd aan te bevelen.
Dees_daan:bij de paardendrogist(dursy) hebben ze huttra:geweldige jasjes.
Duur,maar al het geld waard.
Ook voor de kleinste.

Ik heb al jasjes voor die van mij maar leuke stoere jasjes kom ik weinig tegen, ik zou dan voor een stoer jasje gaan dat ook waterdicht is, ze hebben hier alleen een jas aan als er sneeuw ligt of als het echt heel koud is

SSmonamiSS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:52

ambre schreef:

Gaat mij niet om het geld hoor??!

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:52

Lynaro schreef:
kleine kanttekening; Chihuahua hondjes trillen omdat dat erin gefokt wordt, vaak omdat hun hersenen te groot zijn voor hun schedel (wordt zo gefokt). Niet omdat ze het koud hebben.

Maar wel mega schattig :D Als m'n kat het zou willen dragen was ik wel geïnteresseerd :D

Mmm, klinkt me nogal raar in de oren, wat heeft hun grote hoofd en hersenen nou met trillen te maken?

Ontopic: jaa ik wil 1 of 2. Mijn chi pupje zou er erg blij mee zijn, ze is nog niet buiten geweest omdat ik niks kan vinden wat ze past.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 23:55

wreckh schreef:
Lynaro schreef:

Mmm, klinkt me nogal raar in de oren, wat heeft hun grote hoofd en hersenen nou met trillen te maken?

Ontopic: jaa ik wil 1 of 2. Mijn chi pupje zou er erg blij mee zijn, ze is nog niet buiten geweest omdat ik niks kan vinden wat ze past.

Chihuahua kan prima naar buiten zonder jas of trui, heb je je wel ingelezen voordat je je hondje aanschafte?
Het zijn geen porseleinen popjes, het zijn honden die zichzelf prima warm kunnen houden, zeker met deze temperaturen..

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 00:00

Mijn hondje is wel van porselein... :(:) hihi.

Nee mijn pupje is zeker een probleemgevalletje. Ze is nu 10 weken, maar heb haar al vanaf 7 weken. (Dus te jong bij moeder weg) zit nog erg te kwakkelen en blijft wat snotterig. Vandaar.....heb me zekers wel ingelezen, maar heb (zoals gewoonlijk) weer een kneusje in huis gehaald.

Heb er btw niet zelf voor gekozen om een chi pup zo vroeg in huis te hebben. Fokker wilde haar laten inslapen omdat ze wat foutjes heeft....schoonheidsfoutjes wel te verstaan. Knikstaart en onderbeet. Zodoende dat ik haar heb opgevangen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 00:03

wreckh schreef:

Nee mijn pupje is zeker een probleemgevalletje. Ze is nu 10 weken, maar heb haar al vanaf 7 weken. (Dus te jong bij moeder weg) zit nog erg te kwakkelen en blijft wat snotterig. Vandaar.....heb me zekers wel ingelezen, maar heb (zoals gewoonlijk) weer een kneusje in huis gehaald.

Heb er btw niet zelf voor gekozen om een chi pup zo vroeg in huis te hebben. Fokker wilde haar laten inslapen omdat ze wat foutjes heeft....schoonheidsfoutjes wel te verstaan. Knikstaart en onderbeet. Zodoende dat ik haar heb opgevangen.

Dan is het een goede reden, sorry.
Er zijn zoveel mensen die een chi behandelen als popjes die niet zonder kleertjes kunnen dat ik te snel oordeelde.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 00:07

Ik heb drie chihuahua's, ze dragen nooit kleren, niet nodig ook. Ze lopen in weer en wind buiten, gewoon met de grote honden mee en ik merk eigenlijk nooit dat ze het koud hebben.
Dus nee, ik zou het niet kopen.

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 00:13

Lynaro schreef:

Wat een onzin. Mijn chi trilt alleen als ze het koud heeft en dat is vaak. Maar anders beslist nooit. De mijne heeft dun en kort haar en kan toch slecht tegen de kou. Ik ben niet een miep wat dat betreft, maar ik zie dat ze buiten veel vrolijker rond rent met een trui aan dan zonder. Ik heb van oude trui een mouw geknipt , gaatjes erin voor de poten en het boordje zit om de hals. Ik heb alle knipranden even rond gezigzagd. zit perfect. veel beter dan een gekocht dekje

wreckh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 00:15

dees_daan schreef:
wreckh schreef:

Dan is het een goede reden, sorry.
Er zijn zoveel mensen die een chi behandelen als popjes die niet zonder kleertjes kunnen dat ik te snel oordeelde.

Excuses aanvaard. :) begrijp je ook wel hoor. Ze worden zeker te vaak als popje behandeld,dat was ik verder eigenlijk niet van plan. Daarom wil ik ook graag met haar naar buiten, net als mijn andere honden.

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 00:17

SSmonamiSS schreef:
ambre schreef:

Gaat mij niet om het geld hoor??!

Weinig gevoel voor humor hier weer blijkbaar.

Mijn dwergpinschertje heeft haar jasje echt nodig hoor.
Niet als ik ga lopen,maar wel als ze op stal loopt en ik bezig ben.Ook als ze een tijdje in de auto zit.
Als ze het koud heeft gaat ze inelkaar gedoken zitten,met jasje scharrelt ze lekker rond.
Die trilt ook niet vd kou,maar vd zenuwen.
Dat houdt haar trouwens ook lekker warm!
Maar het liefste heb ik haar in haar blootje:veel knapper en fijner.